Aihe: Sooloskaba 169 - Äänestys
1 2
Räkkipeli
22.05.2009 09:38:43 (muokattu 22.05.2009 12:45:48)
16 kilipailijata, 8 pistettä jaossa siis.

Äänestysaika loppuu KE 27.1. klo 24.00

ÄÄNESTYS :
Osallistujien olisi suotavaa kommentoida antamansa pisteet.
Myös muut äänestämiään sooloja kommentoivat voivat äänestää, vaatii kirjautumisen Mnettiin.
_
PISTEET :
Äänestyksessä jokaisella äänestäjällä on jaettavanaan pisteitä seuraavasti:
alle 15 osallistujaa: 6 pistettä
15 - 25 osallistujaa: 8 pistettä
yli 25 osallistujaa: 10 pistettä
Pisteet voi jakaa niin kuin itse haluaa, kuitenkin niin, että yhdelle kilpailijalle voit antaa max 3 pistettä.
_
ÄÄNESTYSAIKA JA MUUT EHDOT :
Äänestys on voimassa 5 - 7 päivää.
Itseään ei saa äänestää.
Osallistuminen skabaan velvoittaa myös äänestämään.
Jos osallistuja ei äänestä ja asiallisesti kommentoi vähintään äänestämiään sooloja, hänen mahdollisesti saamiaan pisteitä ei lasketa.

-

Imper:http://www.students.tut.fi/~kiiskit/sooloskaba169_imper.mp3
Johnnycaster:http://d3.mikseri.net/m/c2a/5001941 … nycaster%20-%20sooloskaba%20169.mp3
Krice:http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/Krice_soolo169.mp3
Anselmi83:http://d2.mikseri.net/m/66f/3001942 … at%20-%20Anselmi83sooloskaba169.mp3
pietari-poika:http://koti.mbnet.fi/datis/clipit/Sooloskaba169_pietari-poika.mp3
Kuha:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3619
Korggari:http://d3.mikseri.net/m/8a3/5001944 … -%20Korggari%20sooloskaba%20169.mp3
jyrki_i:http://www.saunalahti.fi/~jyrki.i/jyrki_i__ss169.mp3
tahtah:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3633
aamuunsaakka:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3662
-RaT-:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3665
BigPapa:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3671
joaa:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3686
Akkimus:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3691
artopee:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3692
Räkkipeli:http://maihinnousu.net/s/?song_id=3694
touhis:http://www.rivakka.net/msappine/ss169_touhis.mp3
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
22.05.2009 12:46:28 (muokattu 22.05.2009 12:47:01)
touhis: Sooloni ei ole osallistujalistassa. Raakattiinkos mut jo esikarsintavaiheessa? :D

Joo. Ei oikeen ollu hyvä...

No eipäs. Nyt on. :) Sorry.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
touhis
22.05.2009 17:52:34
Hienoja sooloja kaikki. Paljon oli kuitenkin samantapaisia sooloja eikä mielestäni juuri kukaan selkeästi erottunut edukseen. Olihan siellä kuitenkin pari omaperäisempääkin sentään mukana ja tässä kommentit lyhykäisyydessään.

imper - kiinnostava loppuun asti, pisteille.
johnnycaster - hyvin samanoloinen kuin edellinen, viimeinen silaus jäi.
krice - alkuun soundi tuntuu taustaan sopimattomalta, loppua kohden kasvoi.
anselmi83 - hyvä soundi, hyviä koukkuja, pisteille.
pietari-poika - melekoisen raju soundi, soitto vähän epävarman oloista mutta luupsilta silti kuulosti.
kuha - suveneeri soolo, pisteille.
korggari - soundi vähän liian tumma mun makuun aluksi, hyvää fraseerausta mut jotenkin ei tuntunut oikealta.
jyrki_i - vähän sama kuin edellisessä, sinänsä ok mutta en saanut mitään irti soolosta, ehkä kaikua olisi voinut kääntää pienemmälle.
tahtah - rohkea soundivalinta, tässä oli potentiaalia, vielä olisi vaan voinut hersyttää rohkeammin.
aamuunsaakka - ei niin itsestäänselvä lähestymistapa, mikä olikin virkistävää. piste siitä.
-RaT- - naseva soundi ja virheetön soitto veivät pisteille.
bigpapa - ronski soundi ja taustaan sopivaa soittoa, piste.
joaa - komea vibrato paikoin, muuten kovin yllätyksetön soolo.
akkimus - hieno soundi, mun mieleen ja sieltähän irtosi parit tilut loppuun, pisteille!
artopee - kireähkö soundi oli hukkua paikoin taistaan, muuten kyllä mentiin pluusin ehdoin.
räkkipeli - varsin miehekäs oli soundi tässäkin, hyvällä tatsilla vedetty soolo, pinna siitä.
touhis - miten joku voi hioa näin tehdyn kuuloisen soolon?? soundikin oli kehno.

Pointsit näin:
1p - imper, anselmi83, kuha, aamuunsaakka, -rat-, bigpapa, akkimus, räkkipeli
O_o
jyrki_i
23.05.2009 18:48:08
2p Kuha
2p touhis
1p Imper
1p aamuunsaakka
1p -RaT-
1p Akkimus
BigPapa
23.05.2009 19:36:09 (muokattu 23.05.2009 19:44:21)

Imper: Hyvä soundi, hyvä tekniikka, mut jotenkin tos oli liikaa mun korvaan itämaista sävyä paikoitellen.

Johnnycaster: Tässä pysytään perushommassa, mikä on hyvä, ei sellaista yliyrittämisen tunnetta. 1p

Krice: Krice jaksaa yllättää. Aattelin alussa että mitähän tosta tolla soundilla, mut sehän sopii tohon ja fraasitkin on sopivii. 1p

Anselmi83: Mjoo, onhan täs jotenkin ulkokohtainen lähestymistapa, mun mielestä, kaikki erikoiset äänet ei aina oo ihan kurantteja kaikenlaiseen meininkiin, etenkin tossa eka kierrossahan niitä tuli. Jotenkin sellanen fiilis ettei oikei välittäis soittaa ees koko biisii. Toki tekniikka ja muu kunnossa.

pietari-poika: Ihan hyvää meininkiä, kaipaisin vibratoa - olihan sitä hiukka kakkosrundissa - ja hieman iisimpää soundia ja muutamien nuottien uudelleenharkintaa. Muutama bendi oli kiikun kaakun.

Kuha: Nyt toimii, Kuha on kala tässä vedessä. Hienoo Tyyltä Taitoa Tekniikkaa, kolmen T:n äijä. 2p

Korggari: Aika iisi mutta tunnelmaan sopiva kaiutettu meininki, no ni tokarundissa mennään soundissa asiaan yes kyllä näin.1p

jyrki_i: Kaikua piisaa mut en oikein saa ideasta kiinni. Ihaku ois jotenkin liikaa toistoa ja sit vibraa en havainnu ollenkaan, se ehkä bendeihin pientä epistä luo.

tahtah: Nyt on pinch-harmoniccia ja muljuttimia kehissä, vähän oli jokin kohta tossa ekakierron lopussa hakusessa mut 1p

aamuunsaakka: Tää oli soitettu sellasella tavalla mikä jätti mut kylmäks, noin diplomaattisesti sanottuna.

-RaT-: Tässä on jo tyyltä kyllä, ja asiaan sopiva soundi ja ihan hyvä touchi tähän. 1p

joaa: Tässä herkistellään hyvin hyvällä soundilla ja on ajatustakin, oli siin jokku duuriterssi mikä pukkas korvaan ja vei pojon sit. Eikä niitä ois riittänykkään.

Akkimus: Lähtee kipakasti tuimalla soundilla, mutta ei aiheuta mulle sydänpysähdystä. Levotonta vibraa ja bendausta. Hmm ja shreddaamista vai mitä toi oli..ei must kovin sovi tähän..

artopee: Hyvää ajatusta tässäkin, soundi on kyllä vähän outo, jotain epävirettäkin on kyllä, mutta ne ovat korjattavissa.

Räkkipeli: Täs oli alussa jotain oktaaveja massiivisella soundilla? Mä en oikein tavottanu tän henkee, vika on varmaan mussa.

touhis: Tää oli aika jännä veto soundeineen ja priimivenytyksineen..mmjooo 1p
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
artopee
23.05.2009 22:27:01

Imper: Hyvä idea, hyvä soundi, mutta liian paljon tavaraa lyhyeen aikaan tuupattunaainakin minun makuuni

Johnnycaster:Alku mukavan rauhallinen molemmissa osissa, mutta 1. osan lopun liruttelupurske painoi turhan paljon läpi

Krice: Mukavan muhkeat tummat soundit. Kakkososaan olisin kaivannut hiukan enemmän luukutusta noille soundeille

Anselmi83: Kiva, erikoinen ykkösosa, jota kakkososa täydentää mukavasti. Hyvät puhtaat soundit. ->1p

pietari-poika: tykkäsin ykkösosasta yksinkertaisuudessaan, kakkososan soundit olisivat voineet olla tuhdimmat

Kuha: Tyylikäs ja hyvin väritetty soolo molemmilta osiltaan ->1p

Korggari: Kaipaan itse puhtaiden soundien höysteeksi kirkkaampaa sointia, rakenteeltaan tyylikäs ja hillitty veto

jyrki_i: Yksinkertainen ja kaunis, myös jyrkillä kaipaisin kirkkaampaa sointia puhtaille soundeille.

tahtah: Hyvät soundit, keskivaiheen pomppiminen ei ollut kuitenkaan minun mieleeni.

aamuunsaakka: Ykkösosassa kivat delay-soundit, kakkososassa olisi voinut kokeilla tuhdimpaa soundia pienin revityksin. ->1p

-RaT-: Hyvät soundit, hillitty linja loppuun saakka. ->1p

BigPapa: Tyylikäs kokonaisuus, jossa on oikein hyvät soundit. Olisi toiminut mielestäni paremmin hiukan hillitymmällä delayllä. Hyvät revitykset lopussa ->1p

joaa: Komea ja yksinkertaisen tyylikäs ykkösosa, jota kakkososan hillitty liruttelu maustoi kivasti ->1p

Akkimus: Mukava yksinkertainen ykkösosa, jonka olisi voinut aloittaa hiukan hillitymmin. kakkososassa olisi voinut hiukan tukevoittaa soundia ->1p

Räkkipeli: Erinomainen idea lähteä viemään sooloa ykkösosassa oikein kunnon alakuloisella life really sucks -rakenteella. kakkososassa aurinko tuli esiin ja artisti sai ykkösosasssa kaatuneiden kaljojensa tilalle kunnon 25-v vanhan viskipullon ->1p

touhis: Yksinkertainen rakenne, josta itse tykkäsin. tämän genren sooloihin tykkään itse laittaa vibrat mieluummin näpeillä kuin kammella. Kakkososassa olisi voinut hiukan irroitella
-RaT-
24.05.2009 10:50:40
Imper: Varma veto, olin aistivinani pientä Gilmouria ekalla rundilla..? Toka rundi oli mun korvaan vähän huonompi, harmoninen molli yhdistettynä noinkin tiheisiin aika-arvoihin assosioituu mulla vähän eri tyyppisen musaan.

Johnnycaster: Blues löytyy kiitettävästi, tää ois ollu jo tosi hyvä jos soitetut äänet ois ollu sidoksissa senhetkisiin sointuihin vähän tarkemmin.

Krice: Sääli että oikean käden dynamiikan käyttö peittyy ton saundin alle, tää ois varmasti ollu paljon puhuttelevampi vähän perinnetietoisemmalla saundilla. Samoin floikkaflutterit mun mielestä vähän kyseenalaisia.

Anselmi83: Hyvä saundi ja pariäänet _tosi_ makeita! Kokosävelasteikkopätkä jäi vähän arvoitukseksi, ikäänkuin ei oltas ihan tiedetty mihin menossa.

Pietari-poika: Soundi oli sitä garymoorea sitten :) Fraseeraus on hitusen epävarmaa, bendeihin ja vibraan varmuutta.

Kuha: Enpä nyt oikein mitään nillitettävää tästä keksi. Sun pitäs olla soittamassa ihan jossain muualla kuin mnetin sooloskabassa.

Korggari: Saundi ois saanu olla enemmän läsnä, samoin sitä kitaraa ois saanu vähän rankaista, vähän liian kaunista soittoa ehkä? Kitara on parhaimmillaan lyömäsoitin :)

jyrki_i: Oiskohan tää ollu linjaan soitettu? Joka tapauksessa, muroa ois kaivannu tähän, sekä saundiin että soittoon.

tahtah: Särösaundi siinä mielessä ok että ei ollu ihan tukkoon kompressoitunut. Joidenkin äänien fraseeraukset tuntui vähän perusteettomilta, esim. ne muutamat pinchit tuli ihan nurkan takaa ja sinne myös samantien häipyivät.

aamuunsaakka: Tää oli estetiikaltaan aika kaukana taustasta, jonkun new age -hörhellyksen kanssa ois varmasti toiminut paljon paremmin.

BigPapa: Läsnäoloa oisin kaivannu tähänkin, delayta ehkä inasen liikaa..? Tässä oli oikeasti melodioita ja sellainen "punainen lanka" havaittavissa, jee!

joaa: Vähän naulaavampaa timeä oisin ainakin kaivannut, kovin monet fraasit jää rytmiikaltaan vähän ympäripyöreiksi. Harmoniaa ois voinu myös toteuttaa selkeämmin.

Aakkimus: Aika vinkeä se isoilla intervalleilla soitettu juttu eka rundin lopussa, jäi vain loppupuolen sweep/tap-hässäkän tavoin vähän vähän ulkokohtaiseksi. Tään ois voinu soittaa samanlaisella "kummallisella" meiningillä kokonaan. Nyt oli vähän että palanen sieltä, toinen täältä.

Artopee: Aika kehno saundi miun korvaan. Wahittelut ois voinu olla vähän tarkemmin sidoksissa soitettujen äänten rytmiikkaan. Oliko luuttu vai mies epävireessä?

Räkkipeli: Hyviä ideoita melodisesti, alkupätkä huusi mun korvaan semmoista spagettiwestern-saundia. Loppupuoli ihan asiaa, mutta tästä jäi nyt sellainen kantava idea puuttumaan.

touhis: Kammen käyttö jos ois ollu hillitympää, niin täähän ois ollut ihan ässä! Hieno tunnelma tässä, joskin aivan lopun pikku blueslikki vähän tulee puun takaa.

Pisteille:

Kuha 2p
Anselmi83 2p
BigPapa 1p
touhis 1p
Imper 1p
Aakkimus 1p
Nätin äänesi, sen äänitän.
Anselmi83
24.05.2009 17:25:27
Imper: Vähän ontto saundi. Toisessa puoliskossa hyvää tilutusta. Harmoninen molli istui ihan hyvin tohon taustaan. Tiluosuus olisi kaivannut kontrastiksi ekalle kierrolle vieläkin iisimpää otetta. 1p.

Johnnycaster: Saundi vähän karu. Hyviä bendejä alussa ja pidin noista toistuvista fraaseista ekan kierron lopulla. Jälkimmäinen puolisko jäi vähän ensimmäisen varjoon.

Krice: Pidin tosta saundista, kivan sumuinen ja se istui hyvin tohon soittotyyliin. Sopivasti taukoja fraasien välissä eikä oltu soitettu täyteen. 1p.

pietari-poika: Volume vähän turhan ylhäällä taustaan nähden. Varsinkin noissa pitkissä bendatuissa äänissä olisi voinut olla vibratoa enemmän.

Kuha: Tosi hieno veto. Fraseeraus, rytmiikka, melodiat jne. kaikki kohdallaan. 2p.

korggari: vähän turhan paksu saundi ekalla kierroksella. Toinen rundi toimi paremmin kaikinpuolin.

jyrki_i: Lähti rauhassa liikkeelle, pidin siitä. Toisella puoliskolla olisi voinut soittaa vähän rohkeammin, tuntui että soolo jäi vähän paikoilleen.

tahtah: Tässä vähän murosempaa saundia, toimii. Ehkä vielä vähän varmempaa tatsia soittoon olisin kaivannut. Ihan jees veto.

aamuunsaakka: Tyyli ei toiminut ihan hirveen hyvin taustaan nähden. Soitto oli välillä hiukan epävarmaa.

-RaT-: Hyvää fraseerausta ja saundi oli just sopivan rouhee. Mainio veto. 2p.

BigPapa: Vähän liikaa reverbiä mutta muuten tosi jees. Hyvä tatsi, pidin. 2p.

joaa: Maltillinen alku, varsinkin lopussa hyvää vibratoa. Ihan pikkasen olisi voinut vielä kasvaa lopussa.

Aakkimus: Vähän rockimpi ote ja ekalla kierroksella hyviä ääniä mukana. Saundi olisi voinut olla parempi. Lopun sweepit piristi mieltä.

artopee: Soolo miksattu turhan alas taustaan nähden. Muuten oli ihan tyylinmukaista otetta havaittavissa, wahin käytöstä plussaa.

Räkkipeli: Vähän turhan kaikuinen saundi. Rytmisesti hyviä ideoita, ihan toimiva veto saundia lukuunottamatta.

touhis: Kivan rauhallinen ote mutta tässäkin olisi voinut loppua kohti tapahtua enemmän.

Pisteet:

2p. Kuha
2p. -RaT-
2p. BigPapa
1p. Krice
1p. Imper
Johnnycaster
24.05.2009 19:23:40
2p Kuha__-Melkein Volvo-mainoksen intro. Varmaa vetoa. Siisti vibra.

2p Anselmi83_-Rento meininki, muutama erikoinen nuottivalinta iski vaikka ne olikin vähän outoja.

1p touhis -Kampeilusta. Muutama vibra vähän mauton.

1p joaa__-Tyly vibra. Tykkäsin kuitenkin.

1p BigPapa_-Hyvää bluesia. Iski vähän liiasta kaiusta huolimatta.

1p -RaT-_ -Pehmoista kuunneltavaa. Hyviä jazz-sävyjä.
joaa
25.05.2009 10:00:06
Imper: Hienoa sävykästä soittoa. Alkupuolen soundit(kaulamikillä) olivat paremmat kuin loppupuolen osuus. 3p

Johnnycaster: Kaikinpuolin onnistunut soolo. 1p

Krice: Mielenkiintoiset soundit. Omaperäisiä kuvioita.

Anselmi83: Selkeä kokonaisuus, mukavaa soinnuttelua.

pietari-poika: Soolo toimi ajoittain mukavasti, soundeihin olisi toivonut lisää jonkinlaista ilmavuutta (delay?) ja pehmeyttä.

Kuha: Eipä ole paljoa sanottavaa osaajan soittoon. Studiotasoa. 1p

Korggari: Miellyttävät soundit ja soolo meni niinkuin pitääkin. 1p

jyrki_i: Moorea rautalankatyylillä ja homma myös toimi.

tahtah: Kunnon perussoolo.

aamuunsaakka: Soitossa oli mukavasti omaa otetta ja tunnelma oli kohdallaan.

-RaT-: Lähti hyvin liikkeelle ja muutenkin musikaalista soittoa. 1p

BigPapa: Syvää blyysiä jossa oli tiukka ote. 1p

Akkimus: Soolossa oli hyvää tunnetta mukana, kitara kuului turhan kovana ja pinnassa taustaan nähden.

artopee: Räväkkä alku ja muutenkin kunnon puristusta. Soundit olivat ehkä liian raastavat.

Räkkipeli: Soolo kasvoi hyvin loppua kohden.

touhis: Hieno soolo, kammen käyttö sopi tunnelmaan. Melkein pisteillä.
Krice
25.05.2009 21:39:59

2p: Kuha - hyvin soitettu, monipuolinen, ehkä silti vähän eleetön
2p: -RaT- - melko omaperäinen ja kuulostaa hyvin improvisoidulta
2p: Imper - kivaa jazz-muhjua, reipasta tunnelmointia
2p: BigPapa - hajoaa avaruuteen päin loppua kohden mennessä, hyvä veto
Korggari
26.05.2009 22:18:20 (muokattu 26.05.2009 22:18:50)

Imper: soitossa kosolti taustaan sopivaa tunnelmaa ja eläytymistä 1p
Anselmi83: hienoja sävyjä ja fiilistä, loppu ehkä hiukan liian "sävelletty ja tekotaiteellinen" mutta oli hyvä veto 1p
Kuha: asiaa tuli hyvällä varmalla otteella, kaikki toimii 1p
RaT: hienosti soi kitara ja tosi hyvä tatsi ja vahva tunnelma soitossa, mun asteikolla menee tässä skabassa kolmen parhaan joukkoon 1p
BigPapa: hienosti soi ja valittaa ja uikuttaa kitara tässäkin, mahtavan hyvä soundi ja hyvä kokonaisuus, mun mielestä yks parhaita BigPapan sooloja täällä sooloskaban puolella mitä muistan kuulleeni, täyttä asiaa alusta loppuun 2p
joaa: taustaan sopiva tunnelma ja soundi löytyy tästäkin vedosta, tasapainoinen kokonaisuus 1p
Touhis: tää kanssa yks tään skaban kolmen parhaan joukkoon meneviä sooloja mun makuun, soitto ja soundi toimii hienosti 1p
Räkkipeli
27.05.2009 09:04:31
2p. -Rat-: Tää oli eniten mieleeni.
2p. Imper: Persoonallisia juttuja tässä.
2p. Kuha: Ehkä parhaat melodiat.
2p. Aamuunsaakka: Soundi sopi tosi mahtavasti tähän.

Pahoittelen omien pisteiden myöhästymistä sattuneista syistä.
Räkkipeli
27.05.2009 09:20:04 (muokattu 27.05.2009 11:07:08)
Kuha - 18
-Rat- - 13
Imper - 12

---

BigPapa - 11
Amselmi83 - 7
Touhis - 6
Aamuunsaakka - 5
Akkimus - 4
joaa - 3
Korggari - 2
Johnnycaster - 2
Räkkipeli - 2
Tahtah - 1
Krice - 1
BigPapa
27.05.2009 10:53:47 (muokattu 27.05.2009 10:54:58)

Eikös tänään ole keskiviikko?

Äänestysaika loppuu KE 27.1. klo 24.00

Muutamat vielä äänestämättä...
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Räkkipeli
27.05.2009 11:06:28 (muokattu 27.05.2009 11:06:53)
Ai perskeles! Kylläpäs nyt on pasmat sekaisin meikäläisellä taas... :D

Elikkäs ÄÄNESTYSAIKAA VIELÄ TÄMÄN PÄIVÄN LOPPUUN ASTI.

Ohessa ihmiset näkee välitiedot tilastoista! ;)
Imper
27.05.2009 11:37:42 (muokattu 27.05.2009 11:40:02)

Johnnycaster: Muutamia hauskoja venytyksiä. Vibratoa ehkä lisää. Soundi on hyvä.

Krice: Soundi tulevaisuudesta. Hyviä juttuja, vibrakampijutut varsinkin. Kricen parhaimmistoa!

Anselmi83: Hyvä ja hillitty soundi. Aika rohkeita kuljetuksia välillä, silti tulee välillä Gilmour mieleen. 1p

pietari-poika: Soundi ehkä turhankin terävä ja kuiva. Venytyksiin lisäisin vähän vibratoa!

Kuha: Tuli vanha Volvon mainos välillä mieleen!:) Onhan tää älyhyvällä tatsilla vedetty, mutta silti kaipaisin ehkä vähän lisää jännitystä. Tää on niinkun stereotyyppinen Hyvä bluessoolo, joita on kuitenkin maailma täynnä. 1p

Korggari: Hämyinen baari ja mies yksin nurkassa itkee ja soittaa. Hyvä tunnelma, vaikka filu klippaskin välillä. 1p

jyrki_i: Tuli vähän Tarantinon leffat mieleen tosta pienestä epävireisyydestä ja kaiusta!:) 1p

tahtah: Ok perussoolo. Ehkä vähän turhan hevisoundi ja -tyyli mun makuun. Kaipais lisää jännitysmomenttia.

aamuunsaakka: Hyvä tunnelma, mutta ehkä vähän liikaa ääniä ja turhan tasapaksu. Alkupuoli parempi ku loppu.

-RaT-: Lähtö ei ollut niin vahva kun loppusoolo. Hyviä pieniä jazz-lirutuksia. 1p

BigPapa: Soundi olis muuten aika maukas mutta liikaa delayta? Kaipais ehkä vähän jotain yllätystä.

joaa: Hyvä rauhallinen meno. Ei turhaa hötkyilyä. Vähemmän on enemmän! 1p

Akkimus: Hyvä vibra. Soundi ehkä vähän turhan agressiivinen tähän taustaan, mutta toimii silti. 1p

artopee: Perusveto. Tästäkin puuttuu kontrasti! Soundi oli aika murea.

Räkkipeli: Paljon tavaraa. Oktaaveri vai tuplauksia? Muutamia aika hyviä juttuja!

touhis: Magee soundi ja tatsi. Sopivan hillitty. Kampijutut toimii! Oisin itekin soittanut mutta ku kampi on katkennu tallan sisään!:D 1p
Everyone is a per-son
pietari-poika
27.05.2009 18:39:45
Aakkimus: Hieno veto. Erityisesti pidin tuosta ensimmäisen osan lopusta/seuraavan alusta. Lopussa myös hieno tilu. Soundi kohdillaan. Mielestäni paras soolo.

Aamuunsaakka: Ihan hyvä veto. Henkilökohtaisesti en erityisemmin pitänyt saundista, ei vaan oikein cleanin ja delayn yhdistelmä uppoa. Itse soolo kuitenkin toimii varsin mallikkaasti taustassa.

Artopee: Sävelkulut sopivat taustaan mutta mielestäni itse soitto oli jotenkin hieman "lattean" oloista. Silti hyvä soolo.

BigPapa: Mielestäni delayta olisi voinut laittaa hieman vähemmän. Itse soolo oli muuten aivan mahtava.

Johnnycaster: Hyvä veto. Hienoja pieniä nopsia lirautuksia melodian keskellä.

Joaa: Soundi on tässä kohdallaan. Soittokin on hyvää.

jyrki_i: Mullekin tuli Tarantino-fiilikset saundista. Ihan hieno soolo.

Korggari: Tässäkään en oikeastaan keksi mitään moitittavaa. Soitto hyvää, soundi myös.

Krice: Hyvä veto. Flutterit(?) sopivat hyvin tunnelmaan vaikkei sitä ensin luulisi.

Kuha: Mielestäni parhaimpia sävelkulkuja/improja tässä sooloskabassa. Soolo sopii hyvin taustaan.

Anselmi83: Mukavan kuuloinen soolo. Tämäntyylisiä vetoja oli melko monia, soolo toimii hyvin.

pietari-poika: Soitto epävarmaa ja vibra puuttuu venytyksistä. Tokassa osassa sävelkulku hakee hieman sijaa eikä oikein sitä tunnu löytävän.

Räkkipeli: Hyvä soolo. Mielestäni hienoja kuvioita.

-RaT-: Ihan hieno soolo. En oikein keksi muuta sanottavaa.

imper: En tästäkään keksi mitään sanottavaa. Hyvin meni, soundi varsin hyvä ja soitto myös.

touhis: Sopii tunnelmaan. Tämäntyylisiä vetoja oli paljon tässä skabassa, ei siltikään moitteen sijaa.

tahtah: Pidän soittotyylistä. Erityisesti tuo alun puolittainen pinch-huiluääni(kö) oli varsin elementissään.

Pisteet:
Aakkimus - 2p
BigPapa - 1p
Johnnycaster - 1p
Räkkipeli - 1p
Krice - 1p
Kuha - 1p
tahtah - 1p
Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti.
aamuunsaakka
27.05.2009 20:04:34
2p. -Rat-: hyvä, tehokas ja toimi kaikenkaikkiaan hyvin.
2p. Imper: eniten omatyyli parhaiten esillä.
2p. Kuha: tyylikäs ja melodinen. ei huonompi ku kaverit yllä, joten kaikille tiukka 2 pojoa.

kaikenkaikkiaan mukavan erilainen tausta johon soittaa.
www.mahoneymusic.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)