Aihe: Anna Puu
1 2
foetor ex ore
19.05.2009 19:54:42
Nätti... Nätti. Ja se "Deja Vu" on kaiketi ihan kelpo biisi, hyvin laulettu etc.
Isodee
19.05.2009 22:30:19
Akiman: Oli miten oli, Anna Puun levyn aloittava "Linnuton puu" on joka tapauksessa yksi vuoden hienoimmista ja kauneimmista kotimaisista kappaleista.

Niin on! Todella hieno biisi.
masterhat
19.05.2009 22:58:58 (muokattu 19.05.2009 22:59:36)
A tuiskun levoton on paras idolstyyppien biisi ikin!

mut mut, ihan kiva soundi täl mimmil ja aika vetävän näköinenkin. biisikin ihan semi jees, siis toi sinkku

E: kylläpä väsytää, aikainen herätys, pitää menä painamaan puuta, NOW!!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
päänahka
20.05.2009 13:26:25
masterhat: E: kylläpä väsytää, aikainen herätys, pitää menä painamaan puuta, NOW!!

Jätkä nukkuu tuolilla istuen.
masterhat
20.05.2009 17:08:06
päänahka: Jätkä nukkuu tuolilla istuen.

2k9 stailil kaikki on kovempaa
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Tympee Huttunen
21.05.2009 17:49:37
Olen tuota levyä Spotifysta nyt kuunnellut. Ei ole kyllä hassumpaa materiaalia ollenkaan. Jotenkin viehättää koko "vanha" ja välillä todella pelkistetty soundimaailma. Kolme Vuodenaikaa esimerkiksi soi komeasti ja sen rumpusoundit ovat todella siistit. Anna Puu itse suoriutuu biiseistä todella hyvin. Parin kuuntelun jälkeen levyllä on muutama vähän turhempi pala, mutta kaikenkaikkiaan hieno levy.
kid ego
22.05.2009 10:38:34
Mäkrö: Olen tuota levyä Spotifysta nyt kuunnellut. Ei ole kyllä hassumpaa materiaalia ollenkaan. Jotenkin viehättää koko "vanha" ja välillä todella pelkistetty soundimaailma. Kolme Vuodenaikaa esimerkiksi soi komeasti ja sen rumpusoundit ovat todella siistit. Anna Puu itse suoriutuu biiseistä todella hyvin. Parin kuuntelun jälkeen levyllä on muutama vähän turhempi pala, mutta kaikenkaikkiaan hieno levy.

Laitoin kans äsken soimaan kun tätä on nyt hehkutettu tuttujen toimesta. Idolsit meni ohi enkä ole kuullut mitään materiaalia tältä mimmiltä aiemmin. Mut tää levy on hyvä joka tapauksessa. Hevimies tykkää. Toivotan menestystä ja pitkää uraa.
Keppis
22.05.2009 14:17:45
Linnuton puu. Voi helvetti. Käsittämättömän hieno.

Mahtavasta kappaleesta tekee erityisen tuo laulu. Mikä saundi ja vielä kun se on niin pinnassa eikä mitään ylimääräisiä rohinoita tai kähinöitä ole yritettykään saada pois. Ihan loistava tulkinta. Ääntä ei ole yritetty mitenkään kaunistella ja se tekee siitä kaunista.

Tuliko jollekkin muulle mieleen Hectorin "jos sä tahdot niin"?
Isodee
22.05.2009 22:35:48
Tuliko jollekkin muulle mieleen Hectorin "jos sä tahdot niin"?

Nyt kun sanoit niin piti tsekata spotifysta. Onhan tossa vähän samaa..
jannu
25.05.2009 00:07:47
Jotenkin harmittaa sanoa, kun kyseessä on kuitenkin historian ainoa formaattilaulukilpavoittaja josta oon digannut ja jolta odotin paljon, että harvinaisen mitäänsanomattoman ja pliisun levyn hälle sitten lopulta tekivät kuitenkin.
aivokuolio
25.05.2009 02:40:38
jannu: Jotenkin harmittaa sanoa, kun kyseessä on kuitenkin historian ainoa formaattilaulukilpavoittaja josta oon digannut ja jolta odotin paljon, että harvinaisen mitäänsanomattoman ja pliisun levyn hälle sitten lopulta tekivät kuitenkin.

Se mitään kisoja oo voittanu.
jannu
25.05.2009 04:39:43
aivokuolio: Se mitään kisoja oo voittanu.

Noh, miten sen nyt ottaa. Kyllähän Idolsissa perinteisesti "oikeat" voittajat ovat löytyneet sijoilta 2-3.
Simo78
25.05.2009 09:37:05
jannu: Jotenkin harmittaa sanoa, kun kyseessä on kuitenkin historian ainoa formaattilaulukilpavoittaja josta oon digannut ja jolta odotin paljon, että harvinaisen mitäänsanomattoman ja pliisun levyn hälle sitten lopulta tekivät kuitenkin.

Mä voisin sanoa samaa Koopista. Diggasin sen bluestyylisestä laulusta. Mutta mitä taas tapahtunut levylle? Se perinteinen meininki asikaiset yms. tunkee pöytälaatikosta ne pölyttyneimmät biisit artisteille, koska nää levyt myy aika varmasti hyvin riippumatta sisällöstä. Vai millä muulla tavalla tätä pystyy selittämään?
Kre-per
25.05.2009 10:07:37
"asikaiset yms." ei vaan osaa?
StoRBa
25.05.2009 12:52:23

Kyllähän tuota levyä kuuntelee. Hienon tunnelman ovat saaneet siihen aikaiseksi. Ei mitään järisyttävää mutta kivaa kuitenkin.

Tarkempaa tarkastelua blogissa: http://hipposounds.blogspot.com/2009/05/anna-puu.html
Onko tuo... Super Guss Cola??
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
HaloOfFlies
03.07.2025 16:10:32 (muokattu 03.07.2025 16:14:10)

Anna Puun debyytti kestää kuuntelua vielä 16 vuotta myöhemminkin ja nykyään sitä voi jo sanoa klassikkolevyksi. Varsinkin C'est La Vie ja Mestaripiirros ovat aivan helmibiisejä. Mariskan kädenjäljen kyllä tunnistaa molemmista kappaleista ja pari vuotta sitten Raahen keikalla veti C'est La Vien livenä.

Ihan kivan uran on tehnyt senkin jälkeen. Yksi harvoista Idolsista ponnistaneista joka tässä on onnistunut, niitä ei kovin montaa ole. Pitää kuunnella vielä noita myöhempiäkin levyjä.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)