Kailis 03.04.2009 14:32:22 | |
---|
henydrum: Mulla ollee sama tänään edessä=) Huomenna hiljaa vapisten Mä meen luultavasti nukkumaan 6:30. Sitä ennen mahdollisesti näppisvirtuositeettia n. 4:30 ->. Stay tuned =D |
hollmi-5 03.04.2009 21:02:06 | |
---|
Hieno rokkisoundi niissä Genistoissa on. 24" basarin tuntuma, ja yhden etutomin ja kahden lattiatomin kattaus ei vaan istunut silloin meikäläiselle. 22/10/12/16 tuntuu luontevimmalta. Kaikkeen tottuu. Ihan helposti. Jos mulla oli piiiiitkään 20"bd ja tomeja 8-16" parillisin tuumin, oli se silloin parasta ikinä. Toki samat tomit löytyvät ja muutama muukin yhteen settiin (8, 10, 12, 13, 14 tt ja 14, 15, 16 ja 18" ft). Välillä selkä on taipunut kolmen lattiatomin kattaukseen oikein hyvin. Se on vaan niin älyttömän hyvin soiva ja kuitenkin botnekas setti, kun bassorumpu on 24 tai 26" ja tomit ovat 14tt ja 16 sekä 18" ft, että minä en kovin usein pienemmällä setillä kokojen puolesta soita. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 03.04.2009 21:03:13 | |
---|
Kailis: Mä meen luultavasti nukkumaan 6:30. Sitä ennen mahdollisesti näppisvirtuositeettia n. 4:30 ->. Stay tuned =D Paniskohan nauhalle :-) En jaksa niin pitkään valvoa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 03.04.2009 21:52:33 | |
---|
hollmi-5: Paniskohan nauhalle :-) En jaksa niin pitkään valvoa. Panet tai et, täältä löytyy. |
sahkuifk 03.04.2009 22:00:31 | |
---|
Kailis: Panet tai et, täältä löytyy. Käyn eka baarissa ja tuun sitten. Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
markkuliini 03.04.2009 22:34:27 | |
---|
sahkuifk: Käyn eka baarissa ja tuun sitten. Meitsikin ajatteli ottaa tänään vähän häppää keikan jälkeen. Keikkamatka Joensuuhun meni niin että Lahdessa tuli uni ja heräsin 15 km ennen perille tuloa. Pitää ottaa vahinko takaisin! :) Ja huomenna pitää jaksaa nukkua koko matka Porvooseen.... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Latee 22.05.2009 15:53:56 | |
---|
Millainen tuntuma cobrissa on verrattuna pearlin eliminatoriin? Eliminatoreissa on hemmettin kevyt ja tuntuu että jalan alla koko pedaalia edes ole. Mistä pedaalista löytyy enemmän massaa? Eliminatorit menee vaihtoon saman hintaluokan tupliin. Tama, DW, Mapex, Sonor, Yahama, Gibraltar? |
Latee: Millainen tuntuma cobrissa on verrattuna pearlin eliminatoriin? Eliminatoreissa on hemmettin kevyt ja tuntuu että jalan alla koko pedaalia edes ole. Mistä pedaalista löytyy enemmän massaa? Eliminatorit menee vaihtoon saman hintaluokan tupliin. Tama, DW, Mapex, Sonor, Yahama, Gibraltar? Ei se minulla ole edes kevyin. Se eliminaattori. Raskaampaa nuijaa ja varteen laitettavaa painoa (nuijan alle heti) kannattaa kokeilla. Jousen jäykkyys säädetään palautukseen ei menoa vastustamaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
DrmBug 22.05.2009 16:34:41 | |
---|
Latee: Millainen tuntuma cobrissa on verrattuna pearlin eliminatoriin? Eliminatoreissa on hemmettin kevyt ja tuntuu että jalan alla koko pedaalia edes ole. Mistä pedaalista löytyy enemmän massaa? Eliminatorit menee vaihtoon saman hintaluokan tupliin. Tama, DW, Mapex, Sonor, Yahama, Gibraltar? Hei, mulla on vähän samaa ongelmaa. Ainakaan IC Power Glide ei ole mielestäni ratkaisevasti raskaamman tuntunen. Rolling Glidesta en tiedä. Kerrohan, jos löydät mieluisan pedaalin! |
Bacchus 22.05.2009 20:57:39 | |
---|
Latee: Millainen tuntuma cobrissa on verrattuna pearlin eliminatoriin? Eliminatoreissa on hemmettin kevyt ja tuntuu että jalan alla koko pedaalia edes ole. Mistä pedaalista löytyy enemmän massaa? Eliminatorit menee vaihtoon saman hintaluokan tupliin. Tama, DW, Mapex, Sonor, Yahama, Gibraltar? Kokeile Eliminaattoreihin DW:n nuijaa. Jollekin muullekin moista suosittelin, painavammat nuijat jämäköittävät menoa kummasti. Tai sitten vaihdat Ellut esim. DW:n 5002- sarjan speduihin. Niissä on paljon tuhdimpi tuntuma. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Strumbali 22.05.2009 22:02:10 | |
---|
DrmBug: Hei, mulla on vähän samaa ongelmaa. Ainakaan IC Power Glide ei ole mielestäni ratkaisevasti raskaamman tuntunen. Rolling Glidesta en tiedä. Ei niissä minusta ole tuommoista kysyttyä painoeroa. Tuntuma on erilainen, mutta molemmat on yhtä raskaita tai kevyitä, miten haluaa ymmärtää. Mulla on molemmat pedaalit. Tai sitten nyt on niin hienovaraisesta säädöstä kyse, mitä en itse ole huomioinut. Oon polkenut nyt power glidella, kun puolen vuoden rolling glide kokeilun jälkeen ne tuntui sopivammalta. Ja taas tahdissa. |
Latee 23.05.2009 11:56:51 | |
---|
Bacchus: Kokeile Eliminaattoreihin DW:n nuijaa. Jollekin muullekin moista suosittelin, painavammat nuijat jämäköittävät menoa kummasti. Tai sitten vaihdat Ellut esim. DW:n 5002- sarjan speduihin. Niissä on paljon tuhdimpi tuntuma. Lueskelin kokemuksia ympäri internettiä ja tulin juuri samaan tulokseen että vaihto DW 5000 pedaliin. Käytän eliminatorin sinistä camia joka taitaa vastata DW:ssä selkeesti AD3 mallia. Harmi kun ei ole paikallisissa liikkeissä joten en pääse testaamaan AD3 ja TD3 eroa. Onko kellään kokemusta Mapexin pedaaleista? |