Anteeksi, mä unohdin jo koko pelin, enkä muistanu, et pisteetkin tartti jakaa. Max Karman tekstissä on jotain ConanBarbaarimaista. Jos sitä on tavoiteltu, ni siin on onnistuttu ihan kivasti. Siit 3p Julkusen tekstistä taas jokseenkin samaa mieltä ko Hiber, siinä jokunen riimipari lyö ottaan. Aihe ja tunnelma on tosiaan ihan jees, mut paikoitellen on minust vaarassa lipsahtaa korninpuoleiseksi.. Mut siit 2p Viimeinen pinna menee sit jakoon: Hibernancen teksti epäilemäti vois rytmiikaltaan toimiakin, mut siin on käytetty semmoisia kielikuvia, joit mä en ymmärrä. Tekstin sanoma jää meikäläiseltä tavoittamatta. Soihdun tekstiin mä lainaan Hiberin kommenttia: toi toistuva säe on tosi hyvä ja muutenkin kiva fiilis mut muuten ehkä kaipais vielä hiomista et siitä tulis laulu Eli pualpinnaa kummallekin. One kind of music only - the good kind |
3p menee soihdulle, en tiedä mikä siinä niin viehättää, mutta minuun se ainakin iski. Vaikka "nainen juoksee aaltojen sekaan ja kas, huomaan et kuorsaan nukun oudon päiväunen" meni kyllä omalta osalta vähän ohi... :D 2p menee rintapekille, sillä sanat ovat hienot, mutta vähän lyhyeksi jäi kokonaisuus. "moni leski, moni vainaa. Rautaristi rintaa painaa." oli hieno veto. 1p menee hibernacelle jo pelkästä IMO omaperäisyydestä. Siitä silti jäi puuttumaan minun mielestäni jotain... En kyllä tiedä mitä. |