Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockway
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Scythes96
24.05.2009 15:24:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakaan ei toimi rekisteröityminen...Harmittaa, mut pitää toivoo, että tulis joskus uudestaan tommonen juttu.
 
aalataur
24.05.2009 15:27:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scythes96: Mullakaan ei toimi rekisteröityminen...Harmittaa, mut pitää toivoo, että tulis joskus uudestaan tommonen juttu.
 
Yritä vaan sitkeästi, kyllä se onnistuu kun päivittelee sivua muutaman kerran.
Jebe-
24.05.2009 19:45:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itekin pääsin vasta nyt rekisteröitymään, mutta eipä meinaa videot latautua.
Taitaa Rockwayn kaistat huutaa hoosiannaa...
 
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Räkkipeli
25.05.2009 09:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tulin siihen tulokseen että tuolla sivustolla ei juuri rahan arvoista tietoa ole.
 
Kitaraakaan en voittanut. Prkl.
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
kylie-o
25.05.2009 11:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tuonne ollut mitään saumaa päästä edes sisään, joten turha keikka. Harmi..
 
itsy
25.05.2009 13:13:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kylie-o: Eipä tuonne ollut mitään saumaa päästä edes sisään, joten turha keikka. Harmi..
 
Kyllä mulla ainakin videot pienen odottelun jälkeen pyörivät. Arvontoihinkin pääsin osallistumaan.
 
Lag
25.05.2009 13:48:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei näy noi ilmaset videot ollenkaan. :0 Vois kokeeksi tilata vaikka sen päivän jutun muttaku ei uskalla jos eivät näy ollenkaan.
 
agre
25.05.2009 14:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lag. Toi ilmainen päivä oli eilen. Ei ne enää ilmaiseksi näy.
 
joo oh
Lag
25.05.2009 14:33:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eiootietoo: Lag. Toi ilmainen päivä oli eilen. Ei ne enää ilmaiseksi näy.
 
Emmä sillä. Vaan noi muutamat mitkä näkyy tuolla aina ilmaseks.
 
aalataur
25.05.2009 16:36:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räkkipeli: Itse tulin siihen tulokseen että tuolla sivustolla ei juuri rahan arvoista tietoa ole.
 
Kitaraakaan en voittanut. Prkl.

 
Kyllä mun mielestä tuolla oli hyvääkin matskua joukossa, mm. Ambituksen kaikki clipit. Tulostelin nuotteja vaikeimmista jutuista vastaisen varalle.
Kontiak
25.05.2009 19:16:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan aloittelija saa varmasti enemmän Rockwaysta irti kuin pidemmälle ehtinyt soittaja. Matiaisella oli ihan kivoja tunteja, Saarinen opetti hyvin äänityksestä ja Kososen plektrakoulu oli se, miksi voisi kenties tulevaisuudessakin tilata.
 
Federleyn pari oppituntia ihmetytti. Alaspäin pikattuja kahdeksasosia tempolla 60, 65 ja 70 BPM. Sitten toisella oppitunnilla sama, mutta ylöspäin pikaten. WTF?! Olis varmaan voinut hieman vähemmälläkin tulla asia selväksi.
 
Peltsi88
25.05.2009 19:21:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eugen oppitunnit ainakin oli tosi rock-meininkiä. Hymy oli herkässä, mutta kyllä niistäkin oppi jotain.
 
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz
pietari-poika
25.05.2009 20:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Federleyn pari oppituntia ihmetytti. Alaspäin pikattuja kahdeksasosia tempolla 60, 65 ja 70 BPM. Sitten toisella oppitunnilla sama, mutta ylöspäin pikaten. WTF?! Olis varmaan voinut hieman vähemmälläkin tulla asia selväksi.
 
Samaa mieltä. Lisäksi minusta on tyhmää kun joistain oppitunneista kulutetaan törkeesti aikaa siihen että kerrotaan jonkun tosi simppelin kuvion nuotit: "ekaks otetaan tästä A-ääni E-kielen vitosnauhalta ja sitte tosta H-ääni E-kielen seiskanauhalta ja sitte C-ääni E-kielen kasinauhalta, ja..."
 
Noissa simppeleimmissä jutuissa vois vaan laittaa tabin vaikka näkyviin. Lisäksi tosi monet videot olivat mainitsemaasi saman toistoa hieman eri tavalla.
 
Harmi ettei tuolla esim. sweeppauksesta kerrottu muuten kuin pintapuolisesti. Kerrottiin vain että sviippauksessa lakaistaan kieliä plekulla ja samaan aikaan otelautakäsi painaa sävelen ja yksikään sävel ei soi samaan aikaan. Sitten siitä suoraan hypättiinkin jo johonkin ekaan likkiin tarkemmin kertomatta miten itse homma tapahtuu tai sitten jotain omia kokemuksia tms.
 
Mutta ihan hyvä sivusto, Kupiaisen ja Valovirran ja Wahlströmin tunteja eniten katsoin.
 
Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti.
UKKOMIES
25.05.2009 20:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne jonkun hemmon fingerstyle videot oli hyvii, oli hyötyyki. Eipä tuolta muuta rahan arvoista oikeestaa oo, nii enpä osatakkaa mittää..
 
Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
Peltsi88
25.05.2009 20:33:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pietari-poika: Samaa mieltä. Lisäksi minusta on tyhmää kun joistain oppitunneista kulutetaan törkeesti aikaa siihen että kerrotaan jonkun tosi simppelin kuvion nuotit: "ekaks otetaan tästä A-ääni E-kielen vitosnauhalta ja sitte tosta H-ääni E-kielen seiskanauhalta ja sitte C-ääni E-kielen kasinauhalta, ja..."
 
Noissa simppeleimmissä jutuissa vois vaan laittaa tabin vaikka näkyviin. Lisäksi tosi monet videot olivat mainitsemaasi saman toistoa hieman eri tavalla.

 
Eiköhän noissa ole lähtökohtana kuitenkin se, että aloittelijat pysyisivät kärryillä. Oppii tuntemaan otelautaa jne. Niitä videoita pystyi mielestäni kelaamaan, mikäli noin häiritsi.
 
Ja sitten niissä korkeamman tason oppitunneissahan mentiin mielestäni jo aika nopeasti asiaan.
 
Opettajien taso vaihteli kans aika paljon. En tarkoita soittotason kannalta vaan opetuksen. Huomas vain, että kaikki ei opetusta ollut kenties opiskellut.
 
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz
John Titor
26.05.2009 03:39:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontiak: Ihan aloittelija saa varmasti enemmän Rockwaysta irti kuin pidemmälle ehtinyt soittaja. Matiaisella oli ihan kivoja tunteja, Saarinen opetti hyvin äänityksestä ja Kososen plektrakoulu oli se, miksi voisi kenties tulevaisuudessakin tilata.
 
Federleyn pari oppituntia ihmetytti. Alaspäin pikattuja kahdeksasosia tempolla 60, 65 ja 70 BPM. Sitten toisella oppitunnilla sama, mutta ylöspäin pikaten. WTF?! Olis varmaan voinut hieman vähemmälläkin tulla asia selväksi.

 
Tossa Federleyn hommassa on idea lähteä aivan alusta liikkeelle ja näyttää mitä kaikkea voi ja kannattaa harjoitella. Kaikki oppitunnit eivät ole tarkoitettu samantasoiksi.
Itse koko Federley-sarjan nähneenä, joku 30 klippiä, voin todeta että ihan hyviä asioita siellä käydään läpi ja mennään aika pitkällekin loppuvaiheessa.
 
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Kontiak
31.05.2009 14:36:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

John Titor: Tossa Federleyn hommassa on idea lähteä aivan alusta liikkeelle ja näyttää mitä kaikkea voi ja kannattaa harjoitella. Kaikki oppitunnit eivät ole tarkoitettu samantasoiksi.
Itse koko Federley-sarjan nähneenä, joku 30 klippiä, voin todeta että ihan hyviä asioita siellä käydään läpi ja mennään aika pitkällekin loppuvaiheessa.

 
Tämä selvä. :D
 
Voitko kenties kertoa, onko Federley tai joku muu mahdollisesti käsittelemässä economy pickingiä tulevissa esityksissä?
 
John Titor
01.06.2009 12:18:04 (muokattu 01.06.2009 12:18:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontiak: Tämä selvä. :D
 
Voitko kenties kertoa, onko Federley tai joku muu mahdollisesti käsittelemässä economy pickingiä tulevissa esityksissä?

 
Mmm... en nyt muista, että just ois tulossa mitään varsinaista mestarikurssia aiheesta, mutta mä saan noi klipit vasta aika pitkän ajan päästä niiden tekohetkestä, eli voi olla että nyt on jo paljon uutta matskua kuvattuna. Ihan ku muistelisin että Hra Ravun klippejä ois ollu suunnitteilla joskus. En oo varma, mutta joku muistikuva ois. Ja Rapuhan on kova pikkailija kaikin puolin.
 
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
pietari-poika
01.06.2009 16:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ku muistelisin että Hra Ravun klippejä ois ollu suunnitteilla joskus. En oo varma, mutta joku muistikuva ois. Ja Rapuhan on kova pikkailija kaikin puolin.
 
Jos rapu tulee opettamaan niin mulla taitaa sitten joskus olla edessä ajan ostamista tuonne. Silloin sunnuntaina kysyin että voisivatko tehdä jotain pientä opetusvideota ravun GH-biisiin Fat Batman. Sieltä vastasivat että rapuhan voisi itse tulla sen tekemään. :D
 
Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti.
aalataur
27.11.2009 18:50:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt sunnuntaina 27.11 on avoimien ovien päivä, eli sivujen käyttäminen ilmaista.
 
http://www.rockway.fi/avoimet_ovet/29-11-2009/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «