Estranged 27.05.2009 22:02:18 | |
---|
Mites se Peavey Vypyr? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Estranged: Mites se Peavey Vypyr? Suosittelen. Loistopeli hintaisekseen. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
pinballwizard 27.05.2009 22:15:10 | |
---|
Estranged: Mites se Peavey Vypyr? Mites se tube versio vai trankku... Pärjääkö tech 21selle? Hyvää Elämää... |
Spiral 27.05.2009 22:34:28 | |
---|
|
Metallikitaristi 28.05.2009 01:19:33 (muokattu 28.05.2009 01:21:11) | |
---|
Olisiko hyvä valinta, jos hommaisin tuon Trademarkin ja boostaisin sitä sitten kovemmille säröille? Puhtaat ja kevyemmät säröt tuossa oli paremmat kuin monissa putkivahvistimissa. Kovemmista säröistä en muista mitään, kun en niitä silloin ollut testaamassa. Ei pahan hintaisiakaan ja liikkuu hyvin käytettynä. Toki muitakin vaihtoehtoja vielä kuunnellaan. Petri-helena:
"Mielestäni jokaisen kitaristin joka on soittanut muutaman vuoden pitäisi pystyä soittamaan improvisaatiosooloa e:stä 10 minuuttia...jos ei pysty, on paska!" |
kimurantti1 28.05.2009 02:45:46 | |
---|
Metallikitaristi: (volaa siinä mieles liikaa, että parhaimmat saundit ei irtoa vielä kotivolalla). Jos tuo on kriteeri, niin etsit laitetta jota ei ole olemassa. |
pekurides 28.05.2009 03:25:28 | |
---|
Simo78: ........... Ja sitä pystyisi pitämään paremmin esillä, vaikka olohuoneessa, muita vahvareita ei taaskaan sattuneista syistä pysty olohuoneessa pitämään:-) jaa, miksi ei? Kyllä mun silmä lepää ihan yhtä hyvin siististi tehdyssä nupissa/combossa kuin jossain putkiradiossa... tai ehkä paremminkn:) Microcubea ja kumppaneita nyt ei pidä sotkea... ..Kyllähän se emäntä rupesi jo siinä vaiheessa kun meinasi setti fullstäkkiä lähentelemään hiukan kommentoimaan että "pömpelit vaan lisääntyy, eiköhän olisi aika jo ruveta vähentymään pikkuhiljaa? " 4x12 vielä meni nupilla.... poikamiesboksissa mulla oli usein 4x12 skobe televisiotasona.... toisilla on kämppä täynnä rehuja ja pensaita.... ja toisilla jotain kirjoja... jne. Tunteella päin vittua. |
PappaSF 28.05.2009 10:40:15 | |
---|
Tuossa ylempänä oli mainittu tuo Peaveyn Vypyr, ihan hyvä vahvari, monipuolinen, efektejä riittää enemmän kuin tarpeeksi ja säröt on ihan hyvät (analogisärö?) Efektilooppia ei kait tuossa 30W mallissa ollut, mutta muuten hyvä peli tuo (on jo tuollaisella soiteltu useampaan otteeseen monet tunnit), itelläni ei tuota ole mutta soitellu on tuollaisella päässy ja kyllä siitä monipuoliset soundit lähtee. Vypyr mallistossa se 60W ja 120W tais olla niitä putkimalleja mutta niitä ei ole vielä kait Suomessa edes myynnissä loput 15W,30W,75W ja 100W tais olla trankkuja. Mutt aloittaja tuskin päätyy 60W vehkeeseen kun ei tarvi tuollaista W-määrää kotosalle. Tuo Tehc Trademark vahvari on kyllä varsin mainio soundiltaan, joten sekin on hyvä valinta (noista en ole tainnu kuulla huonoa sanottavaa keneltäkään) ja mitä olen soitellu muutamaan otteeseen testimielessä niin hyvät soundit irtoaa. |
Jäämeri 28.05.2009 11:40:17 (muokattu 28.05.2009 11:43:43) | |
---|
Tuo Mini Z on kyllä varteenotettava vaihtoehto. Eq:ta ei tosin ole kuten aloittaja mainitsi, mutta itse en sitä kaivannutkaan. Ulkoisen equn kanssa en ole testannut, kompurasta olen joskus säätänyt hieman kirkkaammaksi puhtailla soitettaessa. Mini reagoi kitaran vola- ja tonesäätöihin sekä soittotatsiin nimittäin uskomattoman hienosti. Se toki vaikuttaa siihen herkkyyteen että sitä voi soittaa täysillä. Ennen tätä vahvistinta mulla oli kitarasta potikat lähes aina täysillä, kun en ne muissa asennoissa saavuttanut hyvää soundia oikein mitenkään. Tämän kanssa niitä pitää opetella käyttämään, ja se ei ole huono asia. Säröhän Minissä kuulostaa tulevan pääasiassa päätteestä, tiukkaa tukkasukkahousuhevimetallia sillä ei ilman buustausta varmaan soiteta. Ihan mureita Drop-D riffejä kyllä. Mutta millaisesta säröstä kukin nyt pitää. Erillisten säröpedaalien kanssa tarvitsee volume pitää puolenpäivän alapuolella, sillä ainakaan mun korvaani säröpedaali yhdistettynä vahvistimen omaan päätesäröön ei kuulosta hyvältä, aika mössöksi menee. OD:t on sitten asia erikseen. Puolestapäivästä ylöspäin ei vola enää kauheasti kasva, särö vaan lisääntyy. Ja hintaa ei ptp-putiikkivehkeeksi ole mielestäni paljoa. Mojoa on. |
issue 28.05.2009 12:06:15 | |
---|
pekurides:Kyllä mun silmä lepää ihan yhtä hyvin siististi tehdyssä nupissa/combossa kuin jossain putkiradiossa... tai ehkä paremminkn:) http://www.dv247.com/invt/61943/ Ja alle sille tarkoitettu kaappi niin olis aika namu olohuoneen nurkkaan. Luulis emännänkin tykkäävän. :) Ei ole mikään monipuolisuusihme, vaikka onhan siinä Tone- ja OP Level -säädöt... Näitä ei meidän leveysasteilta taida hirveästi löytyä, bonecrusher tosin taisi jostain tilata. Got my mojo working. |
Izer 28.05.2009 13:38:03 | |
---|
vvga: http://www.dv247.com/invt/61943/ Ja alle sille tarkoitettu kaappi niin olis aika namu olohuoneen nurkkaan. Luulis emännänkin tykkäävän. :) Vaikka meneekin vähän offtopiciksi niin noista joistain Voxeista tätyy sanoa, että on vaimokkeeltakin tullut positiivista kommenttia. Sellaisen kuulemma saisi ostaa milloin vain ;) Eli sitä odotellessa että ilmestyy tuommoinen vielä joskus synttärilahjaksi. Ridin' with the wind! |
9292 28.05.2009 14:37:04 | |
---|
Mitenhän tuo Hughes&Kettnerin edition tube? Tehoahan siitä löytyy 20W. Eikös sitä ole nykyään taas thomannilla ja torillakin niitä on näkynyt pyörivän. Hieman eri versioitahan siitä laitteesta on mutta eipä taida hirveämmin olla eroa niillä, kuin ulkonäössä, vai mitä sanovat kyseisen laitteen omistavat/omistaneet? T-kaupan linkki: http://www.thomann.de/fi/hugheskett … r_edition_tube_25th_anniversary.htmHiljaisuus on usein parasta musiikkia |
washburn 28.05.2009 15:18:48 | |
---|
9292: Mitenhän tuo Hughes&Kettnerin edition tube? Tehoahan siitä löytyy 20W. Eikös sitä ole nykyään taas thomannilla ja torillakin niitä on näkynyt pyörivän. Hieman eri versioitahan siitä laitteesta on mutta eipä taida hirveämmin olla eroa niillä, kuin ulkonäössä, vai mitä sanovat kyseisen laitteen omistavat/omistaneet? T-kaupan linkki: http://www.thomann.de/fi/hugheskett … r_edition_tube_25th_anniversary.htm Itsellä oli edition tube taannoin. Mutta mastervola on aika huonosti toteutettu, joten ei oikein sovellu kotisoitteluun, liikaa ääntä lähtee. Puhdas kanava siinä oli kyllä muuten tosi hyvä, varmasti ainakin John Mayerit lähtis.. Live long and prosper. |
Deranged 28.05.2009 19:32:18 (muokattu 28.05.2009 19:33:00) | |
---|
Minulla on ollut kotisoitossa hyvinkin kalliita puhtkivahvistimia (Engl Powerball/Blackmore, Peavey 6505, Fender BluesDeville), mutta nuo ovat aivan liian tehokkaita kotiin. Sama vika. Itse löysin ratkaisun nimeltä Bogner Alchemist. Soi hyvin ja toimii pienelläkin volalla. Laite taipuu todella moneen menoon. Käy koeajamassa. |
cbs 03.02.2010 13:10:01 | |
---|
|
Vladi 03.02.2010 13:49:18 | |
---|
Kyllä se siitä. |
cbs 03.02.2010 16:01:05 | |
---|
Vladi: Käyppä lukemassa Artikkelit-osiosta arvostelu, siellä löyty aika kattava kuvaus vahvarista. :) Katoppas joo. Uskottava se nyt sitten on, että kotiokin kävisi. Ja hinta T-kaupassa alle kaheksan sataa ja Suomessa paaljon enemmän ... |