Aihe: XP Pro,ja palomuuri ja Service Pack 3
1
JPQ
01.06.2009 15:16:46

Mikä ihme voipi olla pielessä että kone taas nyt jättää windowsin palomuurin pois käytöstä itsekseen eli minulla asettu päälle kun teen resetin asetus katoaa ? väitti myös välillä että viirus torjunta vanhtenut (käytössä AVG Free) vaikka just päivitin tuo "tietotuirva" keskus siis.
Entäs onko teillä ollut haittaa musa käytössä service pack 3 asentamisesta ? en ole vielä mutta jotain tapauksia olen kuullut että haittaa olisi ollut. Yhdellä kaverilla tais olla niin ettei ollut mutta muistelen täältä lukeneeni päinvastaistakin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tender.insanity
01.06.2009 17:18:10
JPQ: Entäs onko teillä ollut haittaa musa käytössä service pack 3 asentamisesta ? en ole vielä mutta jotain tapauksia olen kuullut että haittaa olisi ollut. Yhdellä kaverilla tais olla niin ettei ollut mutta muistelen täältä lukeneeni päinvastaistakin.

SP3 ollut käytössä ilmestymisestä asti. Mitään negatiivista sanottavaa ei ole ainakaan Sonarin kanssa työskennellessä.
JPQ
01.06.2009 22:07:21 (muokattu 01.06.2009 22:09:49)

Taidanpa tehdä niin että tarkkailen tätä tilannetta hetken eli kysyin myös isoveljeltä (atk hommia aika tosi kauan tehnyt) spybot päivitin sen ja taidan laittaa windowsin palomuurin tilalle tiny personal firewallin. ps. katson eli tapahtuuko taas sama ja rupean katsomaan noita ohjelmia. Mutta Service Pack 3 en vielä ainakaan asenna.
ps. kello on tosi tarkalleen ajassa.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
02.06.2009 15:40:39

Mitenhän tuon Tine Personal Firewallin sais niin ettei se kokoajan pompota niitä popup ikkunoitaan häiritsevät pirusti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)