Aihe: Miten taitavaksi muusikoksi arvostatte itsenne?
1 2 3 4 5
Musiikkia korville
01.06.2009 08:58:20

jakeni: Mä muuten olen niin taitava että osaan kääntää kompinkin>>ihan tuosta vaan.
Puhumattakaan sleebaamisesta...jos on hyvä päivä ,niin yleensä myös kiilaan!
On siinä tovereilla kestämistä.

Yks tuttu just sano, että kunnon rumpali kiilaa vaan baarin jonossa ja sleebaa sitten taas siellä sisällä pöydässä.
By: MK
tope2
02.06.2009 18:10:34
Musiikkia korville: Yks tuttu just sano, että kunnon rumpali kiilaa vaan baarin jonossa ja sleebaa sitten taas siellä sisällä pöydässä.

Kuuntelin täs joku kerta Earth, Wind & Firen Septemberiä ja ei v***u sehän kiihtyy! Että sattuuhan sitä paremmissakin piireissä. Meitä aikanaan opastettiin suomenmestaruustaipaleelle siten, ettei "haittaa jos kiihtyy/kiilataan", pahempi on jos sleepaa! ;)
baron
02.06.2009 22:07:41

tope2: Kuuntelin täs joku kerta Earth, Wind & Firen Septemberiä ja ei v***u sehän kiihtyy! Että sattuuhan sitä paremmissakin piireissä. Meitä aikanaan opastettiin suomenmestaruustaipaleelle siten, ettei "haittaa jos kiihtyy/kiilataan", pahempi on jos sleepaa! ;)

Mä joskus mittailin Watermelon Manin originaaliversion tempoa ja kun tarkistin, pääsin ihan eri tulokseen kuin edellisellä kerralla ja ihmettelin, mitä vikaa mun metronomissa on, mutta ei mitään, kappale kiihtyy tasaisesti.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Juupe
02.06.2009 23:52:52
tope2: Kuuntelin täs joku kerta Earth, Wind & Firen Septemberiä ja ei v***u sehän kiihtyy! Että sattuuhan sitä paremmissakin piireissä. Meitä aikanaan opastettiin suomenmestaruustaipaleelle siten, ettei "haittaa jos kiihtyy/kiilataan", pahempi on jos sleepaa! ;)

Se on sitä elävää musiikkia.
Otsikon kysymykseen vastaan silti, että eipä ole päästy kiilaamisesta/sleepaamisesta moittimaan :)
Kyllikki
03.06.2009 08:14:49
En juurikaan arvosta itseäni sen enempää muusikkona kuin ihmisenäkään, mutta muuten kyllä.
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Pete V.
03.06.2009 10:50:25
tope2: ... Meitä aikanaan opastettiin suomenmestaruustaipaleelle siten, ettei "haittaa jos kiihtyy/kiilataan", pahempi on jos sleepaa! ;)

OK, hieno ohje ... miten/missä se mestaruus sitten tuli, kysyy nimim. "BB SM-87".
Epämuusikko
03.06.2009 11:03:20 (muokattu 03.06.2009 11:04:10)
Pete V.: OK, hieno ohje ... miten/missä se mestaruus sitten tuli, kysyy nimim. "BB SM-87".

Uijui, pakko kysyä tähän väliin: miten taitava muusikko olet?

edit: otin hymiöt pois. haluan vain rehellisen vastauksen.

itseäni en pidä minään.
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
jape2
03.06.2009 11:58:35
Pete V.: OK, hieno ohje ... miten/missä se mestaruus sitten tuli, kysyy nimim. "BB SM-87".

Eiks toi häiskä soittanu joskus kitaraa ja lauleskellut parin vuoden takaisessa smorkkivoittajassa. En oo varma, ja Tope2 ei itse edes tiedä että Matinkylä ei oo Tamperetta. Autistimiehiä nykyään.Ohjaaja tosin.
Ne varmaankin silloin soitti ja lauloi muut kilpailijat suohon. Eikö se ole hyvä tapa voittaa.
Tästä voit soittaa puhelimellasi Metsäkedon Martille.
Tää on niin tätä.
Pete V.
03.06.2009 15:12:24
Epämuusikko: Uijui, pakko kysyä tähän väliin: miten taitava muusikko olet?
edit: otin hymiöt pois. haluan vain rehellisen vastauksen.
itseäni en pidä minään.

Tässä pari aiempaa lausuntoani asiasta.

Fuzzy Boner: Välillä ihan pihalla, välillä vähän pihalla. Toisinaan toimii=toto.

Pete V.: OK, komppaan ... Ja, pääasia että homma pysyy kasassa muun bändin kanssa, tai sooloesityksessä aloittaa, kulkee ja lopettaa jotenkin luontevasti ...

Pete V.: Ei tässä nyt olla oltu omaa osaamista korostamassa, tavallinen trp-eläin vaan, jolle virheitä (äänensärkymisiä) tulee solkenaan niinkuin joillekin muillekin kolleegoille, vaan, antamassa taustaa mielipiteelleni.

Pete V.: Eipä ole tullut maailman parasta, ei edes Suomen parasta, mutta kyllä korttelin/kylän paras joskus hetkittäin, kunnes taas joku parempi on ilmaantunut ...

Siis, aktiivinen amatööri olen ikäni ollut, mutta kuitenkin jotenkin tasolla, jolla on kelvannut joskus myös "amatilaisten" porukoihinkin.
Meisseli
03.06.2009 19:19:07

Joskus oon päässy suuteloimaan...
Kauhee erikoismies
Pete V.
03.06.2009 21:11:38 (muokattu 03.06.2009 21:18:37)
Meisseli: Joskus oon päässy suuteloimaan...

OK, ehkäpä sitä itsekukin niinkuin joskus ainakin ...

Mutta hui! Ensin pelästyin, olin suunniltain, ja, melkein säikähdin ... onneksi sitten huomasin, huh, ei se ollutkaan kommentti edelliseen kirjoitelmaani ... sorry, Meisseli ...
pekkajau
03.06.2009 22:02:24
Yks päivä huomasin että olen ihan yhtä hyvä kitaristi kun J. Fogerty...mutta biisintekijänä olen ihan paska.
lvis
05.06.2009 09:57:17
Miten taitavaksi?

Kirka.

Tiedä sitten onkö se hjuva vai nöy. Tsau.
Tukka on ihmisen tärkein elin. Pikkumies
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)