Aihe: Johnny Winter Suomeen
1
HaloOfFlies
25.01.2009 12:55:25 (muokattu 25.01.2009 12:56:10)

3.6. Helsingissä Finlandia-talossa. liput tulee myyntiin maanantaina 26.1.

http://meteli.net/uutiset/3751
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
UKKOMIES
25.01.2009 14:18:04
Enköhän ole tulossa!
Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
Simo78
25.01.2009 22:08:56
No perkeles taitaa jäädä työreissun takia väliin... Muuten kyllä pitäis enemmän kuin harkita, kun on viime aikoinan tullut käytyä vaan öykkämöykkäkonserteissa.
MaxDamage
26.01.2009 11:13:27 (muokattu 26.01.2009 11:13:46)
Onko Jonny parka yhä aivan pystyyn kuollut vai onko tilanne parantunut muutaman vuoden takaa? :( Tietoa kellään?

Jos kyllä niin voisihan sitä keikalle lähteä. :)
Mika Kangas
24.05.2009 16:37:29 (muokattu 24.05.2009 16:40:56)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 118 päivää vanhaan ketjuun!

No jep.

Laitoin juuri tilaukseen lipun ja nyt jännittämään ehtiikö ennen keikkaa.AC/DC ja Lynyrd Skynyrd oli aiheuttaa jo harmaita hiuksia ja kaljuuntumista lipun toimituksen kanssa.Mutta pakkohan äijää on lähteä kuuntelemaan.Niin se Alppukin tekisi.

e:Tietääkö kukaan missä on permanto A?Itse en koskaan ole koko rakennuksessa käynyt.Päättelin että toi A on jossain aika lähellä lavaa.
tas
25.05.2009 10:53:31
Mika Kangas: No jep.

Laitoin juuri tilaukseen lipun ja nyt jännittämään ehtiikö ennen keikkaa.AC/DC ja Lynyrd Skynyrd oli aiheuttaa jo harmaita hiuksia ja kaljuuntumista lipun toimituksen kanssa.Mutta pakkohan äijää on lähteä kuuntelemaan.Niin se Alppukin tekisi.

e:Tietääkö kukaan missä on permanto A?Itse en koskaan ole koko rakennuksessa käynyt.Päättelin että toi A on jossain aika lähellä lavaa.

http://www.finlandiatalo.fi/fi/jarj … at/tilojen_esittely/finlandia_sali/
Ja siitä istuinkartta permanto pdf
rheinone
03.06.2009 12:11:57
Ei kai tuolla tänään mitään lämppäriä ole?
Mika Kangas
04.06.2009 01:01:43
rheinone: Ei kai tuolla tänään mitään lämppäriä ole?

No olihan siellä sittenkin.

Winteriltä ehkä hiukan liian bluespainoinen setti.Olisi toivonut hiukka rokinpaa osastoa alkupuolelle.Se suurinkin jäi uupumaan.Ja aika kova bändi saa tulla että menen enään finlandiatalolle.Tuntui aika kamalalta paikalta katsoa yhtään mitään keikkaa.

Mutta ei toki paskoja fiiliksiä jäänyt.Aivan helvetin hienoa oli nähdä livenä,äijä osasi hommansa.Keikan jälkeen jaettu kortti saa kunniapaikan kirjahyllyssä.Harmi ettei ollut rahaa ostaa paitaa.
DoThePop
04.06.2009 09:09:44
Hyvän keikan Winter vetäisi eilen Finlandia talolla. Hienoa että Johnny on vielä soitto kunnossa. Paikkana Finlandia talo on melko surkea, mutta tulipahan käytyä nyt sitten sielläkin. Ihan hyvät fiilikset jäi Winterin keikasta. Tokelan lämppäys oli kanssa hieno ylläri.

Hyvä ilta päättyi mukavasti, kun kerettiin vielä Tavastialle katsomaan Gaslight Anthemia. Saakelin hyvän keikan vetivät Tavastialla. Toivottavasti bändi pääsisi isommankin yleisön tietoisuuteen.
National Rifle Association
MaxDamage
04.06.2009 12:48:27
Postiivinen yllätys oli Johnnyn keikka kuten myös miehen kunto. En nimittäin uskaltanut paljoa odottaa..

Blues painotteisuus ei yllättänyt koska mieshän on jo muutama vuosi sitten maininnut että Hoochi Koota ei enää soiteta ei pahemmin muutenkaan rokkia koska hän on sielultaan bluesmies. Mutta tulihan sieltä silti rokkaavampaakin kamaa. :)

Keikkapaikan surkeudesta olen samaa mieltä kaikkien kanssa. Finlandiatalo näköjään aiheuttaa keikkapaikkana yleisen jäykän fiiliksen lisäksi myös kuuntelijoiden pynttäytymisen miltei oopperakonsertin kuuntelijoiden tapaan...

Rock ja Blues fiilis on kaukana kun ympärillä istuu jäykkiä pikkutakki- ihmisiä. Onneksi loppua kohden yleisökin hieman elävöityi.

Kiitos Johnny! Aavistelut ns. "puolikuolleesta miehestä" haihtuivat nyt ilmaan.
Groovelover
04.06.2009 14:49:42
Johnny itse veti hyvin, lauluäänikin oli kohtuullisessa kondiksessa äijän ikään nähden, jonkun biisin kesti ennen kuin se lämpeni. Slidesoittoa tuli ihan liian vähän, harmi kun JW on siinä lajissa niin pirun hyvä. Ja PA-soundi oli ihan hanurista, tuli liian lujaa, esim. basso oli vaan jotain epämääräistä jyminää ja puuroa. Ja komppiryhmä oli muutenkin aikamoinen halonhakkuupartio, ei nyansseilla tai dynamiikalla pelattu niin yhtään. Plääh.
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976
rheinone
04.06.2009 22:34:35
komppiryhmä oli muutenkin aikamoinen halonhakkuupartio, ei nyansseilla tai dynamiikalla pelattu niin yhtään.

Ei ollu tosiaan mikään perinteinen suffle-rumpali kyseessä. Kannut tuli sen verran kovaa ett siihen ku väännetään Johnnyn kitara päälle, ei bassosta eikä kakkoskitarasta kuulunutkaan sitten juuri mitään. Mulle toimi silti. Yllättävän rokki meininki; Odotin ehkä bluesimpaa vetoa. Hyvä! Ja Johnny oli huomattavan kovassa iskussa.

Frendit oli pettyneitä, mut ne onkin nähny Winterin aikaisemmin:"Mistä 'itusta ne on löytäny ton rumpalin; Ei svengannu yhtään? Ei se Johnny enää ihan taimissa pysy!". Mut mun mielestä kannatti ehdottomasti käydä tsekkaamassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)