KB 24.02.2004 18:35:48 | |
---|
Tasan ei käy jalkapohjat™ |
Snowblind 24.02.2004 19:04:24 | |
---|
Motif on... Ihan... Huono... Like Andrey Bolshakov's smile, cruel and cold |
Leikari 24.02.2004 19:08:47 (muokattu 24.02.2004 19:09:26) | |
---|
Mitäs muuten M.i.k.key olet sillä Motifillasi nyt tehnyt? Kuinka kätevää samplailu, sekvensserityöskentely jne. ovat olleet - minkälaiset käytännön kokemukset - - vaiko vain synana?? |
M.i.k.key 25.02.2004 15:51:23 | |
---|
Toistaseks ihan vaan synana. ehkä pientä hukkakäyttöä mutta soundaa tollainkin niin hyvälle. Pitäis nyt vihdoinkin muistaa käydä ostamassa se muistikortti... vähän kiire, ei ehdi selostaa tuon syvempiä, ostakaa motif My name is Baron, M.i.k.key Baron |
teppotulppu 25.02.2004 18:06:25 | |
---|
No Moikka! Musta ainakin on ihan älyttömän hupaisaa lukea tätä threadia, kun tässä on näitä Motif-juttuja. Ainakin kirjoittajien näytteiden perusteella kannattaa ostaa Motif jo ennen kuin osaa soittaa! T: Terkkuja äitille |
Notefix 25.02.2004 19:44:16 (muokattu 25.02.2004 19:52:07) | |
---|
Ainakin kirjoittajien näytteiden perusteella kannattaa ostaa Motif jo ennen kuin osaa soittaa! Sydänverellä tässä yrittää tehdä persoonallista musaa jolla on merkitystä, ja sitten joku väittää ettei osaa soittaa....Saa tehdä itte paremman, jos osaa! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
teppotulppu 25.02.2004 19:59:21 | |
---|
Sorry, en tarkoittanu teikäläistä NF (jonka näytejamissa fiilistä ja osaamista) vaan paria muuta hemmoa, joiden näytöt perustuvat lähinnä äidin ostamaan Motifiin sinänsä. T: Terkkuja junnujen äideille |
KB 25.02.2004 20:29:18 | |
---|
Tiätsä ninq Mo´rulettaa. Tasan ei käy jalkapohjat™ |
Sorry, en tarkoittanu teikäläistä NF (jonka näytejamissa fiilistä ja osaamista) vaan paria muuta hemmoa, joiden näytöt perustuvat lähinnä äidin ostamaan Motifiin sinänsä. T: Terkkuja junnujen äideille Eli mun?(kaikki vuorollaan arvaamaan) Mutsi ei viel ostanu motiffia, mut lupas et sit ku must tulee iso (57v)ja teen keikkoja niin sit saan ostaa itte sen syntikan. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
samulijp 25.02.2004 21:21:47 | |
---|
Sorry, en tarkoittanu teikäläistä NF (jonka näytejamissa fiilistä ja osaamista) vaan paria muuta hemmoa, joiden näytöt perustuvat lähinnä äidin ostamaan Motifiin sinänsä. T: Terkkuja junnujen äideille Eipäs nuoleskella! Se on rumaa... Luulis että aika harvalla junnulla on varaa motiffiin. Mä lähettäisin ennemminkin tyttärille ja siskoille terveisiä. Mature osasto majailee tuolla tanssipuolella :) |
Fuzzy Boner 25.02.2004 21:24:20 (muokattu 25.02.2004 21:24:44) | |
---|
Eipäs nuoleskella! Se on rumaa... Luulis että aika harvalla junnulla on varaa motiffiin. Mä lähettäisin ennemminkin tyttärille ja siskoille terveisiä. Mature osasto majailee tuolla tanssipuolella :) Välillä kyllä tyttären jälkeen äiti toimii ku laku ummetukseen (ei välttämättä oma, mut esim TT:n ,,,) Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
Notefix 25.02.2004 22:44:37 | |
---|
(ei välttämättä oma, mut esim TT:n ,,,) Kuule, TT osaa arvostaa hyvää musaa, joten varmasti on musikaalista sukua. Äidistä polvi paranee! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
teppotulppu 25.02.2004 23:11:23 (muokattu 25.02.2004 23:18:34) | |
---|
Joo, takapuolennuoleminen on ihan hanurista, mutta tunnustusta on pakko antaa tyypille, joka osaa jotain muutakin kuin kirjoista opitut perushommat ja kykenee tuomaan osaamisensa esille perussoundeilla. Ei siihen tarvita oikeasti mitään "Moutiffia". Jos osaa soittaa niin Casiotkin kuulostaa helkkarin hyvältä. Ja tanssimusiikki on ihan jees (jos sattuu tykkäämään semmosestä). Ite en tykkää. Olisi mielestäni ihan kiva puhua musiikista eikä laitteista. Sama kuin puhuttaisiin siitä, että Cooperin testissä paras on se, jolla on uusimmat Adidakset. Ja äiti on tosiaan ihan OK tyttären jälkeen (kunhan muistaa alapesun välissä) TT |
Fuzzy Boner 25.02.2004 23:25:22 (muokattu 26.02.2004 23:56:12) | |
---|
takapuolennuoleminen on ihan hanurista, mutta tunnustusta on pakko antaa tyypille, joka osaa jotain muutakin kuin kirjoista opitut perushommat ja kykenee tuomaan osaamisensa esille perussoundeilla. Ei siihen tarvita oikeasti mitään "Moutiffia". Oot kai löytänyt rivien välin ironian? Jos osaa soittaa niin Casiotkin kuulostaa helkkarin hyvältä. Niinpä. Kyl me yritetään. Olisi mielestäni ihan kiva puhua musiikista eikä laitteista. Harvinaisen samaa mieltä; tää on vähän vaan meidän soittajien takaisinisku tota fuckin kamaläppää vastaan. Puhutaan vaan musasta... Sama kuin puhuttaisiin siitä, että Cooperin testissä paras on se, jolla on uusimmat Adidakset. Mut mul on ;) P.S. Tää on kans vähän tällanen terapiaryhmä tää koko m-netti. Tuu maanantaina miittiin niin tajuut, mitä tarkoitetaan. Olet oikeasti tervetullut! Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |
samulijp 26.02.2004 02:31:33 | |
---|
Olisi mielestäni ihan kiva puhua musiikista eikä laitteista. Hei täällä on joku tosikko taiteilija...! Sitäpaitsi kun me ei osata soittaa niin miten me musiikistakaan mitään tajuttaisiin, pennut? Sama kuin puhuttaisiin siitä, että Cooperin testissä paras on se, jolla on uusimmat Adidakset. Niket on parhaat. Addut ei pärjää! Ja äiti on tosiaan ihan OK tyttären jälkeen (kunhan muistaa alapesun välissä) Päiväunissa? Mut piti puhua musasta jo... |
Leikari 26.02.2004 08:09:15 | |
---|
siksipä nämä moutiffit yms. työasemat juuri ovatkin hyviä, kun niissä on se play -nappula. Minäkin osaan soittaa!! Käypi vaan kalliiksi kun pitää muutaman vuoden välein ostaa uusi kone kun entisiin biiseihin kyllästyy. Onneksi olen säilyttänyt vanhan 80-luvun casioni. Sitä voi soittaa yhdellä sormella kun laittaa soittimen rumpukoneen päälle. |
samulijp 26.02.2004 12:03:08 | |
---|
siksipä nämä moutiffit yms. työasemat juuri ovatkin hyviä, kun niissä on se play -nappula. Minäkin osaan soittaa!! Käypi vaan kalliiksi kun pitää muutaman vuoden välein ostaa uusi kone kun entisiin biiseihin kyllästyy. Aaa... tästä tää poru johtuu! Joo jos koneeseen tutustuu 5min kaupassa, jää fiilikseksi joku automaattikiippari. No kuoren alta löytyy vähän muuta :) |
baron 26.02.2004 12:34:28 | |
---|
Aaa... tästä tää poru johtuu! Joo jos koneeseen tutustuu 5min kaupassa, jää fiilikseksi joku automaattikiippari.:) Onhan se kätevä! Voi kesken soiton käväistä röökillä, kaljalla, veskissä etc. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Notefix 26.02.2004 12:40:27 | |
---|
jää fiilikseksi joku automaattikiippari. No kuoren alta löytyy vähän muuta :) Mä oon automaattikiipparisti...ja kuoren alta ei löydy yhtään mitään. Mutta taidolla ja fiiliksellä vedetään! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Fuzzy Boner 26.02.2004 15:50:31 | |
---|
100 TÄYNNÄ :) !! Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron |