asna 22.05.2009 20:50:17 | |
---|
Kävin kampaajalla ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen, sitten näin äitini joka kysyi että "ihanko tosissas halusit tuon näköiset hiukset?" Nice girls don't play rock and roll |
Horatius-87 23.05.2009 11:15:46 | |
---|
^^ no millaset ne ny sitte o? Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
asna 23.05.2009 14:50:40 | |
---|
JadeMonkey: ^^ no millaset ne ny sitte o? Lähestyvän kesän ja riemun ja vapauden kunniaksi vaaleat, oon aina ennen ollut tummahiuksinen. ei kait näissä muuten mitään kauhean ihmeellistä oo =) Nice girls don't play rock and roll |
Milkop 24.05.2009 13:56:19 | |
---|
"Onks sulla myydä mitään poltettavaa?" "Toi pipo päässä sä näytät ihan niiltä Independence Dayn vihollisilta." "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Sälski 26.05.2009 09:36:11 | |
---|
Milkop: "Onks sulla myydä mitään poltettavaa?" Tätä tulee toisinaan.. Pitäisi ilmiantaa mokomat poliiseille! Taas jonkun mielestä söpsö, julmaa pilaa sanon mä! Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
stupidlikeafox 26.05.2009 12:57:27 (muokattu 26.05.2009 12:59:00) | |
---|
Multa tultiin kerran pyytää nimmaria kun joku äijä luuli ruottin laivalla että oon Jarkko Ruutu (suomen jääkiekkojoukkueesta, joka valittiin vielä kyseisenä vuonna suomen arvostetuimman uutis lehden SEISKAN lehdessä vuoden sexyimmäksi mieheksi). Koin suuren egobuustin, koin olevani jotain (mitä en todellakaan ole) Niin joo, ja nykyään olen Stven Seagullin näkönen (valokuvakopio koko äijästä olen minä, paitsi tappo taidoiltani, vain ulkonäöllisesti samaa muottia ollaan :) |
Kersu 26.05.2009 13:03:47 | |
---|
stupidlikeafox: Multa tultiin kerran pyytää nimmaria kun joku äijä luuli ruottin laivalla että oon Jarkko Ruutu (suomen jääkiekkojoukkueesta, joka valittiin vielä kyseisenä vuonna suomen arvostetuimman uutis lehden SEISKAN lehdessä vuoden sexyimmäksi mieheksi). Koin suuren egobuustin, koin olevani jotain (mitä en todellakaan ole) Niin joo, ja nykyään olen Stven Seagullin näkönen (valokuvakopio koko äijästä olen minä, paitsi tappo taidoiltani, vain ulkonäöllisesti samaa muottia ollaan :) Kuvia heti tänne!!! Vittu Seagal on mun suurin idoli, ajaa jopa Arskan edelle. Haluaisin itekki näyttää kyseiseltä herralta. Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
Matjardo 26.05.2009 13:27:29 (muokattu 26.05.2009 13:30:22) | |
---|
stupidlikeafox: Multa tultiin kerran pyytää nimmaria kun joku äijä luuli ruottin laivalla että oon Jarkko Ruutu (suomen jääkiekkojoukkueesta, joka valittiin vielä kyseisenä vuonna suomen arvostetuimman uutis lehden SEISKAN lehdessä vuoden sexyimmäksi mieheksi). Koin suuren egobuustin, koin olevani jotain (mitä en todellakaan ole) Niin joo, ja nykyään olen Stven Seagullin näkönen (valokuvakopio koko äijästä olen minä, paitsi tappo taidoiltani, vain ulkonäöllisesti samaa muottia ollaan :) Kuvia tai en usko! Steven on aika mieess. Tosin ei pärjää Chuck Norrisille, mutta kova jätkä kuitenkin. En tiedä onko hauska, mutta jäi kaivelemaan kuitenkin. Eräs tyttö sanoi viime viikonloppuna kaverin kekkereissä, että näytän Zac Efronilta. Onks toi loukkaus vai pitäiskö olla otettu? Mitä nopeesti googlasin, niin näytti kyllä ärsyttävän lipevältä kaverilta ainakin omaan silmään, mut en sitten tiiä mitä naispuolen edustajat siitä ajattelee. Olen kaukana, hyvin kaukana tuollaisesta siloposkisesta pepsodenthymypojasta, vaikka tukka ehkä vähän saattaa muistuttaakkin samaa. Tää olikin ihan uus heitto noin muutenkin. No, oli miten oli. Two beers or not two beers? |
Kersu: Arskan edelle Homo "Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta."
-ruuvimeisseli |
stupidlikeafox 26.05.2009 15:31:05 (muokattu 27.05.2009 09:18:53) | |
---|
Ha ha, joo kaverit kovin kutsuu seagulliksi. Tiedän että on aika kova juttu tietyissä piireissä (niissä parhaimmissa) Vedän pari sitruunaa ja otan kuvan Nii joo ja Zack Efronhan on tunnetusti jokasen teinihoron märkä päiväuni että sinuna olisin helvetin otettu ja suuntaisin lähimpään onnelaan metsästämään sakkolihaa! |
Kersu 26.05.2009 17:11:34 | |
---|
Jawski: Homo No selevä homma, vejetään sanat takasin, ettei tarvi katella noin rumaa herjaa. Sanotaanko, että parhaimmilla suorituksilla yltää _melkein_ kaikkivaltiaan rinnalle. Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
Don Make 27.05.2009 13:15:10 | |
---|
Mua kerran luultiin Pasilassa Ari Koivuseks! Siis mitä helvettiä? Mulla oli stetsoni päässä, buutsit jalassa ja tummanpunanen pikkutakki. Ja mun fledakin on vaalea. Miten se äijä sai musta Ari Koivusen..? Sit sanoin vaan että en oo Ari niin tää rupes mulle avautumaan siitä kuinka sen muija jätti sen ku ne oli ollu Koivusen keikalla. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Zarmo 27.05.2009 16:28:47 | |
---|
"näytät tässä drontti edvardin ja mörön ja tahmatassun sekoitukselta!", on ihan hauska. |
Charge 28.05.2009 08:16:04 | |
---|
"näytät tässä drontti edvardin ja mörön ja tahmatassun sekoitukselta!", on ihan hauska. Nyt todellakin plussaa, ja pakko nähdä sinun kuva! :) Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac |
Moimies 28.05.2009 14:15:51 | |
---|
Jossain pippaloissa känninen talon kokoinen vihamielinen karju kutsui minua satanistiksi, mutta hauskempi juttu oli miksi hän kaveriani kutsui: "Mikäs vitun villevalovitone siä luulet olevas?" Kaveri meni sitä sängyn alle piiloon :--D |
n00bkitaristi 28.05.2009 20:10:21 | |
---|
"Metsänhoitajatyttö" ja "hamppuhius". tuota saa joskus kuulla :D |
n00bkitaristi 29.05.2009 21:56:00 | |
---|
Näitähän tulee joka päivä uusia :D Kurt Cobain, hevari Santeri, gootti Santeri(mustien kynsien takia) ja koska täällä korvessa ahdasmielisten ihmisten takia! |
Milkop 31.05.2009 11:42:47 | |
---|
Milkop: "Näytät ihan Johnny Deppiltä." Tämän kuulin taas eilen. Kai siinä sitten jotain perää on. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
doomas 16.06.2009 22:31:53 | |
---|
näytät iha jeesukselta yks kaveri sano ku mulla rippileiri ja kokeeltii niitä kaapuja ja sitte vielä joskus on sanottu et näytän transulta ... hämmentävää duuuuude |
Bugi 16.06.2009 22:45:44 | |
---|
Njaa,työssäoppimassa olin kokkivaatteet ja hattu päällä,työntekijä sanoi että kokki onkin saanut tytön sinne keittiöön häärimään...kai mie sitten omistan naisellisen naamataulun. Omistan myös kuullemma takatukan. Jumansviidu. |