manjaana 17.05.2009 21:28:57 | |
---|
laulaja: Okei! Pääsetkö siihen yhdellä junalla? Mä tuun tosiaan Kehä III:ta, eli en aja sitä ykköstä. Vantaankoski on varmaan aika lähellä, tai siis on lähellä Tampereen tietä, mutta aseman sijaintia mä en tiedä. Löytyy kyllä, kun tietää osotteen ;o) Pääsen joo, on mein M-junan päätepysäkki 8) -diu diu- |
manjaana 19.05.2009 10:39:45 | |
---|
Laitan tään alotussivun tähän nyt näytille, jos jollekkin on jäänyt jotain huomaamatta tms. Hintahan on siis syntisen halpa edelleenkin :)
korgie: Tanssimuusikoiden kesäkauden avajaisia vietetään jo kolmatta kertaa Lammilla, Pöystilän Täysihoitolassa, ja päivä on siis sunnuntai 7.6.2009. Ohjelmassa on leppoisaa yhdessäoloa vapaan musisoinnin, grillauksen ja saunomisen merkeissä. Tarkoituksena olisi kokoontua mahdollisimman aikaisin päivällä, jotta jää sitten reilusti aikaa vaihdella kuulumisia, soitella ja pitää hauskaa. Jos jonkun on ihan ehdottomasti päästävä aikaisin maanantaiaamuna töihin, ehtii sitten vaikka vielä illansuussa ajella takaisin kotiin. Viime vuonna porukkaa alkoi ilmaantua paikalle puolenpäivän jälkeen, ja soitto soi lähes tauotta noin iltapäiväkahdesta aamuyön tunneille. Pöystilän Täysihoitola on täyden palvelun lomakeskus Lammilla Kuohijärven rannalla. Tilan päärakennuksessa on ruokasali, toimisto sekä oleskelu- ja majoitustiloja. Pihapiirissä on useita rakennuksia jotka kätkevät sisäänsä niin ikään erilaisia majoitus- ja vapaa-ajanviettotiloja. ----- Tarkempi osoite Pöystilään on: Porraskoskentie 1535 16900 LAMMI Ajo-ohje löytyy esim. Keltaistensivujen tai Eniron karttapalvelusta. ----- Osallistumismaksu: Maksetaan paikanpäällä suoraan Pöystilän henkilökunnalle (varaa käteistä mukaan; lähin pankkiautomaatti Lammin keskustassa ~25km päässä) Tarjolla vaihtoehtoisesti joko * päiväpaketti 25e/hlö, johon sisältyy päivällinen seisovasta pöydästä sekä mahdollisuus grillata ja saunoa * majoituspaketti 45e/hlö, johon sisältyy edellisten lisäksi yöpyminen sekä aamupala lähtöpäivänä ----- Käytännön asioista * Yöpyjille on lakanat talon puolesta. Oma pyyhe kannattaa ottaa mukaan jos aikoo saunassa käydä. * Grillattavaa ja juotavaa voi myös varata mukaan. ----- -diu diu- |
kuunsirppi 19.05.2009 10:58:44 | |
---|
manjaana: Pääsen joo, on mein M-junan päätepysäkki 8) Okei! Katotaan sitten vaan aikataulut ja eikun menoks. Mulla on vähän tällasta menevää taas muutenkin, kun eilisenkin päivän olin "ilmasella" reissulla Tallinnassa. Oli hieno ilma ja ruoka ja juoma oli hyvää. Vähän ostoksiakin tuli tehtyä Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Jami 26.05.2009 16:32:19 | |
---|
Vieläkös Pöystiläs riittäis majapaikka mullekkin? Huomenna ratkee onko mahdollisuus lähteä. Kun oon rokkipuolelle menny koko kattauksen kans niin nyt tulisin moottoripyörällä kapulat sivulaukussa. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
Jami: Vieläkös Pöystiläs riittäis majapaikka mullekkin? Kyllä siellä majapaikkoja riittää. Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
manjaana 26.05.2009 18:13:14 | |
---|
laulaja: Okei! Katotaan sitten vaan aikataulut ja eikun menoks. Mulla on vähän tällasta menevää taas muutenkin, kun eilisenkin päivän olin "ilmasella" reissulla Tallinnassa. Oli hieno ilma ja ruoka ja juoma oli hyvää. Vähän ostoksiakin tuli tehtyä Lähellä on ettei meikä ees pääse, esimies oli autuaasti unohtanut luvatut vapaat ko ajankohtana =o/ -diu diu- |
kuunsirppi 26.05.2009 19:57:23 | |
---|
manjaana: Lähellä on ettei meikä ees pääse, esimies oli autuaasti unohtanut luvatut vapaat ko ajankohtana =o/ No ei oo totta. Sano, että tää on vuoden tärkein tapahtuma koko Suomessa ja oot osallistunut näihin AINA! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 26.05.2009 21:19:37 | |
---|
laulaja: No ei oo totta. Sano, että tää on vuoden tärkein tapahtuma koko Suomessa ja oot osallistunut näihin AINA! Sanottu on, yrittää nyt järkätä vaihtoa jonkun kanssa, omasta yksiköstä ei vaihto haluja löytynyt 8/ -diu diu- |
walttoni 30.05.2009 13:07:53 | |
---|
walttoni: Mä yritän tuohon 15.45. Tampereella olevaan junaan päästä. Vapautan sinut kuljetusvastuusta, jääpi Lammi käymättä tälle kesälle. COVS2. |
baron 30.05.2009 16:16:00 | |
---|
walttoni: Vapautan sinut kuljetusvastuusta, jääpi Lammi käymättä tälle kesälle. Mä ymmärrän, siellä on niin kovia kiipparisteja että et pärjäisi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
walttoni 30.05.2009 17:48:40 | |
---|
baron: Mä ymmärrän, siellä on niin kovia kiipparisteja että et pärjäisi. Näin olen ymmärtänyt. Jään Merikarvialle treenaamaan sunnuntaipäiväksi. COVS2. |
KoskPaavo 30.05.2009 19:38:19 | |
---|
walttoni: Vapautan sinut kuljetusvastuusta, jääpi Lammi käymättä tälle kesälle. No voi perse, kaunista olis ollut kiva katsoa. " Studiosus perpetuus" |
Pete V. 02.06.2009 03:24:33 | |
---|
vesku.ka: Tottakai pääsee. Ihan tarkkaa aikataulua ei vielä pysty sanomaan, mutta oisko joskus yhden maissa? Otetaan tarkempaa koodia pikaviestillä. Pete V.: OK, kiitokset, tutkailen vielä Helsingistä lähtijöitä ja palailen, jos tilanne muuttuu ... mutta tällä puheella näin ja laitellaan pikaviestiä viim. muutamaa päivää ennen. OK, nyt tilanne näyttääkin muuttuvan, rintapek tulee Vantaankosken aseman kautta noutamaan. Kiitokset kuitenkin tarjouksesta, laittelen vielä pikaviestin tästä varmuuden vuoksi, jos ketju on ikäänkuin hukkunut ... |