jjussila 16.05.2009 23:03:17 | |
---|
pekkajau: Tässäpä se olennainen on hyvin tiivistettynä. Muutaman tämmöisen nuoren tiluttajan tunnen ja valitettavasti ainakin vielä niillä on todella suppea ja kliininen perspektiivi musiikkiin. Varmaan nuokin nuoret hirmutiluttelijat vielä kuuntelevat yksi päivä Junnun tekstejä sitten isompana ihan tippa linssissä pikku hiivoissaan ja tapailevat metsäkukkia kesämökkinsä laiturilla jollain kurtun rupuskalla. Tai sitten niistä tulee uusia Steve Vai'kuttajia, jotka suuntaavat lahjakkuutensa muihin juttuihin ja Junnu ei aukea koskaan; mikä olisi kovin valitettavaa on the other hand... ..ei helev...olisko noin?..... |
Pete V. 17.05.2009 01:00:06 | |
---|
tarmo: Tällä erää vain kuuntelemaan. Enkä meinaa masentua - oikeesti. Mielenkiinnosta vaan, mikä oma soitin/musa, minkä lajien musiikkia meinasit mennä kuuntelemaan? |
Fuzzy Boner 17.05.2009 01:01:02 | |
---|
Välillä ihan pihalla, välillä vähän pihalla. Toisinaan toimii=toto. |
Pete V. 17.05.2009 01:58:19 | |
---|
Fuzzy Boner: Välillä ihan pihalla, välillä vähän pihalla. Toisinaan toimii=toto. OK, komppaan ... Ja, pääasia että homma pysyy kasassa muun bändin kanssa, tai sooloesityksessä aloittaa, kulkee ja lopettaa jotenkin luontevasti ... |
isojussi 17.05.2009 13:48:57 | |
---|
Fuzzy Boner: Välillä ihan pihalla, välillä vähän pihalla. Toisinaan toimii=toto. Aaaa-aa. Se toto tulee siitä. No sit mäkin oon se... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Thefish 17.05.2009 14:17:32 | |
---|
Mä olen välillä niin saatanan loistava, että joskus itsekin uskon siihen. Sit mä heräsin ja päästin kissan ulos... Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Martso 17.05.2009 14:31:18 | |
---|
Fuzzy Boner: Välillä ihan pihalla, välillä vähän pihalla. Toisinaan toimii=toto. ToTo:sta tuli mieleen, että joku hyväkäs on menny ja pilannu "HOHO 5" kyltin siellä Laukaan tienoilla ja spreiannu sen HÖHÖ:ksi. Erittäin valitettavaa. |
tope2 17.05.2009 17:21:08 | |
---|
Eri asia on myös se miten osaa SOITTAA ja miten VETÄÄ!?? Mä en osaa alusta loppuun soittaa (enkä laulaa) yhtään biisiä, mut mä osaa vetää mielettömän määrän biisiä aika hyvin! |
Lennu 17.05.2009 17:26:21 | |
---|
Eipä tässä paljoa kehuttavaa ole. |
mack the knife 17.05.2009 17:29:28 | |
---|
Sen verran taitavaksi, että duunia riittää ja laidasta laitaan. COVS n:o 1. |
Lyyki 17.05.2009 21:43:12 | |
---|
En osaa keskittyä kuin yhteen asiaan kerralla, enkä jaksa enempää juodakkaan |
jon lord 18.05.2009 11:35:14 | |
---|
Onhan tässä pärjätty monessa mukana. COVS jäsen N.o 3 |
22v. olen leivän tuonut ja lainat maksellut hutun keitolla. Tiärä siitä sitten, kuinka taitavasti?,ilmeisesti jokin rima on aina ylitetty kun siitä on rahat irronneet ja uudestaankin on samoihin mestoihin päässyt. Perusaesa. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Musiikkia korville 19.05.2009 08:48:53 | |
---|
Ei se, että olisin ikinä itseäni erityisen hyvänä pitänyt, mutta se on mielenkiintoista, että päivä päivältä tunnen itseni huonommaksi. Taso itsessään ei laske, mutta silmät avautuu kokoajan enemmän. By: MK |
baron 19.05.2009 09:00:54 | |
---|
Rima ei koskaan oo ollut niin alhaalla etten olisi ali päässyt. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Martso 19.05.2009 09:20:46 | |
---|
baron: Rima ei koskaan oo ollut niin alhaalla etten olisi ali päässyt. Sieltä kun vilahtaa nopeesti, niin tuomarit ei välttämättä näe, että mentiinkö yli vai ali. Ei niillä kuitenkaan maalikameraa ole. Itelläni tämä on toiminu hyvin. |
isojussi 19.05.2009 09:50:01 | |
---|
Erittäin hyvä tekniikka söör Martsolla! Sitten kuvviä livahtaa sillai ali, että kaikki huomaa rimanhipaisun tapahtuneen - muttei tosiaan käsitä, kummalta puolen, niin se on siinä! Toisaalta pitää sitten sen kerran kun rima ylittyy, tehdä se niin hitaasti ja selvästi, että varmasti kaikki huomaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jjussila 19.05.2009 10:07:29 | |
---|
Musiikkia korville: Ei se, että olisin ikinä itseäni erityisen hyvänä pitänyt, mutta se on mielenkiintoista, että päivä päivältä tunnen itseni huonommaksi. Taso itsessään ei laske, mutta silmät avautuu kokoajan enemmän. Tunnistin tuosta myös itseni... ..ei helev...olisko noin?..... |
AnselmiMaa 23.05.2009 12:14:08 | |
---|
saan soittaa loistavien ja taitavien muusikoiden kanssa samassa bändissä, joten hoidan tonttini, ugh. (voin myös sanoa "sorry, vedä ite, multa ei taitu") Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
poppamies 24.05.2009 10:54:56 | |
---|
Ukko: ...Teini-ikäiset tiluttajat ovat tekniikaltaan parempia kuin minä. Toisaalta epäilen taittuisko heiltä Jätkän humppa hatusta vetäen. Eli se on se biisien osaaminen kaiken a ja o ellei sitten taitu prima vistana. Nå nyt puhutaan kahdesta eri asiasta. Soittaako 60 hunppastankkua illassa suurin piirtein sinne päin vai Tiluttaako menemään omia kitarabiisejä valtavalla Laihotekniikalla. Olin eilen työn puolesta seuraamassa bändiskaboja tupakkatehtaalla. Kiinnitin huomion yhteen 13v kitaristin joka soitti aivan vitun hyvin. Oli treenannut riittävästi mutta oli myös ilmeisen lahjakas. Kaveri tuskin tulee milloinkaan soittamaan humppaa. Siitä huolimatta olen vakuuttunut että hänestä tulee taitava muusikko. Tai oikeastaan on jo. G strings are for strippers! |