Aihe: Kadonneet: Jouko ja Kosti
1
matkasaarnaaja
26.05.2009 14:24:10
Kuka tietäis mitä kuuluu--/missä ovat Pohjamaan lahjat Suomalaiselle iskelmämusiikille:Jouko ja Kosti Saari - Vetelistä.Nämä mahtavat veljekset,jotka levyttivät ekana:Muisto vain jää,,ja paljon..mm.En kuitenkaan,,sisäinen kauneus,,ymm..vaikka itsekin laulan paljon ja monipuolista musaa keikoillani,ei voi kuin ihailla näitä-68--75 tehtyjä levytyksiä.Etenkin eka Miuisto vain jää hakee vertaistaan tänäänkin.Siis vastatkaa pliis jos tiedätte veljeksistä..!!
jannu
26.05.2009 14:31:14
Suosittelen kokeilemaan myös Googlea.

Sitä kautta saisit tietää mm. että toinen parivaljakosta on heittänyt lusikan nurkkaan jokunen vuosi sitten.

Mutta A-A-Heikki se langoilla leikki. Ei sen kummempia.
Teijo K.
26.05.2009 14:38:50

matkasaarnaaja: Kuka tietäis mitä kuuluu--/missä ovat Pohjamaan lahjat Suomalaiselle iskelmämusiikille:Jouko ja Kosti Saari - Vetelistä.Nämä mahtavat veljekset,jotka levyttivät ekana:Muisto vain jää,,ja paljon..mm.En kuitenkaan,,sisäinen kauneus,,ymm..vaikka itsekin laulan paljon ja monipuolista musaa keikoillani,ei voi kuin ihailla näitä-68--75 tehtyjä levytyksiä.Etenkin eka Miuisto vain jää hakee vertaistaan tänäänkin.Siis vastatkaa pliis jos tiedätte veljeksistä..!!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jouko_ja_Kosti

Kostin vaiheita tuli tuolloin hyvinkääläisenä musiikinharrastajana seurattua, hänellähän oli musiikkikauppa silloin tuolla. Ikävä oli todeta taas alkoholin haittapuolet. Rauha vain muistolleen.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
matkasaarnaaja
26.05.2009 17:44:25
Teijo K.: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jouko_ja_Kosti

Kostin vaiheita tuli tuolloin hyvinkääläisenä musiikinharrastajana seurattua, hänellähän oli musiikkikauppa silloin tuolla. Ikävä oli todeta taas alkoholin haittapuolet. Rauha vain muistolleen.

Kiitos Teijo K.lle asiallisesta vastauksestasi.
jannu
26.05.2009 18:32:08
matkasaarnaaja: Olipa se taas joltakin nääliöltä mahd.ylimielinen vastaus.Joukon ja Kostin levyttämät
laulut vetävät tosiaan edelleen vertojaan nykyhonittajille,yms..Kuuntele!!

No tällä ylimielisellä ääliöllähän ei ole mitään Joukoa ja/tai Kostia vastaan. Enemmän nyppivät ontuvat keskustelunavaukset, sekä kykenemättömyys kirjottaa ymmärrettävää tekstiä.

Anteeksi, olen pahalla päällä. Silti, ei millään hyvällä.
DJKaaos
26.05.2009 19:17:40
matkasaarnaaja: Kuka tietäis mitä kuuluu--/missä ovat Pohjamaan lahjat Suomalaiselle iskelmämusiikille:Jouko ja Kosti Saari - Vetelistä.Nämä mahtavat veljekset,jotka levyttivät ekana:Muisto vain jää,,ja paljon..mm.En kuitenkaan,,sisäinen kauneus,,ymm..vaikka itsekin laulan paljon ja monipuolista musaa keikoillani,ei voi kuin ihailla näitä-68--75 tehtyjä levytyksiä.Etenkin eka Miuisto vain jää hakee vertaistaan tänäänkin.Siis vastatkaa pliis jos tiedätte veljeksistä..!!

Mitä helvettiä? Ei sillä, että en ymmärtäisi juttuasi, mutta miten helvetissä joku kirjoittaa tuolla tavalla? "mitä kuuluu--/missä", ",,..", "ei voi kuin ihailla näitä-68--75"

?

jannun kanssa täysin samoilla linjoilla.
Minä olen minä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)