Teppo2 23.05.2009 21:30:01 | |
---|
mattim: Monessa paikassa maailmassa nuo kauppiaat ovat oivaltaneet sen, että "Business with less profit is better than no business at all". ... Mutta ei Suomessa. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Klezberg 23.05.2009 21:34:45 (muokattu 23.05.2009 21:38:34) | |
---|
K.Hill: Onneksi on kuitenkin Kitarapaja ! Siellä en koskaan ole kuullut hemmoilta "tyhmiä kommenteja" . Tämä siis minun mielipiteeni, ei lainaus, niin kuin ed. räpellyksestä voisi päätellä... Tyhmä asiakas saa sielläkin asianmukaisen kohtelun. Omat kaksi kokemusta: Parikymppisenä toisen sähkiksen hankkineena ja kitaraelektroniikkaopuksen lukeneena halusin vanhaan halpisskittaan laittaa humbuckerit joissa kelat ovat erikseen, jotta pääsisin kokeilemaan eri kytkennöille. Poikkesin Kitarapajaan ja kysyin humbuckeria mistä tulee neljä piuhaa ulos. No, minuthan naurettiin käytännössä kaupasta ulos. Mikit löysin sitten Fazerilta. Neljävitosena sitten päätin sijoittaa paremmanpuoleiseen stratoon ja kiersin kauppoja. Kitarapajassa esitin, millä asioilla liikuin, ja sain vastaukseksi että niitähän saa tilaamalla internetistä. DLX:stä sitten ostin American Deluxen. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
K.Hill 23.05.2009 21:48:24 | |
---|
Tasan ei käy onnen lahjat ! Täytyy myöntää, vaikka olen Kitarapajan jonkin sortin vakiasiakas ja tyytyväinen sellainen, niin kyllähän hemmoilla välillä on vähän asennetta ja tyyliä, jota voisi tulkita vaikka miksi... |
Klezberg: Tyhmä asiakas saa sielläkin asianmukaisen kohtelun. No susta en tiedä saitko mittasi mukaan, mutta mun mielestä Kitarapajan palvelu/toiminta on sitä mihin muiden liikkeiden pitäisi pyrkiä. + niillä on paras valikoima seinällä, kaikki mitä voi toivoa Tervemenoa kokeilemaan. riffi, nyt |
Klezberg 23.05.2009 21:55:57 (muokattu 23.05.2009 21:56:43) | |
---|
K.Hill: Tasan ei käy onnen lahjat ! Täytyy myöntää, vaikka olen Kitarapajan jonkin sortin vakiasiakas ja tyytyväinen sellainen, niin kyllähän hemmoilla välillä on vähän asennetta ja tyyliä, jota voisi tulkita vaikka miksi... Molemmissa tapauksissa minulla taisi olla liikaa insinöörin asennetta siinä mitä olin hakemassa --se ei ehkä matchannyt myyjän arvomaailman kanssa. Ja joo, FensonGibder, ainakin jälkimmäisellä visiitillä katselin kyllä valikoimaa ihailevan kunnioituksen tuntein. Ehkä vaan pitäisi osata soittaakin ennenkuin niihin peleihin koskee... huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
pekurides 23.05.2009 22:29:29 | |
---|
K.Hill: Tasan ei käy onnen lahjat ! Täytyy myöntää, vaikka olen Kitarapajan jonkin sortin vakiasiakas ja tyytyväinen sellainen, niin kyllähän hemmoilla välillä on vähän asennetta ja tyyliä, jota voisi tulkita vaikka miksi... Juu, meneppä vaikka jotain nimikkotilusankarin hevisuunnikasta kyselemmään..... en ole kysellyt mutta voin hyvin arvata minkätyylistä kommenttia voisi tulla:) Jostain syystä ei siellä tule tinkaamista harrastettua..... mutta palvelu kyllä mukavaa ja asiantuntevaa... sekä asiointi erilaisissa palautus tilanteisa reilua. Kyllä se vaan vaikuttaa paljon minkälaisia kavereita siellä tiskin takana on, j os tuntee itsensä työlääksi asioidessa niin ei paljoa huvita uudestan kyllä mennä mutta jos kaupankäynnin lomassa välillä hiukan hymyillyttääpi ja kun vielä pyytämättä lasketaan hintan pikkasen rabattia niin kummasti pisteet nousee, vaikei isosta summista olisikaan kyse. Tunteella päin vittua. |
koponen 23.05.2009 22:38:32 | |
---|
mattim: Monessa paikassa maailmassa nuo kauppiaat ovat oivaltaneet sen, että "Business with less profit is better than no business at all". Monesti asiakkaat vielä palaavat kauppoihin, joissa homma toimii. Social intercourse to the full is better than interrupted intercourse ; - ) Matti Oikeassapa olet. Tässä on monella suomikauppiaalla vielä opettelemisen varaa. Ei oikein osata lsekea sitä pienempää myyntikatetta hyvän palvelun ja jatkuvan asiakassuhteen piikkiin. I'm endorsed by Marshall |
FensonGibder 24.05.2009 12:02:42 | |
---|
pekurides: Juu, meneppä vaikka jotain nimikkotilusankarin hevisuunnikasta kyselemmään..... en ole kysellyt mutta voin hyvin arvata minkätyylistä kommenttia voisi tulla:) Vastaus luultavasti on että: "tää on KITARApaja." riffi, nyt |
arppah8 24.05.2009 13:00:42 | |
---|
sikki-six: Tostahan teille siellä maksetaan. Ihan samalla tavalla ois asiakkaana kiva kuulla vastaavaa kuittailua vaikka asuntokauppojen tai alusvaateostosten yhteydessä. Pitäisiköhän _myös_ soitinliikkeisiin tulevaisuudessa palkata jengiä soittokokemuksen vai palvelutyössä vaadittavan ammattitaidon perusteella? Hmm... Itellä ei tee nykytilanteen takia olleskaan pahaa tilailla kamaa ulkomailta. E: Tämä ei koskenut arppah8:n ammattitaitoa, vaan tuota yleistä ylimielisyyttä, jota alalla kokemusteni mukaan ilmenee. No niin no. En mie koe ylimielisyyttäni tuota sanoneeni, kunhan jossain vaiheessa vaan alkoi huvittaa ko. kysymys kun sitä kuuli niin usein. Eikä tolleen tule ketä tahansa kiusattua, kyllä sitä vähän katsoo kenelle kuittailee :-) Oon kuitenkin ollut asiakaspalveluhommissa toisella alalla lähes kymmenen vuotta joten kokisin omaavani jonkinlaisen tilannetajun ja ihmistuntemuksen. Vaikka tyhmäähän tuollainen tietty normitilanteessa on. Ja ei, en loukkaantunut. Kunhan selittelen :-) Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Klezberg 24.05.2009 13:07:23 | |
---|
arppah8: No niin no. En mie koe ylimielisyyttäni tuota sanoneeni, kunhan jossain vaiheessa vaan alkoi huvittaa ko. kysymys kun sitä kuuli niin usein. Eikä tolleen tule ketä tahansa kiusattua, kyllä sitä vähän katsoo kenelle kuittailee :-) Oon kuitenkin ollut asiakaspalveluhommissa toisella alalla lähes kymmenen vuotta joten kokisin omaavani jonkinlaisen tilannetajun ja ihmistuntemuksen. Vaikka tyhmäähän tuollainen tietty normitilanteessa on. Ja ei, en loukkaantunut. Kunhan selittelen :-) No, minä koen että tuommoinen "onks teillä xxx" on tapa kysyä millaisia xxx teillä on, missä, voitko näyttää ja niin päin pois. Mutta voipi sen tietysti ottaa kirjaimellisestikin, ja onhan siinä vaihtoehdossa toisinaan huumoriakin. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
arppah8 24.05.2009 14:19:31 | |
---|
Klezberg: No, minä koen että tuommoinen "onks teillä xxx" on tapa kysyä millaisia xxx teillä on, missä, voitko näyttää ja niin päin pois. Mutta voipi sen tietysti ottaa kirjaimellisestikin, ja onhan siinä vaihtoehdossa toisinaan huumoriakin. No huonosta huumoristahan tässä lähinnä on kyse. Ei taitaisi lyödä meikällä leiville komediakäsikirjoittajan ura? Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
SirElwood 24.05.2009 19:14:01 | |
---|
arppah8: Ei taitaisi lyödä meikällä leiville komediakäsikirjoittajan ura? No ei välttämättä, mutta eipä tämä m.netin kitarapalsta ole kovin otollinen paikka huumorille muutenkaan. |
Mikaelo 24.05.2009 19:17:47 | |
---|
Mua vituttaa jokainen kauppa, jossa myyjä kokee olevansa asiakasta ylempänä. Tää oli välihuomautus, jatkakaa. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Tympee Huttunen 24.05.2009 19:51:06 | |
---|
Mikaelo: Mua vituttaa jokainen kauppa, jossa myyjä kokee olevansa asiakasta ylempänä. Tää oli välihuomautus, jatkakaa. Sama homma. Erityisen v-mäistä on ravintoloissa, joissa baarimikko tai tarjoilija on ylimielinen. Se asiakas siinä kuitenkin sen rahan tuo palkkaan. Palveluammateissa pitää mielestäni olla erityisen tarkka palvelun laadusta, koska esimerkiksi ravintolassa maksan nimenomaan siitä, että saan hyvää palvelua - muuten tekisin ruuat kotona ja rutkasti halvemmalla. Noita palvelemismokia tapahtuu yllättävän usein. Kerran unohdettiin tuoda ruuat pöytään ja vasta ihmettelyn jälkeen saimme annokset. Usein on laskutettu väärin olemattomista ruuista tai juomista. Kerran kävi niin, että tarjoilija toi osan ruuista ja lähti hakemaan loppuja, kunnes päätti lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja mennä viereiseen pyytään tekemään tilausta, joka taas kesti todella kauan. Kerran tarjoilija juoksi pöytämme ohi, heittäen kännykkänsä melkein lautasellemme. Sama paikka muuten, jossa unohdettiin tuoda ruuat pöytään:) Kerran menin aitoon italialaiseen pizzeriaan ja sain ihastella tölkkiherkkusieniä 16e pizzan päällä. Mulla on mielessä iso musta lista kaikista ravintoloista, johon en enää rahojani pistä:) |
Teppo2 24.05.2009 20:59:16 | |
---|
Mikaelo: Mua vituttaa jokainen kauppa, jossa myyjä kokee olevansa asiakasta ylempänä. Tää oli välihuomautus, jatkakaa. Olen samaa mieltä ja huonoon palveluun vastaan äänestämällä lompakolla. Täytyy kuitenkin muistaa, että ei musaliikkeessä jaeta ilmaiseksi hyvää hyvyyttään myyntikamaa. Katteetkin on niin huonot, että voi voi, nyyh nyyh. Internettikin kiusaa musakauppiasta. Kyllä tuollaisessa tilanteessa pitää vähän asiakkaille vittuilla, jotta oma mieli paranee. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Juicy 24.05.2009 21:05:52 | |
---|
Teppo2: Olen samaa mieltä ja huonoon palveluun vastaan äänestämällä lompakolla. Täytyy kuitenkin muistaa, että ei musaliikkeessä jaeta ilmaiseksi hyvää hyvyyttään myyntikamaa. Katteetkin on niin huonot, että voi voi, nyyh nyyh. Internettikin kiusaa musakauppiasta. Kyllä tuollaisessa tilanteessa pitää vähän asiakkaille vittuilla, jotta oma mieli paranee. Oletteko koskaan muuten panneet merkille, miten naispuolisia ja vanhempia "muusikoita" palvellaan ihan eri antaumuksella kuin tällaista nuorempaa kitaristinkloppia, joka on jo netistä hintavertailunsa tehnyt ja tulee enää liikkeeseen vain testaamaan varmuuden vuoksi? =) En sano että se olisi jotenkin oikein tai väärin, kysyin vain että oletteko huomanneet ko. ilmiötä? "I go where I please, and I please where I go" |
bfoc 24.05.2009 21:08:21 (muokattu 24.05.2009 21:13:22) | |
---|
K.Hill: Onneksi on kuitenkin Kitarapaja ! Siellä en koskaan ole kuullut hemmoilta "tyhmiä kommenteja" . Tämä siis minun mielipiteeni, ei lainaus, niin kuin ed. räpellyksestä voisi päätellä... Mä olen. Hajosi yhdestä 50w trankusta päätemuuntaja. Kysyin paljonko korjaus maksaa, johon vastasivat että ei kannata korjata. Uuden saa halvemmalla. Jotenskin ajattelee vaan että kolmekymppinen työssäkäyvä ihminen voi tehdä valistuneen korjauspäätöksen ihan itse ja toisaalta korjaajalle se on ihan se ja sama mitä vahvistinta se korjaa, saman rahan saa joka tapauksessa. Se oli nimittäin mun eka vahvari, kotimaista tekoa ja hyvä peli. No ei sitä ottanut Huttunenkaan eikä ne pari PKS:n ammista joihin sitä tyrkytin, joten revin vahvistinosan siitä pois ja tein siitä lisäkaapin. e-> Ja tuohon Musamaailmaan. Ostin taannoin kitaran, pussin, remmin, lukot ja kieliä. Jotain rabattia myyjä laski pyytämättä. En nyt tarkkaan muista mutta koko lasku oli luokkaa 650 eur ja alennus muutaman kympin. sutiojrikellA |
pekurides 24.05.2009 21:13:28 | |
---|
Mäkrö: Mulla on mielessä iso musta lista kaikista ravintoloista, johon en enää rahojani pistä:) ....täsä olis uuden ketjun paikka. Vielä kun tänne kamat osioon ujuttaa niin pysyy tuoreenakin:) Tunteella päin vittua. |
FensonGibder 24.05.2009 21:32:05 | |
---|
bfoc: Ja tuohon Musamaailmaan. Ostin taannoin kitaran, pussin, remmin, lukot ja kieliä. Jotain rabattia myyjä laski pyytämättä. En nyt tarkkaan muista mutta koko lasku oli luokkaa 650 eur ja alennus muutaman kympin. Tässähän sen näkee: ainoastaan kovapintaisimmat pokerinaamamyyjät pystyvät repeilemättä laskuttamaan setin suoraan hintalappujen Övh-hinnoilla. Kaikilla nuoremmilla myyjillä menee paskat housuun ja antavat pyytämättäkin alennusta, koska tietävät järjettömän suuret katteet! provo riffi, nyt |
Jamppa2 24.05.2009 21:39:14 | |
---|
Taisin kysyä jotain fenkun mallia niin myyjä meni vaikeaksi ja sano että ku fenderillä on vähän se ongelma ku ne suoltaa niin perkeleesti niitä malleja niin ei niis pysy kuulemma enää kukaan mukana. Joo fendän ongelma. Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille. |