Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 542 43 44 45 4665 66 67 68 69
Moimies
23.05.2009 15:07:10
Jokku: Meidän rumpali ilmoitti treenien alkamisaikaan soiteltaessa olevansa kreetalla. Unohti kertoa. Ihan ymmärrettävä syy, tosin... Voi hieman hankaloittaa saapumista.

Juuri tällaiset voisi ilmoittaa etukäteen eikä silloin kun muut ovat jo paikalla ja yhtä sankaria odotellaan. Itseäni ainakin ärsyttää moinen vitusti.
Noodles
25.05.2009 14:26:36
Rumpali soitti 20min ennen reenejä ja sanoi että on kuulustelussa!
oksatboys
26.05.2009 16:34:55

Noodles: Rumpali soitti 20min ennen reenejä ja sanoi että on kuulustelussa!

"Sinulla on oikeus yhteen puheluun..."
"OK, pitää soittaa jätkille, että en pääse nyt reeneihin."

:D
ringmodulator piristää kummasti!
stupidlikeafox
26.05.2009 16:51:06
Haha tuli mieleen yks vitun hyvä tekosyy mikä meikän vanhan bändin rumpalilla oli

Käytiin sen oven takana et hei kunnon gay, nyt sit treeneihin johon meiän silloinen rumpali sanoi:

"Nyt ei pysty, mul on batmudissa meetingit tasan aikaan ja tapetaan jengiä koko ilta"

Hahahah, rumpali halusi siis mieluummin pelata teksti (ei minkäänlaista grafiikkaa siis wowi nörtit) roolipeliä mieluummin kuin takoa bläästiä.

Naurettavaa
artope
27.05.2009 10:19:09

Noodles: Rumpali soitti 20min ennen reenejä ja sanoi että on kuulustelussa!

Ei nyt liity treeneihin, mutta: Kerran keikkareisulla kaverit soittelivat kiivaasti että missä viivyn. En prkl voinut vastata kun olin poliisiautossa sakkoja saamassa. Tuli sen hetken aikana varmaan 10 puhelua.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
teukka
29.05.2009 11:39:31 (muokattu 29.05.2009 11:40:21)
Canto: On muuten naurettavan pieni jalka sulla.

joo, onneksi kaikki muu onkin sitten isoa...:)

EDIT: Numero onkin 44....Parempi?
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Niq
29.05.2009 12:25:46

Canto: Mutta enivei, varmaan voittavin syy ison osan bändin lusmujäseniin on bändin oma sisältö. Valitettavasti suurin osa bändeistä tuntuu veivaavan samoja huonoja covereita, jotka kaikki ovat jo soittaneet puhki. En osaa kuvitella yhtään mitään kauheampaa kuin soitella bändin kera kaiket päivät covereita.

Ei oo sit sun pala kakkua coverit, mutta kylläpä niitä lainakappaleita moni soittaa mielellään ja treeneissäkin tykkää käydä. Lienee aiheellista lähteä litomaan sellaisesta bändistä jossa ei huvita soittaa. Itse tykkään soittaa käytännössä mitä musaa vaan missä vaan. Soittaminen itsessään vaan on niin pirun hauskaa puuhaa.

Sun kannattas ehkä vähän miettiä suhtautumista elämään, melko ennakkoluuloista ja ahdasmielistä menoa teikäläisen pääkopassa tuntuu olevan. En tämän tekstin perusteella sua omaan bändiini ottaisi.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Lesko
31.05.2009 21:31:49
Naurettavin syy, joka on minulle vastaan tullut on ilman muuta ollut Windowsin uudelleen asennus!

Sori Henu! :D
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
timus
01.06.2009 01:00:36
Lesko: Naurettavin syy, joka on minulle vastaan tullut on ilman muuta ollut Windowsin uudelleen asennus!

Ehkä siksi livepuolella tuo mäkki onkin varsin suosittu :-)
"no sound, no sound problems" -Henry Rollins
Epämuusikko
01.06.2009 09:53:56
stupidlikeafox:

"Nyt ei pysty, mul on batmudissa meetingit tasan aikaan ja tapetaan jengiä koko ilta"

Hahahah, rumpali halusi siis mieluummin pelata teksti (ei minkäänlaista grafiikkaa siis wowi nörtit) roolipeliä mieluummin kuin takoa bläästiä.

Naurettavaa

Tuon syyn kyllä itse hyväksyn.

Mud > WoW.
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
Sir Härö
05.06.2009 10:06:49
Lesko: Naurettavin syy, joka on minulle vastaan tullut on ilman muuta ollut Windowsin uudelleen asennus!

Vittu. Syytä windowsia, älä minua :D:D
If you can't convince them, confuse them
Jyrken
06.06.2009 20:01:52
Epämuusikko: Mud > WoW.

Samaa mieltä, Mud on hardcorempi :D
And I don't worry about nothin' no 'Cause worrin's a waste of my... time
KiipparistiKotkasta
07.06.2009 19:39:58
No jaa.. itelläni ei (prkl soikoon) bändiä ole, mutta yhellä kaverin bändin basistilla (yllätys-yllätys, basistilla jälleen) on kyllä mahtavat syyt...

a)"Pitää lukea enkun kokeisiin" (jotka on kuukauden päästä)
b)"Basson kantolaukku haisee pahalle" (Siis mitä??!!!)
c)"Puhelimest loppu just äsken akku" (ja kuitenki vastas siihen puhelimee..?)
d)"Syön viinirypäleitä ja katon telkkua"

Mut ei ne basistit ole aina ne jotka on myöhässä tms. Kyllä ne muutki soittajat/laulajat lintsailee ihan yhtä paljon, riippuu henkilöstä, ei soittimesta
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
Seba
08.06.2009 00:06:58

a)"Pitää lukea enkun kokeisiin" (jotka on kuukauden päästä)
b)"Basson kantolaukku haisee pahalle" (Siis mitä??!!!)
c)"Puhelimest loppu just äsken akku" (ja kuitenki vastas siihen puhelimee..?)
d)"Syön viinirypäleitä ja katon telkkua"

Noi on teinikieltä ja tarkoittaa että sitä ei kiinnosta.
Monoa vaan tuollaisille äkkiä ja uutta suoleen. Kiva kertoa kartsalla soittavansa bändissä, ja se onkin ainoa intressi tuollaisilla tapauksilla.
KiipparistiKotkasta
08.06.2009 13:03:19
Sehän siinä niillä justiinsa on. Basisti riekkuu kaupungilla ja hehkuttaa: "Hei, ootteko kateellisia, meikäläinen soittaa bändissä!!" ja sitte ku OIKEASTI pitäis soittaa ni jätkää ei näy mailla eikä halmeilla. *pyörittää silmiään*

Vaan eipä ole mun ongelma :D
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
monkeysalad
27.06.2009 15:16:18

Kaveribändin kakkoskitaristilla on ollu parit legendaariset.

"Ei oo auto lämmenny"
"Ei oo bensaa - Treenikselle matkaa max. 2km
"Ei nyt oo oikein fiilistä"
"Söin just"

Tyyppi asuu bändin tyypeistä lähimpänä treenistä ja tulee melkein aina vartin myöhässä. Mutta kyllä se biisejä treenaa kotona ku ei kämpille jaksa lähtee.
The Soul Exile - Tampere Death-Thrash www.myspace.com/tsemetal www.mikseri.net/thesoulexile Qwark - 8bit drum&bass www.mikseri.net/qwark
AadolfK
02.07.2009 10:23:49

Lainaus Catja:lta vuosien takaa:
Catja: mm. näitä meidän basisti on käyttäny:
...
-Mulla ei oo kyytiä (matkaa 2km bändikämpälle)
...

Mulla matkaa kaverin luo hiukka päälle yksi kilometri, mutta en mielelläni kävele koska pitää ottaa mukaan sähkökitara, multiefektipedaali, joskus harvoin vahvistin, ja sit jotai pikkusälää. En omista kantolaukkua millekään mainitsemilleni tavaroille :D
losalvaros
02.07.2009 13:48:13 (muokattu 02.07.2009 14:00:16)
Rumpali pisti pahan viime viikolla:

"Ei kärsi kun ei oo tullu pariin viikkoon soitettua".

Millä pelko lähtee...
"You're no one unless you're difficult".
KiipparistiKotkasta
02.07.2009 18:36:40
Meillä oli musan ryhmässä rumpali ja VARArumpali.
Oli kamala kiire kaikkien biisien kanssa ja pari minuuttia käydä läpi kaikkein vaikein kappale. Rumpali oli hävinny minne lie.
"No onneks meillä on tää luotettava vararumpali"
Ja ei vararumpalikaa ollu paikalla. Ja tässä se naurettava syy olla pois treeneistä:
Se oli kaupassa ostamassa SUKLAATA!! SE MOKOMA OSTI SUKLAAPATUKAN!!! Sen ainoan kerran ku sitä jumaliste olis tarvinnu.
Sit löydettii onneks rumpali. Kesken biisin tää vararumpali tuli kaupasta ja siihen mun viereen: "Otatko palan suklaata?" "Sanonko mä minne sä voit tunkea sen *#(&)&/%:n suklaan...????!!!"

Ei mulla ole mitää sitä henkilöä vastaan, se on mun hyvä ystävä. Mutta... *kuristaa*
Ruma mutta musikaalinen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)