mie 25.02.2004 18:46:01 (muokattu 25.02.2004 18:47:14) | |
---|
Viimeiset kahdeksan sekunttia olen miettinyt miten musiikille käy jos uusia musiikkityllejä ei enää keksitäkkään. Tietysti voisi olla niin että jäätäisiin paikalleen junnaamaan niitä tyyejä jotka sillä hetkellä ovat pinnalla, mutta se ei tunnu kovin todennäköiseltä. Melko varmasti vielä uusia tyylilajeja keksitään, mutta jossain vaiheessa voi käydä niin ettei kukaan enää yksinkertaisesti keksi mitään uutta. EDIT: En oikolukenut tekstiä ennen "lähetä kirjoitus":en painamista. Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet. |
sikanaama 25.02.2004 18:49:47 (muokattu 25.02.2004 18:51:15) | |
---|
Aina jonkun neronpää keksii vahingossa jotain uutta. Voihan sitä naputtaa vaikka kynällä pyörän satulaa ja hyräillä päälle jos ei muuta keksi. "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar |
Deg 25.02.2004 18:50:14 | |
---|
Olen huomannut että vanhat musiikkityylit ovat järjestään osoittautuneet uusia paremmiksi. Uusi musiikki sukkaa, niinkun sanotaan. Sexual Chocolate, Baby!! |
mie 25.02.2004 18:51:26 | |
---|
Olen huomannut että vanhat musiikkityylit ovat järjestään osoittautuneet uusia paremmiksi. Uusi musiikki sukkaa, niinkun sanotaan. Niinhän se on meidän oikeiden musiikin ystävien mielestä, mutta nykynuorisolle kelpaa vain joku uusi villitys. Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet. |
lxi 25.02.2004 19:43:42 (muokattu 25.02.2004 19:44:07) | |
---|
Olen huomannut että vanhat musiikkityylit ovat järjestään osoittautuneet uusia paremmiksi. Uusi musiikki sukkaa, niinkun sanotaan. No no no. Sinullakin on profiilisi suosikkilistassa miltei pelkkiä 70-90 -lukujen vaikuttajia, ja jos ne ovat "vanhaa" musiikkia niin... Uudet ideat ja käänteet eivät musiikissa lopu nyt, huomenna eivätkä ensi vuonna. Itse asiassa minä oletan, että musiikki uudistuu niin kauan kuin ihmiskunta on olemassa. (Sitähän se tähänkin asti on tehnyt.) Kuinka pitkää aikaa se tarkoittaakaan, sitä en lähde tässä arvailemaan. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Bonham 25.02.2004 19:47:16 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Deg 25.02.2004 20:18:47 | |
---|
No no no. Sinullakin on profiilisi suosikkilistassa miltei pelkkiä 70-90 -lukujen vaikuttajia, ja jos ne ovat "vanhaa" musiikkia niin...
No joo, ei ne välttämättä vanhaa musiikkia ole, mutta tarkoitin, että verrattuna nyt radiossa ja MTV_llä pyöriviin piiseihin verrattuna... Kyllähän uutta hyvää musiikkia tulee jatkuvasti. Sexual Chocolate, Baby!! |
Numbie 25.02.2004 20:21:58 | |
---|
Varmaan tuollaista fuusiotumista elektronisen ja akustisen musiikin välillä tulee olemaan aika paljon, which is nice. |
Chemo 25.02.2004 20:24:14 | |
---|
jos uusia musiikkityllejä ei enää keksitäkkään. Minäkään näe mitään syytä epäillä etteikö keksittäisi. Mutta, jos ajatellaan että "entä jos".... Mun loppuelämäni tarpeita varten olisi kuitenkin luultavasti jo nyt olemassa ihan riittävästi musaa mitä kuunnella. Sitä on nyt jo niin paljon. Ramalamadingdong. |
PomppoK 25.02.2004 20:28:07 | |
---|
"I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Varmaan tuollaista fuusiotumista elektronisen ja akustisen musiikin välillä tulee olemaan aika paljon, which is nice. Kiinnostavaa on myös, mitä vielä täysin ulkomusiikillisia asioita fuusioítuu miellettäväksi itse musiikkiin ilman suurempaa kyseenalaistamista. Tuskin vielä 1700- ja 1800-luvuilla oli rock-keikkoja tai muita vahvasti visuaalisuuden musiikkiin yhdistäviä tapahtumia, vaikka saahan siitäkin tietyn visuaalisen elämyksen, kun seuraa suuren orkesterin toimintaa. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Hotakainen 25.02.2004 20:41:20 (muokattu 25.02.2004 20:42:03) | |
---|
Olen pessimisti joten luulen että musiikki "kuolee" jossain vaiheessa. Tällä tarkoitan sitä että jossain vaiheessa uusia musiikkityylejä ei enää synny. Ennemmin tatsi kuin teoria. |