Aihe: Väärin kuullut lyriikat
1 2 3 4 536 37 38 39 4082 83 84 85 86
Shemhamforash
16.04.2009 14:09:00

spinningthingintheceiling: Tätä nyt ei varsinaisesti voi kuulla väärin kun joka pässi tajuaa mitä oikeasti lauletaan, ellei ole 5v. Siis nimittäin kun ameriikan kielisissä kipaleissa sana 'fire' on hyvin yleinen ja siitä on sitten kiva vääntää, että 'Faijaaaaaaa!' Siis jos se sellai Hetfield tyylisesti venytetään ja äännetään. Esim. Fight fire with fire on hauskan hauska. Varmaan joku muukin huomannu?

Tai ei se nyt niin yleinen ole.

Juu, kyllä...tuttu juttu...
- Oi katso! Söpö pikkusiili! - VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir)
Burn
18.04.2009 14:00:28

Kuuntelin tossa tuon Nightwishin The Islander-rallin samalla ku hääräilin keittiössä omiani. Yhtäkkiä nousi pää refleksinä pystyyn ja oli pakko kelata biisiä hiukan taaksepäin, kohtaan 1:04

"Gazes the horizon with semen in his face"

wat
Uuniin sen laitoin, Mieleni avasin.
Kitaristit_kunniaan
18.04.2009 19:41:07
Jeps, olen ihmetellyt vieläkin hämä-hämähäkki- rallin lyriikoita. "Tuli sade rankka, hämähäkin vei" vai "Tulisade rankka, hämähäkin vei" Hmmmm....
Ibanez on hyvä.
teiv
20.04.2009 14:59:45
Scorpions - Rock You Like A Hurricane

O: On the hunt tonight

V: On the hunting knife
Ojamieli
09.05.2009 22:42:59

metallica st. anger
oikein: im madly in anger with you
väärin:im badly in hangover too
Hannu H.
11.05.2009 01:20:52

Elvis teki meikäläiselle tenät tässä taannoin...

You don't have to say you love me:

Väärin: Life seems dead and so are we
Oikein: Life seems dead and so unreal
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
FenderBender
11.05.2009 11:07:53
Kitaristit_kunniaan: Jeps, olen ihmetellyt vieläkin hämä-hämähäkki- rallin lyriikoita. "Tuli sade rankka, hämähäkin vei" vai "Tulisade rankka, hämähäkin vei" Hmmmm....

Joo, tai sit yks mahollinen versio vois myös olla "Tuuli, sade rankka, hämähäkin vei"
Että sellasta.
Askorbiinihappo
12.05.2009 14:17:31

Opethin Ghost Of Perditionissa öristään melko selvästi, että "Penetrating anally".
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
EH
12.05.2009 14:30:02
Koin suurehkon ahaa-elämyksen kun kuulin viime viikolla radiosta Vesa-Matti Loirin tulkinnan Popedan Tahdotko mut tosiaan-kappaleesta. Aiemmin olin luullut että kertosäkeessä kysytään että "Tahdotko mut tosiaan sun WC:n varaamaan" mutta tuolloin minulle paljastui että kysymys kuuluukin "Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan". Asiasisältöhän noissa on lopulta suht sama.
Don't waste your time or time will waste you.
oo-p
12.05.2009 17:03:18

EH: Koin suurehkon ahaa-elämyksen kun kuulin viime viikolla radiosta Vesa-Matti Loirin tulkinnan Popedan Tahdotko mut tosiaan-kappaleesta. Aiemmin olin luullut että kertosäkeessä kysytään että "Tahdotko mut tosiaan sun WC:n varaamaan" mutta tuolloin minulle paljastui että kysymys kuuluukin "Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan". Asiasisältöhän noissa on lopulta suht sama.

Itse olen Popedan tulkintana kuullut jotakuinkin näin:

"Tahdotko mut tosiaan sut peseen? Vakavaa."
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
itsy
14.05.2009 13:37:56
Popedan biiseistä vielä Komisario Pepponen, jonka lyriikat pienempänä kuulin näin:

Oikein: Seisoo vastassa vahvana kuin muuri
Väärin: Seisoo vastassa vahva nakumuuri

En kyllä koskaan älynnyt mitä tuo sitten olisi meinannut (alastomia ihmisiä rivissä?), ajattelin vain että sopii biisin muihin lyriikkoihin.
That is so petty! You're like... Tom Petty!
Sebamed
21.05.2009 20:28:43
Matti Johannes Koivun "Odota, odota".

Oikein:

irroita, irroita
tai katkon hampaita
jos katkon hampaita
kuka on vastuussa?

Väärin:

irroita, irroita
paikataan hampaita
roskat on hampaita
kuka on vastuussa?

No joo. Kiven kovaan väitin siskolleni näin. Kuunneltiin kuulokkeilla monta kertaa ja sitten tarkastettiin netistä. Ajatella, että säkeistö ei käsitellytkään hammaslääkäreiden ahdistusta. Kyllä sitä nauratti.
Bald Anus
21.05.2009 20:59:07

Metallican The End of the Line

Oikein: Breaker, chase the ghost!
Väärin: Break her, testicles!
"Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen
Silkki
22.05.2009 14:38:01
Thaimaalainen reggaebiisi, jonka kertsi kuulostaa suomalaisen korvaan varsin hauskalta:

http://www.youtube.com/watch?v=KV8J0VmjH5U&feature=related
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Sam Hotman
17.06.2009 23:43:06
Mercyful Fate - Come To The Sabbath

Oikein: Later on the master will join us

Väärin: Later on the master vaginas
''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance
kemppma
18.06.2009 10:00:39
Samuli Edelmann:

O: Ihana valo - on nimes sun

V: Ihana pano - on nimes sun...
on portit jo auki
Ou jee soo ist das leeben
ShadowWalker
19.06.2009 11:34:37

Klamydia - Kosketus:

Väärin: Kukistajamehiläisistä on turha sepustaa...
Oikein: Kukista ja mehiläisistä on turha sepustaa...

Tällä viikolla vasta oivalsin, miten se oikeesti menee ja eikö lie varmaan kymmenen vuotta vanha biisi.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29
Musiikkimasiina
19.06.2009 14:30:43

Kuha. - Arzamas-16

Oikein: maljan juon
Väärin: kaljan juon

hehm
Hyperkopernikaaninen kumous alkaa!
Torniojaws
20.06.2009 19:54:24

Slayer - Skeleton Christ (2:04)

Oikein: "Hail satan!"
Väärin: "Helsinki!"
Vortech | Relativity | Vortech @ Nuorisoseura, Liminka, 4.7.2009? | Uusi Vortech-levy tästä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)