kenonen 01.06.2009 11:37:52 | |
---|
Pointtini oli, että ainakin mä ja kaverit tarjotaan laajaa kirjoo ja nipussa on yksi viimeisen päälle hiottu tanssiorkesterikin sovitettuine biiseineen ym. Tilaaja päättää viime kädessä minkä haluaa. Trio on pienin mahdollinen kokoonpano, missä on rummut mukana ja sitä menee eniten. Kitara + haitari / vasuribasso + rummut kaikki soittajat myös laulaa Kvartetti on kakkosena basisti tulee siis lisää. Sit menee duoo. Kitara / haitari Yksin käydään kitaristin kanssa. 6 henkinen orkka on tehnyt keikkaa viimeksi viime vuonna tälle vuodelle ei visiiin ole vielä yhtään keikkaa. En itse soita siinä, niin en tiä Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
half 01.06.2009 12:04:32 (muokattu 01.06.2009 12:06:14) | |
---|
kenonen: Pointtini oli, että ainakin mä ja kaverit tarjotaan laajaa kirjoo ja nipussa on yksi viimeisen päälle hiottu tanssiorkesterikin sovitettuine biiseineen ym. Tilaaja päättää viime kädessä minkä haluaa. Trio on pienin mahdollinen kokoonpano, missä on rummut mukana ja sitä menee eniten. Kitara + haitari / vasuribasso + rummut kaikki soittajat myös laulaa Kvartetti on kakkosena basisti tulee siis lisää. Sit menee duoo. Kitara / haitari Yksin käydään kitaristin kanssa. 6 henkinen orkka on tehnyt keikkaa viimeksi viime vuonna tälle vuodelle ei visiiin ole vielä yhtään keikkaa. En itse soita siinä, niin en tiä Sepä se. Meillä on vain trio, johon sitoutuminen kaikilla 100%. Keikkaa aika paljon, mutta kuitenkin hieman liian vähän, mutta minkäs teet. Tu(u)rauksia en voi sopia kuin pohjalta: Pääsetkö tänään? Ainakaan viikonlopuiksi. Olen suunnitellut rinnakkaisbändiä, mutta sama ongelma, sillä aktiivipäivät ovat kiinni muutenkin. Ainoa keino olisi siis saada lisää keikkaa bändillemme löytämällä jostain aktiivinen kunnon myyjä. Nyt keikkoja myy monta eri tahoa ja bändi itse. COVS jäsen N:o 5 |
kenonen 01.06.2009 12:32:09 | |
---|
Vielä tarkentaen, että tuohon trio hommaan lasken vielä toisen trion, jossa on erikseen solisti, molemmin tehdään keikkoja, mutta itse bändinä trio. Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
poppamies: Juuri tämä vituttaa minua suunnattomasti kuluttajana. ...ja vituttaa koko loppu elämäs jos jaksat vinkua järjestäjille 15-20 euron lipun hinnasta... by the way: paljonkos Poppis on valmis maksamaan ravintolatansseihin pääsymaksua?... |
v_m_kangas 01.06.2009 16:42:36 | |
---|
synteettinen: ...ja vituttaa koko loppu elämäs jos jaksat vinkua järjestäjille 15-20 euron lipun hinnasta... Eikös tuon lipun maksun voisi kääntää toisinpäin. Katotaan loppuillasta paljonko paikalle tuli porukkaa ja paljonko he joivat muuta kuin vettä vessan hanasta. Lasketaan illan kulut ja katteet per nuppi ja päästäkseen ulos pitää pulittaa tuo maksu. Humppaa tai soita humppaa |
poppamies 01.06.2009 18:33:52 | |
---|
synteettinen: ...ja vituttaa koko loppu elämäs jos jaksat vinkua järjestäjille 15-20 euron lipun hinnasta... by the way: paljonkos Poppis on valmis maksamaan ravintolatansseihin pääsymaksua?... 15,- on OK. 20,- on liikaa. löytyikö kultainen keskitie tuosta ? G strings are for strippers! |
Anonymous-jazz 01.06.2009 21:38:08 (muokattu 01.06.2009 21:38:45) | |
---|
poppamies: 15,- on OK. 20,- on liikaa. löytyikö kultainen keskitie tuosta ? Eiköhän ne ole ne "never heard" pystöt, joiden keikoille pääsee usein tanssiravintolaan sillä 10 eurolla ja "never heardilla" tarkoitan näitä jotka ovat vuonna nakki olleet tangomarkkinoiden semifinaalissa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pete V. 02.06.2009 03:35:45 | |
---|
poppamies: 15,- on OK. 20,- on liikaa. löytyikö kultainen keskitie tuosta ? Olisikohan Wanhan Tanssikellarissa 7-11e illasta/artisteista riippuen, S-kortilla 1e halvempi tai jotain. |