Mr. Speed 20.05.2009 23:47:44 | |
---|
Antti1: Kattoo nyt säilyykö toiset 5 kuukautta kans, aina sattuu ja tapahtuu... Hah! :) Luultavasti säilyy, koska oon lähdössä valtion liikuntaleirille. Pääsin muuten jo Diezel-kaasusta yli. Se oli erittäin ohimenevä juttu, kun pohti sitä mistä asiasta pitää tuossa laitteessa, ja sitä kuinka hyvin se iskeytyy bändin sekaan. Sensijaan se on ihan hyvä laite lievittämään rannekipuja. :) Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
P-man 20.05.2009 23:47:56 | |
---|
Osta KERRALLA KUNNOLLINEN PUTKIVAHVISTIN, niin ei tartte ostaa enää koskaan mitään. Heh.. mullakin on viimeisen kahdenvuoden aikana ollut 5 putkivahvistinta.. Siitä se tosiaankin alkaa vasta. |
Antti1 20.05.2009 23:50:19 | |
---|
Mr. Speed: Hah! :) Luultavasti säilyy, koska oon lähdössä valtion liikuntaleirille. Ainiin, sähän taisit mainitakin tuosta ilmaisesta jumppakerhosta. No mut joskus kasaannutaan jonnekin ihmettelemään kaikkia mahdollisia laitteita sit. Tiedä vaikka tulis jotain kauppojakin vähän niinku on the spot. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Mr. Speed 20.05.2009 23:56:22 (muokattu 20.05.2009 23:57:01) | |
---|
P-man: Heh.. mullakin on viimeisen kahdenvuoden aikana ollut 5 putkivahvistinta.. Siitä se tosiaankin alkaa vasta. Jos myös vaihdossa tulleet lasketaan, niin mulla on ollut 6 eri putkinuppia viimeisen vuoden sisällä. Mä voitin :) Ainiin, sähän taisit mainitakin tuosta ilmaisesta jumppakerhosta. No mut joskus kasaannutaan jonnekin ihmettelemään kaikkia mahdollisia laitteita sit. Tiedä vaikka tulis jotain kauppojakin vähän niinku on the spot. Jaha, jaha.. Melko suora vihjaus! :D Kai se pitää joskus vähän kokoontua ja päästä testailee toisten laitteita. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Antti1 20.05.2009 23:57:36 | |
---|
Mr. Speed: Jaha, jaha.. Melko suora vihjaus Antti! :D Kai se pitää joskus vähän kokoontua ja päästä testailee toisten laitteita. Nääh, en mä tuolla vaihdolla... En mä halua yhtään enää tiukempaa vahvaria alle, tämäkin on jo siinä hyvän maun rajoilla. Testata toki tekisi mieleni. :) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Antti1: Nääh, en mä tuolla vaihdolla... En mä halua yhtään enää tiukempaa vahvaria alle, tämäkin on jo siinä hyvän maun rajoilla. Testata toki tekisi mieleni. :) Olisihan se mukava päästä kurkkaamaan asioita myös toisesta näkökulmasta :) Ehdottomasti pitää pitää moinen idea vireillä, josko vielä ennen tuota pakollista kesäleiriä pääsisi ihmettelemään. Onhan tässä puoli kesää aikaa, kunhan töiltä ehtii.. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
haroldthebarrel 21.05.2009 15:39:10 (muokattu 21.05.2009 15:40:57) | |
---|
haha |
stupidlikeafox 25.05.2009 16:50:30 | |
---|
Dödöön ja grindiin käy hevi keppi kuin hevikeppi, lähinnä henkilökohtaisesta mieltymyksistä kiinni. Pitääkö kaulan olla ohut (kyllä!!!) vai paksu (ei tietenkään :), 6, 7 vai 8 kieltä (vai enemmän!?!?), missä vireessä soittaa jne. Ja nuppi täytyy ehottomasti olla VH4 (vai mitä simo keh keh) Se on paras, |
Antti1 25.05.2009 19:58:16 | |
---|
stupidlikeafox: Ja nuppi täytyy ehottomasti olla VH4 (vai mitä simo keh keh) Se on paras, Hoh, no on se vähintäänkin kelvollinen ihan mihin tahansa, mutten mä tiedä onko se välttämättä kaikkien mahdollisimman brutaalia mättösoundia hakevien ykköslaite. Liian hienostunut soundi. :) Ei vaan, monien mielestä se on liian rock, koska se ei oo silleen niin saturoitunut ja muutenkin hirmuinen middletykki. Gainiahan siitä lähtee, mutta se on kovin oman kuuloinen kuitenkin ja ei välttämättä istu ihan geneeristä mättösoundia hakevan mieltymyksiin. Omaan korvaan se on kuitenkin paras (tähän mennessä), tottakai. :) Ehkä Herbert vois olla koviksempi, jos pääpaino soitossa olis enempi metallissa. Mullei kuitenkaan oo. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |