Aihe: Basso pieree
1 2
tmmy
07.04.2009 21:54:52
Ku täällä kerran on nyt kissaystäviä paikalla niin kysytään nyt onko muilla salaperäisiä maadotusongelmia jaggensa kanssa? Mulla surisee selkeesti enemmän aktviivikierrossa, mut en oo mitään poikkeavaa liitosta löytänyt mistään ja kaiken järjen mukaan maadotuksen pitäis olla kunnossa.

Sama. Surisee vielä enemmän, jos vain toinen mikki päällä. Maadoitus siinä on periaatteessa ihan ok, mutta voisi olla parempikin, jos johdotusta miettii. Olen viemässä omaani soitinrakentajalle, jolloin myös maadoitusta parannetaan ja lisätään suojaus. Voisin itsekkin tehdä toimenpiteet, mutta aikani (todennäköisemmin hermoni) ei riitä. Kiitoksia vinkeistä kullekkin taholle.
www.monovisio.com
okabass
16.04.2009 12:34:09 (muokattu 16.04.2009 12:39:55)
juki68: Senhän vois ilmottaa vaikka tohon tulevaan Talent ohjelmaan.

Kumpikohan voittaisi, jos joutuisivat vastakkain.

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Kova juttu.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
TurpaLarva
28.04.2009 10:40:53 (muokattu 28.04.2009 10:48:36)
Nyt vaihdoin sitte uuden patterin tohon bassoon ja lähti melkein kaikki pieru pois. Vielä pieree vähän e-kielellä, mutta se muutenkin soi selkeesti muita kovempaa, joten mikkien laskeminen siltä osin varmaan poistais lopunkin pieremisen. Ja jos vielä senkin jälkeen pieree niin kaadan sille vähän hyla-maitoo...

Edit: Ja jos joku on hankkinu jaggensa valkosena ja haluais vaihtaa punaseen, niin mä voisin vaihtaa. Alko kaasuttaan toi valkonen ku näki Placebon videossa semmosen.

Ja Edit2: Onkos joku vaihtanu jaggeensa mikkejä? Anyone?
LoFisteillaan HiFeillä.
tmmy
08.05.2009 16:30:28
Updeittia. Basso saapui huollosta, jossa tehtiin häiriösuojaus. Surinat ja muut häiriöäänet lievenivät merkittävästi ja jäljelle jäi vain erittäin lievä jazzarimikkien ominaissurina. Lisäksi basson ilmavaivat katosivat kuin pieru saharaan. Elektroniikasta löytyi mielenkiintoisia "patentteja", kuten sähkömiehenteippiä jackin ympäriltä. Myös maadoitusta parannettiin. Suosittelen kaikille jaguarin omistajille.
www.monovisio.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)