Dtfani 21.05.2009 13:28:51 | |
---|
Onko Balance-kiertueen Toronton keikalta (1995) olemassa DVD-taltiointia? |
Jokapaikanapina 21.05.2009 13:44:13 | |
---|
Ei ainakaan virallista, mut varmana jotain bootlegia on kun YouTubestakin löytyy sen verran hyvälaatusta videoo. |
Catfish blues 22.05.2009 22:04:37 | |
---|
Kun saisi edes joskus jonkun kunnollisen DLR aikaisen dvd:n Lay down your soul to gods rock´n´roll |
sirdickyj 23.05.2009 10:44:11 | |
---|
Catfish blues: Kun saisi edes joskus jonkun kunnollisen DLR aikaisen dvd:n US Festival on tarjolla, kyllä. Se ei kylläkään ole kunnollinen, vaan täyttä paskaa, ukot ihan torilla. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
Dr. Phil 23.05.2009 14:08:31 (muokattu 23.05.2009 14:10:53) | |
---|
|
kanisteri 24.05.2009 17:28:21 | |
---|
sirdickyj: US Festival on tarjolla, kyllä. Se ei kylläkään ole kunnollinen, vaan täyttä paskaa, ukot ihan torilla. Kyllä mä sitä kuitenkin diggaan kovastikin. Energiaa löytyi seilissäkin. On hirvittävä vääryys, ettei Daven aikaista Van Halenia tallennettu livevideolle. Kyseessä oli kuitenkin ehkä kaikkien aikojen keikkabändi. Oikeastaan yhtä paha moka on vain se, ettei Eat Em And Smilen aikaista Davea ole tallennettu livevideolle. |
sirdickyj 24.05.2009 22:02:59 (muokattu 24.05.2009 22:04:06) | |
---|
kanisteri: Kyllä mä sitä kuitenkin diggaan kovastikin. Energiaa löytyi seilissäkin. On hirvittävä vääryys, ettei Daven aikaista Van Halenia tallennettu livevideolle. Kyseessä oli kuitenkin ehkä kaikkien aikojen keikkabändi. Oikeastaan yhtä paha moka on vain se, ettei Eat Em And Smilen aikaista Davea ole tallennettu livevideolle. mutta heti kun Hagar tuli bändiin, niin johan tuli Live without net Syyksi on tarjottu sitä, että Dave ei yksinkertaisesti ollut hyvä laulaja, etenkään livenä. Levythän on täyttä timanttia. Itseasiassa minkäänlaista virallista Diamond Dave liveä ei ole olemassa. Toisaalta taas, se Rantarock -99 ei ollu yhtään huono laulullisesti, eikä muutenkaan. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
arppah8 25.05.2009 00:01:38 | |
---|
kanisteri: Oikeastaan yhtä paha moka on vain se, ettei Eat Em And Smilen aikaista Davea ole tallennettu livevideolle. Mulla on VHS-tallenteena Daven ekalta soolorundilta Detroitista kuvattu keikka. Ostin joskus joltain levymessuilta. Kuvanlaatu ja ääni tietty tämmöisellä bootlegilla on mitä on, mutta saahan siitä selvää kuitenkin ja meininki sekä energia on mahoton. Puolet setistä vielä wanahaa Van Halenia, nam! Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
kanisteri 25.05.2009 00:12:03 | |
---|
Voihan se olla, että esim Eddie piti Daven livesuorituksia julkaisukelvottomina tai ainakin levyihin verrattuna heikkoina, eikä halunnut tahrata bändin musikaalista mainetta. Dave toki onkin tasoltaan vaihdellut aika paljon kiertueittain. Silti: Daven ajoittain puhelauluksi kääntyvät lauluosuudet ja legendaariset välispiikit vain tehostivat Van Halenin jännittävyyttä ja dynamiikkaa. Bändi oli Daven vuosina vastaansanomaton kokonaisuus livenä (olen mäkin noita buutleggeja tsekkaillut, aika paljonkin). Vuoden -85 jälkeen kaikki muuttui VH-leirissä arkisemmaksi, mutta Davepa kasasi hullun superkokoonpanon. Todella sääli, ettei noita Daven mestaroimia kiertueita n. vuosilta 1980-1986 ole tallennettu huolella videojulkaisuksi. |
sirdickyj 25.05.2009 08:15:05 | |
---|
kanisteri: Voihan se olla, että esim Eddie piti Daven livesuorituksia julkaisukelvottomina tai ainakin levyihin verrattuna heikkoina, eikä halunnut tahrata bändin musikaalista mainetta. Dave toki onkin tasoltaan vaihdellut aika paljon kiertueittain. Silti: Daven ajoittain puhelauluksi kääntyvät lauluosuudet ja legendaariset välispiikit vain tehostivat Van Halenin jännittävyyttä ja dynamiikkaa. Bändi oli Daven vuosina vastaansanomaton kokonaisuus livenä (olen mäkin noita buutleggeja tsekkaillut, aika paljonkin). Vuoden -85 jälkeen kaikki muuttui VH-leirissä arkisemmaksi, mutta Davepa kasasi hullun superkokoonpanon. Todella sääli, ettei noita Daven mestaroimia kiertueita n. vuosilta 1980-1986 ole tallennettu huolella videojulkaisuksi. samaa mieltä tästä * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
Jucciz 27.05.2009 01:20:58 | |
---|
Jos jollakulla on tuo US Festival kätevästi DVD:nä, laittakoon mulle pikaviestiä heti. Tahdon. Vastalahjana löytyy tarvittaessa jotain 70-80 Van Halenin bootleg-keikkaa mp3:na, varhaisimmat jostain vuodelta '74. |
JTR 27.05.2009 09:00:51 | |
---|
Ju Jos jollakulla on tuo US Festival kätevästi DVD:nä, laittakoon mulle pikaviestiä heti. Tahdon. Vastalahjana löytyy tarvittaessa jotain 70-80 Van Halenin bootleg-keikkaa mp3:na, varhaisimmat jostain vuodelta '74. Toi on tilattavissa cdon.comista nimellä Van Halen -Live Rarities, (tosin vika biisi, eli You Really Got Me/happy trails puuttuu). Hinta 10,95 €: http://cdon.fi/musiikki/van_halen/live_rarities-817576 En tosin itse ole tuota versiota nähnyt, joten laadusta en tiedä mitään... |
JTR: Toi on tilattavissa cdon.comista nimellä Van Halen -Live Rarities, (tosin vika biisi, eli You Really Got Me/happy trails puuttuu). Hinta 10,95 €: http://cdon.fi/musiikki/van_halen/live_rarities-817576 En tosin itse ole tuota versiota nähnyt, joten laadusta en tiedä mitään... Itelläkin on ainoastaan melekin 20 v. sitten treidattu vhs-nauha, joten tää vois mennä ostosharkintaan. You Really Got Me/Happy Trails on tosin valtava puute, kyllähän juuri tossa kiteytyy Van Halenin hauska puoli. Ja ukkojen huojumista on hauska seurata Happy Trailsissa. |
sirdickyj 27.05.2009 18:20:09 | |
---|
JTR: Toi on tilattavissa cdon.comista nimellä Van Halen -Live Rarities, (tosin vika biisi, eli You Really Got Me/happy trails puuttuu). Hinta 10,95 €: http://cdon.fi/musiikki/van_halen/live_rarities-817576 En tosin itse ole tuota versiota nähnyt, joten laadusta en tiedä mitään... mä oon nähny tosta semmosen version, missä on jostain kumman syystä ne jälkipaikkaillut versiot niistä kolmesta biisistä, jotka on ihan virallisen oloisia, oisko sit jossain telkkarissa näytetty, ja sit ne loput onki ei-korjailtuja. Ero on huikee. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti