pekurides 02.06.2009 14:05:24 | |
---|
Onko kellään kuvia matampin sisuksista? Tunteella päin vittua. |
Tinippa84 02.06.2009 14:11:38 | |
---|
|
junnnu 02.06.2009 14:34:40 | |
---|
Oli kyll pakko soitella ja perua appelsiini, meni taas nii puhuksen vaikeeksi vaihteeks. Onks jossain kuvaa orangen tän hetken suorasta kaapista? Have ö miehekäs day! |
pekurides 02.06.2009 14:56:26 | |
---|
junnnu: Oli kyll pakko soitella ja perua appelsiini, meni taas nii puhuksen vaikeeksi vaihteeks. Onks jossain kuvaa orangen tän hetken suorasta kaapista? Ai jumatsukka:) heheh. Kuitenkin melkeinpä positiivisiä kirjoituksia niiden orankin kaappien saundista täälläkin vastaan tullut... 850€ olisi ihan musamaailmastakin saanut joku aika sitten että ihan kilpailukykyinen hintakin, varsinkin jos saundipolitiikka yli tonnin vehkeiden luokkaa? Mutta, tosiaankin jos ja kun tuo Matamp ilmeisesti valmistanut ne aiemmat "legendaariset" orangen kaapit niin siihen suuntaan kiinnostus alkanut kasvaa varsinkin jos vielä edullisesti saa lontoosta tilattua! nakedzen taisi visiin VHT:n kaapin tilalle sellaisen hommata ja VHT:n kaapitkin erittäin kehuttuja. Tunteella päin vittua. |
pekurides: Ai jumatsukka:) heheh. Kuitenkin melkeinpä positiivisiä kirjoituksia niiden orankin kaappien saundista täälläkin vastaan tullut... 850€ olisi ihan musamaailmastakin saanut joku aika sitten että ihan kilpailukykyinen hintakin, varsinkin jos saundipolitiikka yli tonnin vehkeiden luokkaa? Mun mielestä 850 euroo ei oo kovin kilpailukykyinen hinta kaapille joka on rakennettu samalla tavalla kuin joku 200 euron kaappi... :) How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
pekurides 02.06.2009 15:02:27 | |
---|
Moridin: Mun mielestä 850 euroo ei oo kovin kilpailukykyinen hinta kaapille joka on rakennettu samalla tavalla kuin joku 200 euron kaappi... :) näinkin.... mutta jos se saunda silti samalta kuin 1000€ kaappi niin eikö se ole tärkeintä? Tunteella päin vittua. |
tommiot 02.06.2009 15:07:47 | |
---|
pekurides: näinkin.... mutta jos se saunda silti samalta kuin 1000€ kaappi niin eikö se ole tärkeintä? No toi on vähän sama kuin että maksais Bugeran 6260:sta tuhat euroo, kun se nyt sattuu saundaamaan samalta kuin 1000 6505... ;) Ei mut mun mielestä toi rakenne on vähintään arvelluttava, ihan noin kestävyyden ja saundinkin kannalta... Näyttää siltä kuin rakentaja olis ollut vähän enemmänkin kännissä. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
Evilson 02.06.2009 15:25:53 | |
---|
pekurides: Ai jumatsukka:) heheh. Kuitenkin melkeinpä positiivisiä kirjoituksia niiden orankin kaappien saundista täälläkin vastaan tullut... 850€ olisi ihan musamaailmastakin saanut joku aika sitten että ihan kilpailukykyinen hintakin, varsinkin jos saundipolitiikka yli tonnin vehkeiden luokkaa? Mutta, tosiaankin jos ja kun tuo Matamp ilmeisesti valmistanut ne aiemmat "legendaariset" orangen kaapit niin siihen suuntaan kiinnostus alkanut kasvaa varsinkin jos vielä edullisesti saa lontoosta tilattua! nakedzen taisi visiin VHT:n kaapin tilalle sellaisen hommata ja VHT:n kaapitkin erittäin kehuttuja. Hiukan reiluun 700 euroon mä sain mun Orangen briteistä posteineen. Matamppia mä olin Doplhinilta tilaamassa (hinta tais jotain 500 euroa olla), mutta sanoivat etteivät myy sitä slanted-komeroa, joka kuitenkin on heidän nettisivuillaan edelleen. Mistähän noita Matampin kaappeja mahtaa nykyään saada? |
junnnu 02.06.2009 18:54:23 (muokattu 02.06.2009 18:54:47) | |
---|
Evilson: Hiukan reiluun 700 euroon mä sain mun Orangen briteistä posteineen. Matamppia mä olin Doplhinilta tilaamassa (hinta tais jotain 500 euroa olla), mutta sanoivat etteivät myy sitä slanted-komeroa, joka kuitenkin on heidän nettisivuillaan edelleen. Mistähän noita Matampin kaappeja mahtaa nykyään saada? Matamp tilataan suoraan valmistajalta, tai suomen jälleenmyyjätä, jota en muista. Kyselin ite suoraan nettisivujen kautta, tosin vastauksessa kesti jonkun aikaa. Suomesta lähtee suora oranssi hintaan 700e, musta ja valkoinen maksaa lisää rahaa. Have ö miehekäs day! |
Antti1 02.06.2009 20:48:01 | |
---|
Matamppi suoraan valmistajalta, tai CS:ta Helzingistä. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
junnnu 04.06.2009 16:23:42 | |
---|
Millaisia kokemuksia on nuista englin kaapeista. engl pro xxl 412 ja pro 412 kun lähtis briteistä hävyttömän halvalla. Koitin haulla muttei mitään ihmellistä löytyny. Muistelin että joku sanoi englin kaappei vähän kylmiksi tms. En vaan löytäny ennää asiaan varmistusta. Have ö miehekäs day! |
Ihmissyöjä 04.06.2009 19:46:32 | |
---|
Mistä niitä saa törkeän halvalla? "Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta" |
junnnu 04.06.2009 22:10:26 (muokattu 04.06.2009 22:12:27) | |
---|
Have ö miehekäs day! |
nakedzen 05.06.2009 06:47:35 (muokattu 05.06.2009 06:48:31) | |
---|
Jep, minähän sen Matampin tilasin. Ei kyllä jää jälkeen soundissa eikä käsityön laadussa Mesalle eikä VHT:lle. Framus tulee kaukana jäljessä. :D Evilson:Mistähän noita Matampin kaappeja mahtaa nykyään saada? Noita saa ihan suoraan tehtaalta tilaamalla, saat haluamasi tolexin, elementit, ohmit ja kytkennät (stereo, mono). Oma taisi tulla maksamaan jonkun 600-700 euroa, toimitusaika oli 3-4 viikkoa. Ainoa asia mikä otti päähän oli se että olivat lähettäneet kaapin yhteen ainoaan pahvilaatikkoon pakattuna jonka seurauksen kaapin etupuolella on pari isoa lommoa. Laittaisin kuvaa jos saisin imageshackin toimimaan ja ei olisi kiire töihin. :D sikki-six: Eikös nuo kaapit kasata Englannissa? Ainakin oma closed-back 2x12 Orange on made in England.. Tietääkseni vain Orangen 1x12 tehdään Kiinassa, muut Englannissa. |