intro 30.05.2009 22:21:36 | |
---|
Onko olemassa mitään kirjoja, josta saisi tietoja esim. eri pianojen valmistajista ja pianomerkkien historiasta yms.? Myöskin pianon rakenne ja toiminta kiinnostaa.. |
baron 31.05.2009 00:13:40 | |
---|
intro: Onko olemassa mitään kirjoja, josta saisi tietoja esim. eri pianojen valmistajista ja pianomerkkien historiasta yms.? Myöskin pianon rakenne ja toiminta kiinnostaa.. Ei netti kelpaa? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ei välttämättä sanon kun itse luen mieluiten sängyssä. Enkä omista kannettavaa. ja vaikka omistaisin sitä ei ole kiva lukemiseen käyttää. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
baron 31.05.2009 09:39:57 | |
---|
JPQ: Ei välttämättä sanon kun itse luen mieluiten sängyssä. Enkä omista kannettavaa. ja vaikka omistaisin sitä ei ole kiva lukemiseen käyttää. Et omista printteriä? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
diameter 31.05.2009 23:46:27 | |
---|
intro: Onko olemassa mitään kirjoja, josta saisi tietoja esim. eri pianojen valmistajista ja pianomerkkien historiasta yms.? Myöskin pianon rakenne ja toiminta kiinnostaa.. http://www.ostinato.fi/index.php?id=38 "Kyllä hämäräkin yöstä käy." -K Viikate |
JPQ 01.06.2009 00:01:18 (muokattu 01.06.2009 00:03:13) | |
---|
baron: Et omista printteriä? Ei mulla ole aikaa turhata mustesuihkulla tuollaisia ja luonnnon suojelijana vältän turhaa tulostusta ns kertaluonteisen materiaalin tulostusta. jaj paperi niput on hankalampia aina kun kirja. ps. laserin ostan heti kun kaikki oikeasti välttämättömäpi on hankittu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
mack the knife 05.06.2009 13:13:04 | |
---|
JPQ: Ei mulla ole aikaa turhata mustesuihkulla tuollaisia ja luonnnon suojelijana vältän turhaa tulostusta ns kertaluonteisen materiaalin tulostusta. jaj paperi niput on hankalampia aina kun kirja. ps. laserin ostan heti kun kaikki oikeasti välttämättömäpi on hankittu. Eihän laseri maksa kuin viiskymppiä. Sitä nyt ei tarvi paljon miettiä kun hakee vaan kaupasta. Tuon verranhan tippuu jo vahingossa taskusta lattialle. COVS n:o 1. |
moder 05.06.2009 18:24:26 | |
---|
Toi Gothonin kirja on hyvä. Kannattaa hakea se vaikka kirjastosta. |
JPQ 09.06.2009 08:04:52 | |
---|
mack the knife: Eihän laseri maksa kuin viiskymppiä. Sitä nyt ei tarvi paljon miettiä kun hakee vaan kaupasta. Tuon verranhan tippuu jo vahingossa taskusta lattialle. voi juma teitä "rikkaita" pistää vihaksi ei meille kaikille ole 50e pikkuraha ja mulla ensinnäkin toinen asia mielessä jota tarvitsen lähinnä kesällä jne. toki siihen liittyy vielä paljon harkintaa. ja mä haluan kestävän kiitos en halpaa. jolleivät sama asia jota ei yleensä tapahdu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |