Aihe: Sustain-pedaali
1 2 3 4 511 12 13 14 1547 48 49 50 51
baron
17.05.2009 10:34:02

Lennu: Miten saa kissan sanomaan "wuh"?
- no ensin geeniteknologiateitse siirto-DNA:lla ja sytostaateilla saadaan kissa ja koira risteytymään. Sitten breedataan keskenään haukkuherkkiä kissejä ja koireja ja sitten jossain vaiheessa koirageeninen kissa sanoo "wuh" tai voi se sanoa "hau". Tai "bwah".

Helpompi valella bensalla ja heittää tulitikku perään.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Lennu
17.05.2009 11:29:57

baron: Helpompi valella bensalla ja heittää tulitikku perään.

Tässä on aina se riski, että tikku sammuu heitettäessä, mun skeema on paljon toimintavarmempi.
Leikari
18.05.2009 15:42:36
Mikael:
E: Aika surullista muuten kun laittaa Googleen ton levyn niin 15 ensimmäistä linkkiä on jonkin sortin torrent-download -hommaa.

.. on on, mutta ihmetyttää kyllä Rockadillon promootiokin kun parin minuutin hakemisella en onnistunut levy-yhtiönkään sivulta löytämään (tai sitten olen varsinainen puusilmä) luvallista mp3-näytettä ko. levyn musiikista
- siispä kuulematta vielä on & mahdollisuus törmätä radiossakaan on melkoisen pieni, joten menneekö hankinnalle..? (tai yhden voisi hommata tuliaisiksi ensi viikonlopun reissulle)

- -

viimeksi kuulematta ostin Röyhkä-Rättö -tuotoksen . . . (joka on jäänyt vasta kolmen biisin autokuuntelulle eikä siitä voi sanoa vielä mitään...)
Anonymous-jazz
21.05.2009 01:54:32 (muokattu 21.05.2009 01:56:11)

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
isojussi
21.05.2009 09:50:03
Anonymous-jazz: http://www.youtube.com/watch?v=phOjmGxK5EQ

HOHO :)

HAHA!!

Ei jumalauta - velipoika asuu Turuus. Kyl maar mun ny tarvittisis lähettää toi sille.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Epämuusikko
21.05.2009 12:01:17
Tulin vain ilmoittamaan, että Crowded House on parasta musaa.
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
BaariMikko
21.05.2009 14:29:30

Vapaapäivän ratoksi voisi päivittää NE3:n soundit, on näköjään uudet versiot tullu kaikista pianosampleista jne jne... eiköhän tässä tunnin-pari saa kulumaan kevyesti.
http://maihinnousu.net/tellus
Mikael
21.05.2009 15:09:26 (muokattu 21.05.2009 15:14:18)

BaariMikko: Vapaapäivän ratoksi voisi päivittää NE3:n soundit, on näköjään uudet versiot tullu kaikista pianosampleista jne jne... eiköhän tässä tunnin-pari saa kulumaan kevyesti.

Mä taas vapaapäivän "ratoksi" taistelen printterin kanssa ja koitan saada aikaiseksi ekan sinkun radiopainosta. Periaatteessa kätevää kun voi ite printtailla tällasia pieniä määriä levyä, mut kätevyys on kukana mustesuihkuprintterin käytettävyydessä... sotkua ja puhdistusta vähän väliä. prkl.

Sinkun voi käydä kuunteleen täältä:
www.myspace.com/ballarbysingers
se eka "Köpis ja Dami"
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Anonymous-jazz
21.05.2009 16:56:44

isojussi: HAHA!!

Ei jumalauta - velipoika asuu Turuus. Kyl maar mun ny tarvittisis lähettää toi sille.

Toihan on ihan oscarluokan näyttelemistä tolla Tony-Yli Janilla :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Quru
21.05.2009 21:54:47
Anonymous-jazz: Toihan on ihan oscarluokan näyttelemistä tolla Tony-Yli Janilla :)

Pätkän uskottavuus meni täysin, kun jannulla oli sormus vasemman käden nimettömässä.
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
isojussi
22.05.2009 02:59:48
Mikael: Mä taas vapaapäivän "ratoksi" taistelen printterin kanssa ja koitan saada aikaiseksi ekan sinkun radiopainosta. Periaatteessa kätevää kun voi ite printtailla tällasia pieniä määriä levyä, mut kätevyys on kukana mustesuihkuprintterin käytettävyydessä... sotkua ja puhdistusta vähän väliä. prkl.

Mä sain just taitettua 80-sivusen kirjan.

Vittu, mitä kaikkee tulee luvattua....

Sinkun voi käydä kuunteleen täältä:
www.myspace.com/ballarbysingers
se eka "Köpis ja Dami"

Heh - toihan oli kiva! Toimii!
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
jon lord
23.05.2009 17:12:41
BaariMikko: Vapaapäivän ratoksi voisi päivittää NE3:n soundit, on näköjään uudet versiot tullu kaikista pianosampleista jne jne... eiköhän tässä tunnin-pari saa kulumaan kevyesti.

Vapaapäivän ratoksi minä en tee MITÄÄN!!
COVS jäsen N.o 3
poppamies
23.05.2009 22:18:19

jon lord: Vapaapäivän ratoksi minä en tee MITÄÄN!!

Kävisit nyt vain virittämässä tinapillit.
G strings are for strippers!
jon lord
24.05.2009 10:16:01
poppamies: Kävisit nyt vain virittämässä tinapillit.

Tuotahan nyt saa tehdä työpäivinä aivan tarpeeksi. Tosin nyt kesäaika on helpompaa, mutta talvella lämmitys nostaa asteet urkuparvella tuonne 30 kieppeille ja siitähän pillit " tykkää".
COVS jäsen N.o 3
Anonymous-jazz
24.05.2009 20:51:53 (muokattu 24.05.2009 20:54:05)

Tää levy toimii ja eipä ihme kun arraajana on toiminut itse harmonisoinnin ja arraamisen "the master" Vince Mendoza. Korva lepää tota kuunnellessa :)

http://www.allaboutjazz.com/php/article.php?id=30192
Epämuusikko
25.05.2009 16:46:19
Nyt on hyvä workshop. matiketope (perjantaina keikka) Mark de Clive-Lowen kanssa.

Mahtavaa kyllä. siis tämmöistä

www.myspace.com/markdeclivelowe
Anonymous-jazz
25.05.2009 22:01:51

HOHO tohon komppiin menis myös jätkänhumppa :)

http://www.youtube.com/watch?v=a1ThSi1wbqU
BaariMikko
25.05.2009 22:51:07

Piiitkää päivää teatterilla ja Jacques Brel soi päässä. Paljon käytettyä, vähän kulunutta musaa. Vaik ei tuo ranska niin taitukaan...
http://maihinnousu.net/tellus
Epämuusikko
26.05.2009 00:38:45
Anonymous-jazz: HOHO tohon komppiin menis myös jätkänhumppa :)

http://www.youtube.com/watch?v=a1ThSi1wbqU

Nyt kyllä huijaat.

Vähän kyllä nolottaa se, että pari hurria vitsillä hyrskäyttää traktorin käyntiin ja soittaa päälle sinänsä todella hienosti antiikkijazzia. Sen yhdenkin kerran todistin jotain pohjoisruotsalaista dixiebändiä ja olin, notta ovatko nämä ammattilaisia.

Eivät olleet. Mulle olis menny täydestä. Siis, täydestä ja täydestä, mutta pappabändiksi taso oli ko-va.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)