Aihe: Mistä 110 V virtajohto?
1
samipa
27.05.2009 18:52:29
Nyt loppui kärsivällisyys ja ajattelin kysyä täältä. Tiedän monien käyttävän jotain Jenkkilän laitetta ja johtoja on joskus tarvinnut ostaa eli mistä olette hankkineet johdot? Minulla on Rolandin urku, jonka toin jenkeistä ja ostin siihen vähän heppoisen muuntajan. Nyt hankin vähän tehokkaamman muutajan ja tarvitsisin uuden piuhan urusta muuntajaan eli liittiminä on laitteessa oleva perus pää (sama kuin tietokoneen virtajohdossa) ja toisessa päässä jenkkipistotulppa eli kaksi tököttävää rautalituskaa. Mistä moinen johto?

-Sami
zepeteus
27.05.2009 21:30:21
Minä ostin taannoin Clas Ohlsonilta pelkän jenkkimallisen pistokkeen ja ymppäsin sen kotimaiseen kojejohtoon. Sitä ennen olin tietty ehtinyt kääntää osan jenkeistä tuoduista valmiista kaapeleista just toisinpäin. :p
samipa
27.05.2009 23:43:55
zepeteus: Minä ostin taannoin Clas Ohlsonilta pelkän jenkkimallisen pistokkeen ja ymppäsin sen kotimaiseen kojejohtoon. Sitä ennen olin tietty ehtinyt kääntää osan jenkeistä tuoduista valmiista kaapeleista just toisinpäin. :p

Kiitos !! Yritin kovasti katsella kyseisen putiikin tarjontaa, mutta taitaa olla näkövika..

-Sami
kammonen
28.05.2009 11:03:07
Montako laitetaan? Duunista löytyy muutama...
samipa
30.05.2009 18:01:32
kammonen: Montako laitetaan? Duunista löytyy muutama...

Mulle vois yhden laittaa, sillä Clasulla ei ollut moisia myynnissä.

-Sami
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)