Aihe: Maistiaisia: MI Audio Revelation ja Blackstar Series One 100W
1
T-Stag
02.06.2009 12:42:44
Hyvän kuuloista ja kattavaa analyysiä! Taidan napsauttaa plussalla. Itse olen ollut kiinnostunut tuosta Revelationista, ottaen huomioon MI Audion huikeat säröpedaalit ja Holopaisen Esan hehkutukset. No, täytyy joka tapauksessa kokeilla ajan kanssa itse. Blackstar vaikuttaa asialliselta "mustalta hevoselta". Pitää testata sekin.
Terry Pantheras
02.06.2009 12:45:39
Kah, olipas yllätys, että toi Revelation olisi noinkin laimea. Eli ominaisuuksien määrä ei siis vertaudu soundimaailmaan? Ihme sinänsä kun mainostavat sitä suurin piirtein kaikkien aikojen monipuolisimpana vahvistimena: neljä kanavaa ja jokaiselle kolme eri moodia ym. ym... Mut oishan tuo hauska testiä!
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal ~~
Thule
26.11.2009 17:17:34
Nostetaans.

http://www.youtube.com/watch?v=oiRw8ZmjJ14
http://www.youtube.com/watch?v=qg-EpDA9uSc

Ykköspätkän loppupuolella kuuluu selvästi potentiaalinen soundi; sopivasti boostattu ja brittihenkinen. Tuohon kun lisäisi vähän säröä, niin ollaan jo tarpeeksi raskaalla alueella meikäläiselle. Nupin päältä löytyy ainakin Bossin eq, mutta löytyyköhän nupista tarpeeksi purevaa keskialuetta ilman erillisiä purkkeja? Yläkireä ja middlepiikki voi olla jollekin kirosanoja, mutta mä alan vasta kiinnostumaan aiheesta näiden jälkeen.

Kakkospätkän, eli ns. virallisen demon, skuuppisoundi ärsyttää. Säröähän laitteesta irtoaa selvästi vaikka kuinka paljon, mutta päästäänkö middle- ja ISF-potikoiden toisessa päässä sille JCM+TS-alueelle, mitä mä olenkin tässä vailla...?

Kaiken A ja O olisi päästä itse tuokin toteamaan, muttei ainakaan viime kierroksella täältä mansesta noita löytynyt.
Señorita mas fina, who's that girl?
slowfinger
26.11.2009 18:49:42
Viikko sitten pääsin tutullani kokeilemaan tuota Blackstaria, mutta se jätti kyllä minut aika kylmäksi. Soundi oli kyllä ihan hyvä, kuten tuossa hintaluokassa kuulukin olla, mutta jotenkin sellaista Wow fiilistä jäin kaipaamaan. Vähän turhan persoonaton peli mielestäni. Myös "kaksi" puhdasta kanavaa tuntui jotenkin turhalta. Power scalin ominaisuus oli kyllä erittäin hyvä ja toimiva ominaisuus. Liian moderni ja hajuton/mauton minun makuuni mutta itse tykkäänkin vähän erityyppisestä soundista ja konseptista. Kuitenkin mielenkiintoinen uutuus ja varmaan moni ihastuu tämän tyyppiseen laitteeseen.
Hidas mutta ruma.
JuSu
26.11.2009 21:01:21
Thule: löytyyköhän nupista tarpeeksi purevaa keskialuetta ilman erillisiä purkkeja? Yläkireä ja middlepiikki voi olla jollekin kirosanoja, mutta mä alan vasta kiinnostumaan aiheesta näiden jälkeen.

Käypä testimässä. Tuon kuvauksen perusteella vois olla hyvinkin sun peli.

Ton vehkeen soundi on todella 'naamalla', ja nimenomaan yläkeskialue korostuu helposti. Suosittelen katsomaan, että kaapissa on V30:set. Vielä mieluummin kokeile Blackstarin omalla komerolla, jostain syystä noi toimii mun kokemuksen mukaan kamppeen persiissä hyvin.

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)