Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Glam rockin uusi nousu suomalaisessa katukuvassa
1 2 3 4
stupidlikeafox
27.05.2009 14:34:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä oletteko huomanneet tätä kenenkään kotikulmilla tai katukuvassa? Lökäpöksyt ja pilotit on pikkuhiljaa vaihtunu androgyyneiksi anoreksia kajaali denim teineiksi jotka kuuntelee sitten sitä Hanoi Rocksia ja Avenged Sevenfoldia. Kajaalit naamalla, bandanat päässä ja kivi taskussa ettei lähe tuulen mukana lentoon. Mistä tämä ilmiö johtuu? Tekeekö glam paluuta?
 
Nidhöggr
27.05.2009 15:30:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stupidlikeafox: Tekeekö glam paluuta?
      
Ei.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Ronttu
27.05.2009 15:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jawski:       
Ei.

 
Huh, hyvä näin.
 
"Kaikki musa mitä ikinä on tehty on paskaa ja kaikki niiden tekijät pitäis ampua"
-Cale
27.05.2009 16:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stupidlikeafox: Mitä oletteko huomanneet tätä kenenkään kotikulmilla tai katukuvassa? Lökäpöksyt ja pilotit on pikkuhiljaa vaihtunu androgyyneiksi anoreksia kajaali denim teineiksi jotka kuuntelee sitten sitä Hanoi Rocksia ja Avenged Sevenfoldia. Kajaalit naamalla, bandanat päässä ja kivi taskussa ettei lähe tuulen mukana lentoon. Mistä tämä ilmiö johtuu? Tekeekö glam paluuta?
 
Onko rokkari vienyt muijasi? Melkoista yleistämistä noin muutenkin, ulosannin perusteella olet itse se teini jolla hirveet angstit päällä. Ja mitä tuo Avenged Sevenfold tuossa lauseessa tekee, mielestäni aika kaukana glamistä?
 
Ja mitä hittoa sitten vaikka tekisikin paluuta? Minusta on ainakin hienoa että uskalletaan olla muutakin kuin perus hyppyritukka, joka anopin unelmavävy jne.
 
Horatius-87
27.05.2009 16:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hä? onhan noita ny jo monta vuotta huudeilla pyöriny. Ainaski treellä, mutta täältähän ne kaikki negativet ja kumppanit on sikenny..
 
Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta.
antibiootti
27.05.2009 18:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi glamrock ilmiö oli parina viime vuotena mun mielestä voimakkaammin esillä kuin mitä nyt on ollut. Emo on in nykyään. New era lippis ja pillifarkut.
 
Don Make
27.05.2009 19:40:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitähän löytyy pääkaupunkiseudulta aivan saatanasti. Meiän rumpali kuuluu näihin, mut me varmaan lempataan se kohta muutenkin. Nää massailmiöt on jotenkin niin saatanan ärsyttäviä. Miks pitää apinoida muita?
 
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
stupidlikeafox
28.05.2009 09:44:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Onko rokkari vienyt muijasi?
 
Ei ole. Tappaisin jos veisi
 
-Melkoista yleistämistä noin muutenkin, ulosannin perusteella olet itse se teini jolla hirveet angstit päällä. Ja mitä tuo Avenged Sevenfold tuossa lauseessa tekee, mielestäni aika kaukana glamistä?
 
Sun ulosannin perusteella veikkaisin että oot aika idiootti.
 
-Ja mitä hittoa sitten vaikka tekisikin paluuta? Minusta on ainakin hienoa että uskalletaan olla muutakin kuin perus hyppyritukka, joka anopin unelmavävy jne.
 
Anteeks et kysyin. Sori et oon olemassa.
 
-Cale
28.05.2009 14:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sun ulosannin perusteella veikkaisin että oot aika idiootti.
 
Aivan totta.
 
Anteeks et kysyin. Sori et oon olemassa.
 
Et saa.
 
Trey
28.05.2009 21:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

alkuperäiseen kysymykseen vastausta: kyllä oli mut nyt jo hieman laskussa mielestäni. Mut on myös se todettava että aika vähän tätä todellista glamia oli/on liikkeellä. Lähinnä kajaali on poikain meikki; ei huulipunat yms. jotka mielestäni ovat todellista glamia. Muutenkin glamour on kaukana koska nämä nykyglam-emo-uniklubittajat pukeutuvat koko mustaan ja ovat enemmänkin törkyisiä kuin glamoureja. Vähän ku grunge-idea olis ottanut kajaalin ja mustat vaatteet ja meikit peittämään totuuden.
 
Glamista kun puhutaan vertauskuvat tulisi olla David Bowie, Freddie Mercury ja suomalaisista Mike Monroe, joka on edelleenkin erittäin glam.
 
Glamia tai ei niin ehkä ihmiset, eteenkin nuoriso, on alkanut pukeutua "uskollisemmin" edustamaan pitämästään musiikkityylistä. Ja kaikki kunnia tosiaan niille joilla on 2 tuntia aikaa joka päivä laittaa itseään.
 
Nalle The Puh
28.05.2009 21:35:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stupidlikeafox: Mitä oletteko huomanneet tätä kenenkään kotikulmilla tai katukuvassa? Tekeekö glam paluuta?
 
Olen, ja olen täysillä mukana tässä. Nykyään kyseinen musiikki/pukeutumistyyli on enemmänkin sleazeä, joka on "raskaampaa" GLAMiä. Itse kyllä pukeudun mieluummin pinkkiin ja valkoiseen. Nahkarötsin taytyy kyllä olla musta.
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
JPQ
29.05.2009 00:30:17 (muokattu 29.05.2009 00:30:26)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nalle The Puh: Olen, ja olen täysillä mukana tässä. Nykyään kyseinen musiikki/pukeutumistyyli on enemmänkin sleazeä, joka on "raskaampaa" GLAMiä. Itse kyllä pukeudun mieluummin pinkkiin ja valkoiseen. Nahkarötsin taytyy kyllä olla musta.
 
Minusta jyrkät kontrastit kuuluu glamiin. ps. se mitä mike monroesta sanottiin on totta...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Asman
31.05.2009 22:24:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä näkee ja se on iha hyvä ettei yksin tarvi tälläytyneenä kulkea, Turussa ei koskaan voi olla liian glam kun Michael on aina kumminki hiukan glamimpi...
 
Mun aksentti on yhtä huono kun mun ajatusmaailma.
doomas
17.06.2009 11:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessä voi kyllä olla muoti ilmiö koska teinit on nähnyt tyypin jolla on glam kuteet ja sitten itse haluaa olla samanlaisia. Lopuksi he sanovatkin että ovat glam rokkareita vaikka eivät ole esim. kuullutkaan hanoi rockista tai muista samankaltaisista bändeistä
 
duuuuude
JPQ
17.06.2009 11:51:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

doomas: Kyseessä voi kyllä olla muoti ilmiö koska teinit on nähnyt tyypin jolla on glam kuteet ja sitten itse haluaa olla samanlaisia. Lopuksi he sanovatkin että ovat glam rokkareita vaikka eivät ole esim. kuullutkaan hanoi rockista tai muista samankaltaisista bändeistä
 
Näin se on monen muunkin tyylin kanssa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Nalle The Puh
17.06.2009 22:21:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Näin se on monen muunkin tyylin kanssa.
 
Jep, esim hiphop-villityksessä. Jos haluaa olla glämi, pitää sanoa: "Ruotsalaiset on homoja, CrashDïet ei."
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
Bollocks
18.06.2009 18:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten ruotsalaiset homouteen tai glamiin liittyy?? Ja asuhan Hanoitkin Tukholmas...
 
TommiTomminen
20.06.2009 13:08:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bollocks: Miten ruotsalaiset homouteen tai glamiin liittyy?? Ja asuhan Hanoitkin Tukholmas...
 
Ruotsalaiset liittyvät kaikkeen.
 
Saatan tietää kuka heikkijärvinen oikeasti on.
Sarko
21.06.2009 18:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiuksista vittuun vaan, lisää pulttirotseja, krusti- ja thrash-liivejä sekä vitusti keesejä. Paskaiset, pitkät kiharat kans on pop.
 
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Krigg
23.06.2009 13:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Hiuksista vittuun vaan, lisää pulttirotseja, krusti- ja thrash-liivejä sekä vitusti keesejä. Paskaiset, pitkät kiharat kans on pop.
 
Kiljulta ja oksennukselta haiseminen on kans pop ja rotalta näyttäminen. Ja varmaankin krustiloksit myös.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «