jazzmies 24.05.2009 18:48:16 | |
---|
kimkorho: "Pistäkää ääninäytettä soitostanne" -ketju jäänee nyt sitten historiaan, kun jokaisen sopii omia soittosamplejaan varten sopii avata uusi ketju(?). Just näin. M-netin on aika siirtyä toisten überkansallisten larssien hehkuttamisesta tarkastelemaan intranettiläisten eteenpäin menoa ja taitoa. Hyvä minä ja me! Jooga on pop(jazz)! |
Kailis 25.05.2009 00:41:36 | |
---|
Mikä säily Rummut: soittaminen palstalla? Mika Säily! |
jazzmies 25.05.2009 07:18:02 | |
---|
Kailis: Mikä säily Rummut: soittaminen palstalla? Mika Säily! Tuossa silmä lepää! Jooga on pop(jazz)! |
Yllekirjoittaneelle tuli Matti Nykäsmäisesti "Bon Voyage" - tunne , kun M. Säily & Big Bandin soittoa tubesta katsastin ;) . |
Saffe 02.06.2009 11:09:40 | |
---|
Me, myself and I. Muut istuu ympärillä statisteina kun yksi buustaa omaa egoaan, sellanen fiilis mulla tuli. |
solmo 02.06.2009 20:03:19 | |
---|
Saffe: Me, myself and I. Muut istuu ympärillä statisteina kun yksi buustaa omaa egoaan, sellanen fiilis mulla tuli. Täytyy sanoa, että muutamaan otteeseen on tullut katsottua klippejä. Ensin ei oikein avautunut, mutta myöhemmällä kerralla oli hymy herkässä. Kyseisenlainen humoristinen ote sopii meikäläisen makuun. |
Velli 07.06.2009 01:18:23 | |
---|
Saffe: Me, myself and I. Muut istuu ympärillä statisteina kun yksi buustaa omaa egoaan, sellanen fiilis mulla tuli. Sen kummemmin ottamatta kantaa itse topiciin täytyy vaan todeta, että huumori ei taida olla alaasi ;)... |
grooveman 07.06.2009 17:00:58 | |
---|
Velli: Sen kummemmin ottamatta kantaa itse topiciin täytyy vaan todeta, että huumori ei taida olla alaasi ;)... Tää on tullu mieleen muistakin palstalaisista jotka on pätkiä kommentoineet. Eikö ihmiset ymmärrä huumoria? Muhun ainakin uppoaa. Oon katsastanu pätkät moneen otteeseen ja ajatellut että oispa ollu hienoa olla paikan päällä. This is humor! Hienoa Jazzmies! :) "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
Kailis 09.06.2009 13:17:02 | |
---|
Yksi totuus. Halleluja! |