Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Asa
1 2 3 4 5
mgminishit
25.03.2009 22:03:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotellaanko tätä julkaisua paljonkin täällä, itse ainakin melko innolla.
 
Ylläpito teki poliittisen murhan minua vastaan, ja lynkkasi törkeästi.
TheNamelessGuy
26.03.2009 18:24:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä odotetaan. Kovin vähän tietoa kyllä liikkeellä, ilmeisesti kuitenkin nyt keväällä pitäisi ilmestyä?
 
Loppuasukas oli kyllä viime vuoden kovimpia julkaisuja ellei peräti se kovin.
 
Rattata
28.03.2009 16:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiinnolla odotellaan, luonnollisesti. Asahan on sanonut että tuleva levy tulee olemaan jatko-osa Punaiselle tiilelle.
 
GG Godzilla
28.03.2009 19:46:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoituksissa saatetaan hieman hipaista punaisen tiilen aikaista matskua, mutta muuten liikutaan onneksi näillä hieman mielenkiintoisemmilla vesillä.
 
mgminishit
28.03.2009 21:34:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheNamelessGuy: Kyllä odotetaan. Kovin vähän tietoa kyllä liikkeellä, ilmeisesti kuitenkin nyt keväällä pitäisi ilmestyä?
 
Loppuasukas oli kyllä viime vuoden kovimpia julkaisuja ellei peräti se kovin.

 
Joo siis alkuvuodesta 2009 pitäisi ilmestyä, ainakin se on ite niin sanonut, eli toivottavasti tossa huhtikuussa nyt tulis.
 
Ylläpito teki poliittisen murhan minua vastaan, ja lynkkasi törkeästi.
Cassius Clay
27.04.2009 13:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkuvuosi alkaa olemaan jo ohi.. Kellään mitään uutta infoa Via Kareliasta?
 
Exodeus
27.04.2009 16:28:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Via Karelia lienee Asan joku tuleva albumi tai jtn? Loppuasukkaalta olen viitisen biisiä kuullut ja vaikken sinänsä olekaan mikään rap-fani niin kyllähän nuo iskee, etenkin tietynlaiset etniset vaikutteet oli aika jees. Asan ääntäminen on myös hyvällä tavalla varsin poikkeavaa.
 
Suosituksia Asan jostain muusta kamasta mitä pitäisi kuunnella?
 
Milkop
27.04.2009 16:32:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Exodeus: Suosituksia Asan jostain muusta kamasta mitä pitäisi kuunnella?
 
Punainen Tiili ja Leijonaa Metsästän, kovimmat omasta mielestäni.
 
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Coran
27.04.2009 16:44:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Punainen Tiili ja Leijonaa Metsästän, kovimmat omasta mielestäni.
 
Samaa mieltä, mutta jos Loppuasukas iskee niin Terveisiä kaaoksesta on loogisempi jatkumo.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
macid
30.04.2009 07:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myspacessa näytti olevan uusi biisi...Ei mielestäni kovin hyvältä kuulostanut, mutta liekkö tuo on edes tulossa Via Karelialle.
 
Rattata
30.04.2009 12:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

macid: Myspacessa näytti olevan uusi biisi...Ei mielestäni kovin hyvältä kuulostanut, mutta liekkö tuo on edes tulossa Via Karelialle.
 
Ei ole, vaan DJPP:n levyllä.
 
Räbbänä
04.05.2009 14:49:39 (muokattu 04.05.2009 14:50:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta levyä odottelen mielenkiinnolla. Koskaan aiemmin en ole räpistä, hip-hopista yms. tykännyt, kunnes joskus viime vuoden puolella kaverin kautta tuli tutustutta Asan Loppuasukkaaseen ja Julma-Henrin & Syrjytyneiden Al-Qaida Finlandiin.
 
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
TheNamelessGuy
20.05.2009 14:05:18 (muokattu 20.05.2009 17:37:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy julkaistaan 27.5!
 
http://www.levykauppax.fi/artist/asa/via_karelia/
 
macid
21.05.2009 12:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin tilaukseen
 
Jale
22.05.2009 08:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, tulipa levy herkullisen nopsaan! Hieno kansi. Tuskin maltan odottaa! Mukava on vierailijalistakin levyllä. Onko tästä maistiaisia jossain päin interwebiä?
 
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
Gandhi
22.05.2009 09:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jale: Onko tästä maistiaisia jossain päin interwebiä?
 
http://www.youtube.com/watch?v=sPGdyl6R2rA
 
Siinä on. Pirii ja aseita.
 
Jalmis
27.05.2009 13:47:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perinteisesti olen hieman ajasta jäljessä...ostin eilen Loppuasukas-tuplan. Toivottavasti olis uudellakin samanlaista poljentoa.
 
Onko teillä tietoa, onko tällä uudella kans ihan bändi soittamassa? Toivottavasti!
 
taikakameli
27.05.2009 14:30:08 (muokattu 27.05.2009 14:35:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gandhi: http://www.youtube.com/watch?v=sPGdyl6R2rA
 
Siinä on. Pirii ja aseita.

 
Olipa paska biisi. Mitäänsanomaton biitti ja räpit suoraan liukuhihnalta, kuulostaa siltä et asalta on ideat loppunu kesken. Tuli vaan sellanen fiilis tota kuunnellessa et oon kuullu tän jo muutamaan otteeseen.
 
Ei siis ainakaan omalle ostoslistalle mene tämä levy. Harmi, koska kaksi edellistä ovat olleet suomiräpäytyksen raikkaimpia.
 
Edit. kuuntelin tuon Jos nyrkit voisivat auttaa -zibaleen ja sehän palautti vähän uskoa sällin tekemisiin.
zikzak
28.05.2009 00:46:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tortu: Olipa paska biisi. Mitäänsanomaton biitti ja räpit suoraan liukuhihnalta, kuulostaa siltä et asalta on ideat loppunu kesken. Tuli vaan sellanen fiilis tota kuunnellessa et oon kuullu tän jo muutamaan otteeseen.
 
Ei siis ainakaan omalle ostoslistalle mene tämä levy. Harmi, koska kaksi edellistä ovat olleet suomiräpäytyksen raikkaimpia.
 
Edit. kuuntelin tuon Jos nyrkit voisivat auttaa -zibaleen ja sehän palautti vähän uskoa sällin tekemisiin.

 
Mitäs ihmettä? Tuohan on aivan järjettömän kova biisi. Ja Jussi Valuutan verse yksi kovimmista, joita suomiräpissä on koskaan tehty. Ainakin aika tajuttoman kaukana, että olisi räpit "liukuhihnalta". Ja Jos Nyrkit Voisivat Auttaa on myös pirun tiukka kappale. Levy menee välittömästi poistoon.
 
edha
01.06.2009 22:48:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänä aamuna pyöräytin levyn kerran läpi. Ei oikein jääny paljoa käteen, vaikkei toisaalta maistiaisbiisitkään heti kolahtanu, nythän ne maistuu kuin mitkäkin.
Kyllä se Asalle kuitenkin imo sopii nuo folkahtavat taustat parhaiten, tässä oli vähissä, mutta sehän oli ymmärtääkseni ihan tarkoituksellista(?)
 
E. Koskenkorva
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «