Swan 30.05.2009 12:18:31 | |
---|
Methis: Sun sivut ei pysy sun perässä kun rojut vaihtuu niin nopeesti ;-) Tästä minunkin on pitänyt huomauttaa. =) "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
hevikukko 30.05.2009 16:51:43 | |
---|
No nyt ostin Harley Benton 2x12 Vintage 30 kaapin .....sen laitoin Recto 2x12 kaapin päälle ja johan rupes kamat putoilee hyllyiltä. Hah 2x 2x12 = 4x12 ;) Ei tässä ketään! ;D |
Antti1 30.05.2009 16:56:32 | |
---|
hevikukko: No nyt ostin Harley Benton 2x12 Vintage 30 kaapin .....sen laitoin Recto 2x12 kaapin päälle ja johan rupes kamat putoilee hyllyiltä. Hah 2x 2x12 = 4x12 ;) Hah, jätkä harrastaa aikamoista downgradea kamojen laadussa. Kohta varmaan ostat Bugeran nupiksi? :) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
hevikukko 30.05.2009 17:17:02 | |
---|
Hah, jätkä harrastaa aikamoista downgradea kamojen laadussa. Kohta varmaan ostat Bugeran nupiksi? Hell No! Täytyy antaa plussaa HB:lle.....kun kerran soundit jo oli kohdallaan, tuo antoi oikeesti lisä avaruutta mitä halusin... usko pois ukko. Tän alemmas ei pääse kuiteskaan....haha ;D Ei tässä ketään! ;D |
McNulty 30.05.2009 17:37:48 | |
---|
hevikukko: Hah 2x 2x12 = 4x12 ;) Vanha tuttu minullekin, kun nykyään omistuksessa on 3kpl 2x12" kaappeja. Voi käyttää vekkulisti 2x2x12" rumpalin kummallakin puolella, tai tosiaan pinota halfstackiksi. 4x12" on miulle ihan liian kohlo roudata, turhan suuri. Nykyään 4x12" kaappi on meikäläiselle vähän sama kuin 60-luvulla 8x12" Townsendille. Pittää sahata moinen puoliksi niin sit on hyvä. I trust in quarterstack! The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
bonecrusher: I trust in quarterstack! Onhan se hyvä, mutta erilainen. Mitä kukakin tarvitsee. Mä olin pitkän aikaa vannoutunut 2x12" käyttäjä, nykyään alla 4x12". Ei haittaisi jos soittaisin jollain oikeasti hyvällä 2x12" toosalla, mutta ihan sopivaa en oo vielä päässyt testaamaan. Tuo VH4 kun on sen verran hurja värkki, että kovaa paiskoessa huonommat 2x12" kaapit huutaa hoosiannaa. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Jucciz 31.05.2009 18:38:26 | |
---|
Methis: Sun sivut ei pysy sun perässä kun rojut vaihtuu niin nopeesti ;-) Rojut vaihtuu korkeintaan yhtä tiuhaan kuin ennenkin, luultavasti vähän harvemmin jopa. Syy siihen, ettei sivuja ole ehtinyt päivittää, löytyy omakuvasta. Maailman paras syy sinänsä. :) |
Joees 31.05.2009 20:10:50 | |
---|
Jucciz: Rojut vaihtuu korkeintaan yhtä tiuhaan kuin ennenkin, luultavasti vähän harvemmin jopa. Syy siihen, ettei sivuja ole ehtinyt päivittää, löytyy omakuvasta. Maailman paras syy sinänsä. :) Jep, näin mä vähän aavistelinkin kyllä :-) Ja se on vallan oikein se. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia! |
Ihmissyöjä 02.06.2009 13:07:09 | |
---|
"Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta" |
Scuttle 04.06.2009 14:33:38 (muokattu 04.06.2009 14:34:30) | |
---|
Pari tuntia sitten UPSin mies toi työpaikalle Vintage V100 lespan (cherry sb). Soi komeasti akustisesti ja vahvistettuna, tai sikäli kun pystyin kokeilemaan säröspedulla ja kuulokkeilla. Bodyn puutyöt ja viimeistely virheetöntä, nauhat pitää hioa/kiillottaa ja otelauta putsata ja öljytä. Säädöt on vähän sinne päin. Luultavasti täytyy viilaa näyttää nauhanpäille ensi talven jälkeen. Ylitti ennakko-odotukset ja kelpo kepin tästä saa pienellä työllä ja vain 205 eurolla (DV247, UK). |
MasterRuben 04.06.2009 14:37:03 (muokattu 04.06.2009 14:38:18) | |
---|
Nojoo, Korean visiitiltä tuliaisena Washburn 332 Dimebag Signature -kepakko ja Bossin Super Chorus -pedaali. Ja hintahan oli tietysti molemmilla erittäin kilpailukykyinen.. :) |
Humanoid 04.06.2009 17:23:14 | |
---|
Ensimmäinen Gibson saapui kotiin. Tästäkö se lähtee? :) Sami / Ääniportti |
Squierrel 05.06.2009 08:41:01 | |
---|
Pitäisköhän vaihtaa nimimerkkiä? Squier sai mennä ja nyt olen Classic Player Jazzmasterin onnellinen omistaja. "Squier is the Epiphone of guitars." |
Ze Kink 05.06.2009 09:22:57 | |
---|
Sinänsä "kitarakamaa", eli Little Labs Redeye kitaroiden reamppaukseen. |
Kuplamuovi 05.06.2009 09:45:18 | |
---|
UPS:in ukko soitti äsken kertoakseen että Vox AC4TV tuodaan tänään. Äkkiä kävi, sitä odotellessa. "I'm sick of chasing my dreams. I'm just gonna ask them where they're going and hook up with them later." - Mitch Hedberg |
tts72 06.06.2009 19:26:10 | |
---|
Tuli ostettua Schecter Hellraiser C-1 Diamond Series Top Soundista, laukun kanssa ja säädettynä tietty, hyvin sopii käteen :) mitä tämä kaikki tarkoittaa |
Mr. Speed 06.06.2009 19:37:27 | |
---|
VHT FatBottom ja Navigator kotiutuivat. Ensimmäinen Lespa-mallinen kitara, ja ensimmäinen kiinteätallainen kitara on nyt tuossa laukussa. Onpa muuten aivan *piiip* laadukas! :) Luulin, että tuo mun Jaska soi hyvin akustisesti.. Kylläpä tuo Honduras-mahonki lankku, joka on todella kevyt, ilman mitään porauksia, soi aivan tajuttoman maukkaasti. Nopeat tyypit viime yönä yhden jälkeen.. Melkoista soundia irtos pikkuvolalla kitaran potikoidin koskemalla! Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Andy Six 07.06.2009 19:29:02 | |
---|
Minä nyt sitten päädyin Melody Makeriin pitkän harkinnan jälkeen...Vastapelureina oli Fender Baja Tele ja Gretsch Pro Jet.Tiedän,ettei kaikki Lespa-miehet pidä Ämämmää minään oikeana Gibsonina,mutta minulle tää on nyt ainakin paras kitara soundiltaan ja soitettavuudeltaan mitä mulla on koskaan ollut...Todella makeesti irtoaa niin Zeppeliinit kuin AaceeDeeceetkin,vaikka on vain talla singlecoil-mikki..Unelmapeli tälläiselle koti-räpeltäjälle,sanoisin...Minua viehättää myös kitaran karu koristeettomuus;tämä on rocktyökalu,eikä brassailuväline,Telecasterin tapaan...Kaikenkaikkiaan olen todella tyytyväinen hankintaani... Judge me not by the music i play,but how i play it.... |
McNulty 07.06.2009 19:58:42 | |
---|
Mr. Speed: VHT FatBottom ja Navigator kotiutuivat. Ensimmäinen Lespa-mallinen kitara, ja ensimmäinen kiinteätallainen kitara on nyt tuossa laukussa. Onpa muuten aivan *piiip* laadukas! :) Luulin, että tuo mun Jaska soi hyvin akustisesti.. Kylläpä tuo Honduras-mahonki lankku, joka on todella kevyt, ilman mitään porauksia, soi aivan tajuttoman maukkaasti. Nopeat tyypit viime yönä yhden jälkeen.. Melkoista soundia irtos pikkuvolalla kitaran potikoidin koskemalla! Onko se ihan aitoa Honduras-mahonkia vai käytetäänkö siinä vain jonkun lajikkeen "kaupallisena lisänimenä" tuota Hondurasta? Kyseinen puulajike kun on ollut jo vuosia suojelukohteena eikä sitä soittimissa kauheasti käytetä. Vanhaa Honduras-mahonkia löytää toki privaattivarastoista vielä, yleensä sellaiseen hintaan ettei sarjavalmistuksessa ole rahkeita käyttää. Tämä tuli hyvin selväksi kun omaan customiini metsästeltiin puita lähes kolmatta kuukautta ja lopulta eräästä Keski-Eurooppalaisesta private stockista löytyi "kalleinta puuta" mistä rakentaja oli koskaan soittimen valmistanut. Ei sillä... hyviä soittimia ovat nuo Navigatorit. Paria yksilöä olen saanut kokeilla ja kyllähän ne säväyttivät positiivisesti. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Mr. Speed 07.06.2009 20:12:10 | |
---|
bonecrusher: Onko se ihan aitoa Honduras-mahonkia vai käytetäänkö siinä vain jonkun lajikkeen "kaupallisena lisänimenä" tuota Hondurasta? Kyseinen puulajike kun on ollut jo vuosia suojelukohteena eikä sitä soittimissa kauheasti käytetä. Vanhaa Honduras-mahonkia löytää toki privaattivarastoista vielä, yleensä sellaiseen hintaan ettei sarjavalmistuksessa ole rahkeita käyttää. Tämä tuli hyvin selväksi kun omaan customiini metsästeltiin puita lähes kolmatta kuukautta ja lopulta eräästä Keski-Eurooppalaisesta private stockista löytyi "kalleinta puuta" mistä rakentaja oli koskaan soittimen valmistanut. Ei sillä... hyviä soittimia ovat nuo Navigatorit. Paria yksilöä olen saanut kokeilla ja kyllähän ne säväyttivät positiivisesti. En sinänsä puuasiantuntija ole. Niinhän ne väittää, ja eihän tuo aivan uusi keppi ole. Käytettynä siis hankin tuon kepukan. Todella kevyt se on verrattuna K7:aan, joka oli afrikkalaista mahonkia. Myös tuo Jackson painaa enempi. Tuossa ei tosiaan mitään kevennyksiä ole tehtynä. Sointi ei ole tumma, niinkuin mahonki yleensä mielletään. Todella artikuloiva ja yllättävän kirkas, todella vivahteikas, ja itseasiassa tuo leppä-Soloist vaahterakaulalla ja eeben otelaudalla soi tummemmin. Brosyyri väittää tosiaan, että kaula ja body olisivat Honduras-mahonkia, sekä otelauta Honduras-ruusupuuta. ESP:n valmistama kepukka tuo on, ja tietääkseni ESP:llä on todella kovatasoinen varasto high-end puuta. Mielenkiintoinen seikka on muuten, että jopa tuon kitaran laukku on puuta. Eikä muuten ole painava, vaikka TODELLA jämäkkä on verrattuna mihinkään laukkuun, mitä olen ikinä hypistellyt. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |