Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 7.6.2009 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Pete V.
19.05.2009 04:03:28
leprechaun: Jos muuta ei löydy niin saattaisin uhrautua PA:han ... lumikonekin olisi jos talvesta jäi jotain puuttumaan.

OK, hienoa, kiitokset, arvasin, että joku erittäin asiaatunteva ystävällismielinen kitaransoittaja vielä ilmaantuu kehiin ... ja, olisikohan jopa vielä ihan melkeinkinkinkin raitis, kun su yönä meinaa vielä paluumatkalle ... autetaan tarp. muk. tulo- ja sitten paluumatkaan, mutta ei enää sitten ihan viime metreillä takaisin melkein kotona ... juu, ja siis tietysti yksi istumapenkki varaukseen Kehä III:n sivistyksen puolelta mistä vaan ...
Pete V.
19.05.2009 04:15:35
leprechaun: ... Tuon 24,96e lisäksi vaadin sen verran ruokaa että hengissä pysyy, en syö paljon koska olen laihdutuskuurilla sekä hyvän ja asiallisen kohtelun. Vastapainoksi tuon 1 (yhden) pll jotain hassua ainetta, laatu määräytyy sen mukaan onko sillä hetkellä whiskyä vai muuta varastoissa.

OK, juu varmaan hoituu, ja eril. ilmaantuvien yhteiskulujen katteeksi, siis esim. PA, Manjaanan salaatit, kahvit, tms. voitaisiin kerätä sopivankokoinen pienehkö kolehti, johon laitan tarp.muk. lopun puuttuvan summan ... toivottavasti ei tule ylittämään kantokykyäni ...
ÄM
19.05.2009 07:42:48

leprechaun: Jos muuta ei löydy niin saattaisin uhrautua PA:han. Tosin se on hirmuisen kallista koska vieläkään ei ole sähköauto alla: Matkaa tulee kait 130kmx2=260km, pirssi vie jotain 8L/100km on 20,8L x 1,20 = 24euroa ja 96senttiä jolla summalla yksi mahtuu vielä mukaan stadista ja takaisin su iltana/yönä, jos kamat tunkisi oikein tiiviisti ja älykkäästi jäisi vielä yksi penkki ehkä käyttöön eli 2 henkeä saisi sullottua mukaan kyytiin. Kyyti sinällään on huojuvaa ja epävarmaa eikä sitä voi suositella kenellekään kaverille mutta kokemuksena ja extriimiseikkailuna jättää varmaan lähtemättömät arvet elämänlangan juovaiseen ja poimuilevaan rihmastoon.

Tuon 24,96e lisäksi vaadin sen verran ruokaa että hengissä pysyy, en syö paljon koska olen laihdutuskuurilla sekä hyvän ja asiallisen kohtelun. Vastapainoksi tuon 1 (yhden) pll jotain hassua ainetta, laatu määräytyy sen mukaan onko sillä hetkellä whiskyä vai muuta varastoissa.

Kamoina voisi olla neljä kaappia, 2x12" sekä 2x15" jotta kontrollin saa helposti järkättyä, parjattu Behringer PMP5000 (2x430W jatkuvaa), mikit ja pari mikkitelinettä ja jotain muuta sälää, ehkä valoa ja savua, lumikonekin olisi jos talvesta jäi jotain puuttumaan.

Oishans se tietty suotavaa, ettei PA lähde kesken illan. Viimeksi vissiin meni reilusti yli puolen yön.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
manjaana
19.05.2009 09:23:45
ÄM: Oishans se tietty suotavaa, ettei PA lähde kesken illan. Viimeksi vissiin meni reilusti yli puolen yön.

Hiukan meni, mut ainoastaan jotain viisi tuntia :)
-diu diu-
mack the knife
19.05.2009 09:34:46
Hauska vitsi.
Mä haluan kanssa kilsakorvaukset ja jos joku soittaa mun pianolla niin femma per biisi.
COVS n:o 1.
kuunsirppi
19.05.2009 09:36:36
Kahvi, päivällinen ja aamiainen kuuluu yöpyjille tuohon summaan, jota en nyt huomannut katsoa, oliko mainittu alkusäikeessä. Sitten ne yösyömiset on ollut kaikilla itsellä mukana, paitti manjis on tuonut salaattia ja barska skumppaa.

Nuo yöpyjjille kuuluvat eväät saa kyllä sieltä ostettua muutkin ja ne on niin edulliset, että kannattaa kyllä hyödyntää.

Tähän muistutuksena, kun korgie ei ole tainnut vielä muistuttaa erikseen, että siellä ei ainakaan aiemmin ole käynyt pankkikortti, joten kantsii varata käteistä noiden maksujen hoitamiseen
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
kuunsirppi
19.05.2009 09:37:09
mack the knife: Hauska vitsi.
Mä haluan kanssa kilsakorvaukset ja jos joku soittaa mun pianolla niin femma per biisi.

Hei onko meillä mitään yhteistä esitystä tänä vuonna?
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
mack the knife
19.05.2009 09:54:23
laulaja: Hei onko meillä mitään yhteistä esitystä tänä vuonna?

Enpä ole ehtiny miettiä. Jos joku tulee mieleen, mitä ei helvetisti tarvi treenailla, niin sitten. Mulla ei ole vapaata paljoakaan ennen sitä päivää.
manjaana
19.05.2009 10:41:15
laulaja: Kahvi, päivällinen ja aamiainen kuuluu yöpyjille tuohon summaan, jota en nyt huomannut katsoa, oliko mainittu alkusäikeessä. Sitten ne yösyömiset on ollut kaikilla itsellä mukana, paitti manjis on tuonut salaattia ja barska skumppaa.

Nuo yöpyjjille kuuluvat eväät saa kyllä sieltä ostettua muutkin ja ne on niin edulliset, että kannattaa kyllä hyödyntää.

Tähän muistutuksena, kun korgie ei ole tainnut vielä muistuttaa erikseen, että siellä ei ainakaan aiemmin ole käynyt pankkikortti, joten kantsii varata käteistä noiden maksujen hoitamiseen

manjaana: Laitan tään alotussivun tähän nyt näytille, jos jollekkin on jäänyt jotain huomaamatta tms.
Hintahan on siis syntisen halpa edelleenkin :)

korgie: Tanssimuusikoiden kesäkauden avajaisia vietetään jo kolmatta kertaa Lammilla, Pöystilän Täysihoitolassa, ja päivä on siis sunnuntai 7.6.2009. Ohjelmassa on leppoisaa yhdessäoloa vapaan musisoinnin, grillauksen ja saunomisen merkeissä.

Tarkoituksena olisi kokoontua mahdollisimman aikaisin päivällä, jotta jää sitten reilusti aikaa vaihdella kuulumisia, soitella ja pitää hauskaa. Jos jonkun on ihan ehdottomasti päästävä aikaisin maanantaiaamuna töihin, ehtii sitten vaikka vielä illansuussa ajella takaisin kotiin. Viime vuonna porukkaa alkoi ilmaantua paikalle puolenpäivän jälkeen, ja soitto soi lähes tauotta noin iltapäiväkahdesta aamuyön tunneille.

Pöystilän Täysihoitola on täyden palvelun lomakeskus Lammilla Kuohijärven rannalla. Tilan päärakennuksessa on ruokasali, toimisto sekä oleskelu- ja majoitustiloja. Pihapiirissä on useita rakennuksia jotka kätkevät sisäänsä niin ikään erilaisia majoitus- ja vapaa-ajanviettotiloja.

-----

Tarkempi osoite Pöystilään on:

Porraskoskentie 1535
16900 LAMMI

Ajo-ohje löytyy esim. Keltaistensivujen tai Eniron karttapalvelusta.

-----

Osallistumismaksu:

Maksetaan paikanpäällä suoraan Pöystilän henkilökunnalle (varaa käteistä mukaan; lähin pankkiautomaatti Lammin keskustassa ~25km päässä)

Tarjolla vaihtoehtoisesti joko

* päiväpaketti 25e/hlö, johon sisältyy päivällinen seisovasta pöydästä sekä mahdollisuus grillata ja saunoa
* majoituspaketti 45e/hlö, johon sisältyy edellisten lisäksi yöpyminen sekä aamupala lähtöpäivänä

-----

Käytännön asioista

* Yöpyjille on lakanat talon puolesta. Oma pyyhe kannattaa ottaa mukaan jos aikoo saunassa käydä.
* Grillattavaa ja juotavaa voi myös varata mukaan.
-diu diu-
Thefish
19.05.2009 11:12:58
mack the knife: jos joku soittaa mun pianolla niin femma per biisi.

Jos osaa vaan intron, selviikö kahella esalla?
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
mack the knife
19.05.2009 12:05:18
Thefish: Jos osaa vaan intron, selviikö kahella esalla?

Vittu ei mitään alennuksia. Eihän punaisten lyhtyjen talossakaan saa vaikka ei kestäis kun viis sekuntia.
Ukko
19.05.2009 12:41:12

per kosketin ?
COVS jäsen nro 6
leprechaun
19.05.2009 12:52:22

Pete V.: OK, juu varmaan hoituu, ja eril. ilmaantuvien yhteiskulujen katteeksi, siis esim. PA, Manjaanan salaatit, kahvit, tms. voitaisiin kerätä sopivankokoinen pienehkö kolehti, johon laitan tarp.muk. lopun puuttuvan summan ... toivottavasti ei tule ylittämään kantokykyäni ...

Ei käy. Summan on oltava juuri tuo jos niin sovitaan. Pennipyöristykset ovat sallittuja. Mikäli kinnerini tuntuu vievän vähemmän kakkua otan itselleni oikeuden tinkiä hintaa alaspäin. Muussa tapauksessa tinkiminen ylös- tai alaspäin ei ole hyväksyttävää. Mitä siitä tulee jos summa on sattumanvarainen? Sehän merkitsee että mihinkään tässä maailmassa ei voisi enää luottaa.

Tuonne jonnekin 2:een tai jopa 3:een on mahdollista venyttää tarvittaessa. No problem.
leprechaun
19.05.2009 13:25:19

Ei ollut vitsi.

(Hiljaisella matalalla äänellä puhuen: Näin ihan meidän kesken, ei tuolla summalla ole niin väliä, hei, 24,96, onko tuo älykäs luku?)

Paljon olisi väliä sillä että tiedän tarvitaanko kamoja ja käykö jotta osaan varautua ajoissa. Tällä viikolla olisi kiva tietää onko juttu sovittu. Ensi viikolla vielä jotenkin onnistuu. Sen jälkeen on epävarmempaa.
Pete V.
19.05.2009 13:58:55
laulaja: Hei onko meillä mitään yhteistä esitystä tänä vuonna?

Eikös siellä esitetä jotain kaiken aikaa non-stop n. 12 h ... kysyy nimim. "Ennenkäymätön".

No juu, sitä Bingo, Bango, Bongoa edelleen peräänkuulutan, jos joku sen laulaisi, mutta tietysti suoraan lennosta maailmanensi-iltaesityksenä harjoittelematta ilman tarkempaa suunnitelmaa, jotta tuoreus ja ainutkertaisuus säilyvät ...
mack the knife
19.05.2009 14:36:49
Pete V.: Eikös siellä esitetä jotain kaiken aikaa non-stop n. 12 h ... kysyy nimim. "Ennenkäymätön".

No juu, sitä Bingo, Bango, Bongoa edelleen peräänkuulutan, jos joku sen laulaisi, mutta tietysti suoraan lennosta maailmanensi-iltaesityksenä harjoittelematta ilman tarkempaa suunnitelmaa, jotta tuoreus ja ainutkertaisuus säilyvät ...

On siellä jotain tehty niinkin, että ns. esitetään muille joku biisi. Eihän se pakollista ole eikä sillä yritetä jammaamista häiritä.
Pete V.
19.05.2009 14:46:42
mack the knife: On siellä jotain tehty niinkin, että ns. esitetään muille joku biisi. Eihän se pakollista ole eikä sillä yritetä jammaamista häiritä.

Ooo-koo, viisastuinpa hieman ...
Pete V.
19.05.2009 15:47:34
KoskPaavo: "Rantakoivun alla" vedetään E- mollista tai mä en ala mitään.

No, pitänee taipua oksan mukaan ... muistelisin jonkun bändin ohjelmistossa soittaneeni sitä D-mollista.
Thefish
19.05.2009 16:10:45
KoskPaavo: "Rantakoivun alla" vedetään E- mollista tai mä en ala mitään.

Saako samaan aikaan vetää sen tritonuskorvauksena?
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)