Aihe: Kaiuttimista asiaa:
1
Jucciz
02.06.2009 01:00:27
Ei taida Marshall tehdä elementtejä.

Miksi tahdot vaihtaa elementit, jos olet tyytyväinen soundiin? Seurauksena on nimittäin loputon suo, jos on liikkeellä sillä mielellä, että "ainahan jostain voi löytyä parempi". Ole onnellinen, että olet löytänyt hyvän soundin ja keskity soittamiseen, ystävän neuvo.
Szandor
02.06.2009 01:21:23 (muokattu 02.06.2009 01:28:28)
JimmyL: Siis: Itse olen käyttänyt marshallin 4X12 1960 stereokaappia Marshallin 9005 putkipäätteen ja vooduvalven kanssa. On sellainen setti että mun mielestä saundit on TODELLA hyvät kun vain tohon Vooduun pääsee sisään. Etenkin HUSH noisegate tekee kutaa un vaikka gainia on päällä tonni niin pihaustakaan ei kuulu. Saundit siis on kohdallaan, mutta jostain luin että Marsun elementit ei ole niitä parhaita, vaan parempitoistoisiakin löytyy. Kenellä olisi tietoa näistä vielä puhtaimmista ja erottelukykyisemmistä elementeistä?
Mä itse en tiedä elementeistä juuri mitään.
Kiitän vastauksista.

Jos puhdasta ja erottelukykyistä kaiutinta etsit, Electro-Voice voisi olla yksi vaihtoehto;

http://www.electrovoice.com/index.php
Silppuri
03.06.2009 11:12:34 (muokattu 03.06.2009 11:13:11)

Jucciz: Miksi tahdot vaihtaa musiikkikamoja yleensäkin, jos olet tyytyväinen soundiin? Seurauksena on nimittäin loputon suo, jos on liikkeellä sillä mielellä, että "ainahan jostain voi löytyä parempi". Ole onnellinen, että olet löytänyt hyvän soundin ja keskity soittamiseen, ystävän neuvo.

Tässä suossa taitaa rämpiä yksi jos toinenkin m.netin käyttäjä... :)
"I havent slept since I woke up."
s8na
03.06.2009 12:57:50

Joo ei kannata ruveta venkslaamaan kokeilun ilosta. Kehittää itelleen vaan murhetta ja pahimmassa tapauksessa painavaa kallista tavaraa nurkkiin, josta ei tahdo päästä eroon kuin pilkkahinnalla.
Tinippa84
03.06.2009 13:42:36

JimmyL: Marsun elementit ei ole niitä parhaita.

Eli celestionit...Uskaltaisin väittää, että millään muulla kaapilla ei ole tehty niin paljoa rockin historiaa kun Marshallin kaapilla. On hyvä kaappi!
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)