korgie 25.05.2009 22:21:17 (muokattu 25.05.2009 22:21:46) | |
---|
Näemmä systeemi ei enää anna muokata tuota ketjun avausviestiä, eli päivitetään tähän: Yritin tuota keskustelua seurata, eli oliko lopputulos nyt siis se, että Thefish ja ÄM tuovat PA:n? ========== Soittopelit: PA-kamat: Thefish + ÄM ? Kiipparit: mack the knife Kitaravahvistin: begemoth ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): omarklah Rummut: ÄM Haitari: KoskPaavo Muuta: ========== Ilmoittautuneet (päivitetty 25.5.) korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia. Thefish ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
mack the knife 25.05.2009 23:05:34 | |
---|
Mä käsitin, että Thefish jää yöksi kanssa. ?? COVS n:o 1. |
Pete V. 26.05.2009 03:43:32 (muokattu 26.05.2009 03:59:18) | |
---|
korgie: Näemmä systeemi ei enää anna muokata tuota ketjun avausviestiä, eli päivitetään tähän: Yritin tuota keskustelua seurata, eli oliko lopputulos nyt siis se, että Thefish ja ÄM tuovat PA:n? ========== Soittopelit: PA-kamat: Thefish + ÄM ? Kiipparit: mack the knife Kitaravahvistin: begemoth ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): omarklah Rummut: ÄM Haitari: KoskPaavo Muuta: ========== Ilmoittautuneet (päivitetty 25.5.) korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia Thefish ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Hei, haloo ... OK, autetaan korgie'a, jokainen tarkistaa omat asiansa/osuutensa ja kopioi ydintekstin huom.! siis, edelliseltä korjaajalta ei mistään aiempaa, omaan uuteen kirjoitelmaansa, ja korjaa sitä omalta osaltaan, josta seuraava sitten saa sen korjattavakseen. Ei sitten ihan liian "hätäisiä" liikkeitä/korjauksia, ettei mene liikaa päällekkäin, mutta, viime kädessä muutaman päivän kuluttua voi sitten taas tarkistaa, että kaikki pitää paikkansa omalta osaltaan ... Ja, * on siis yöpyminen, ja, korgie voi päivittää tuon yhden päivämäärän sitten joskus tarkistettuaan, että kaikki jotenkin OK, vai mitä ... |
Pete V. 26.05.2009 03:45:26 (muokattu 26.05.2009 04:01:15) | |
---|
korgie: ========== Soittopelit: PA-kamat: Thefish + ÄM ? Kiipparit: mack the knife Kitaravahvistin: begemoth ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): omarklah Rummut: ÄM Haitari: KoskPaavo Muuta: ========== Ilmoittautuneet (päivitetty 25.5.) korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia Thefish ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Omasta puolestani asiat OK! Tästä on hyvä jatkaa kopioimalla ydinteksti ... |
ÄM 26.05.2009 08:29:07 | |
---|
mack the knife: Mä käsitin, että Thefish jää yöksi kanssa. ?? Oli se vissiin niin, että lähtee joskus 2-3 aikaan poies. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
mack the knife 26.05.2009 10:53:22 | |
---|
ÄM: Oli se vissiin niin, että lähtee joskus 2-3 aikaan poies. Miksihän ihmeessä, mun mielestä sen piti olla kesäleskenä. No, kaipa sieltä tulee henkkohtainenkin korjaus jos tarvii. COVS n:o 1. |
Thefish 26.05.2009 12:33:44 (muokattu 26.05.2009 12:37:24) | |
---|
ÄM: Oli se vissiin niin, että lähtee joskus 2-3 aikaan poies. ...mä mihkään oo lähössä, joku pahemman luokan sekaannus tuossa.Ja perään helevetin iso tähti.Jalun kera. Ja kun edellisiltana oon tuon Ukkohahmon kans keikyllä, niin enpä taida niitä rojuja eestaas siirrellä, eli mukana on myös passokamat+4- ja 5- kieliset pitsalapiot. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Thefish: ...mä mihkään oo lähössä, joku pahemman luokan sekaannus tuossa.Ja perään helevetin iso tähti.Jalun kera. Ja kun edellisiltana oon tuon Ukkohahmon kans keikyllä, niin enpä taida niitä rojuja eestaas siirrellä, eli mukana on myös passokamat+4- ja 5- kieliset pitsalapiot. Sitähän minäkin. COVS n:o 1. |
jon lord 26.05.2009 14:09:20 | |
---|
Laitan omani vielä tässä vaiheessa epävarmaksi, mutta jos kerkiän niin sitten tulen. COVS jäsen N.o 3 |
artope 26.05.2009 15:54:34 | |
---|
pe fiman kesäjuhlat, la keikka, su pojan fudisturnaus, joten ei voi lähteä, vaikka mieli tekisi... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
manjaana 26.05.2009 15:56:14 | |
---|
mack the knife: Mä käsitin, että Thefish jää yöksi kanssa. ?? Juu ja eikös urkupaavokin ole tuloillansa?? -diu diu- |
ÄM 26.05.2009 17:10:24 | |
---|
Thefish: ...mä mihkään oo lähössä, joku pahemman luokan sekaannus tuossa.Ja perään helevetin iso tähti.Jalun kera. Ja kun edellisiltana oon tuon Ukkohahmon kans keikyllä, niin enpä taida niitä rojuja eestaas siirrellä, eli mukana on myös passokamat+4- ja 5- kieliset pitsalapiot. No mutta helvetin hyvä. Meikä sotki nyt johonkin muuhun taas. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
isojussi 26.05.2009 17:29:47 | |
---|
manjaana: Juu ja eikös urkupaavokin ole tuloillansa?? Sitähän minäkin - ja Jami ilmoottautu väärään ketjuun. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pula-Aho 26.05.2009 19:18:52 (muokattu 26.05.2009 19:19:44) | |
---|
isojussi: Sitähän minäkin - ja Jami ilmoottautu väärään ketjuun. Oho, onkos Pohjanmaan kauhukin tuloillaan. Omalta osaltani tiedot ovat ok. Saapuminen voi mennä iltaan. Miten nyt heräilee. Edellinen yö menee varhaiseen. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jjsound 26.05.2009 21:48:38 | |
---|
Menojalkaa alkaa vipattaa ja osoite jo varmuudeks laitettu navigaattoriin... Saas nähdä miten käy? 2v. sitten oli tosi kivaa, jos ei hyttysistä välitetä! "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Basso-Aslak 26.05.2009 22:12:19 | |
---|
26.5. korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso* Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia Thefish ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
Thefish 27.05.2009 09:06:34 | |
---|
Basso-Aslak: 26.5. korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso* Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia Thefish, basso* ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Päivitys tuon majoituksen osalta. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Jami 27.05.2009 14:42:44 | |
---|
Älä jussi höpäjä. Nythän mä vasta ilmoottaurun. korgie * mack the knife*:piano omarklah *: 4-kielinen basso KoskPaavo : 258-kielinen haitari Pete V. * : trp, yksit.käyttöön Isojussi : Jotain omituista, mitä en kumminkaan osaa soittaa. laulaja *: jos tarvii, niin tuon oman mikin yksityiseen käyttööni Anonymous-jazz: Kiippari (Roland Fantom X6) + minikokoinen Yamahan keytar (COVS meininki) :) * ÄM *:rummut on vissiin taas kyydissä. (mikä toi tähti oikein on?) Vesku* Baron* Manjaana* Basso-Aslak, basso* Pekkajau Pula-Aho*, retkikitara half*, Saapumistavasta riippuen jotain kielisoittimia Thefish ron.aiden, bassokuutio ja soitin.* begemoth, tuleeko sulla kattausta messiin?.* Jami* -Vick Firth American classic 5A, 2kpl Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
Thefish 27.05.2009 15:49:43 | |
---|
Miten se mun tähti taas tuosta viestistä lähti? Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
mack the knife 27.05.2009 15:53:59 | |
---|
Thefish: Miten se mun tähti taas tuosta viestistä lähti? Ihan hyvän riimin nassautit tulemaan. COVS n:o 1. |