Aihe: Fleshred - Metal / Death Metal / Metal
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Manuel Pyrhullo
16.05.2009 15:34:14
Toisesta korvasta sisään ja niin edelleen. Ainakaan tämä jazziviiksi ei kokenut mitään mikä saisi kuuntelemaan toista kertaa.
Ben_D
16.05.2009 17:01:25 (muokattu 16.05.2009 17:22:13)

luopio: Onhan se niinkin, mutta jos vain oma mielipide kiinnostaa miksi edes vaivautua levittämään musiikkiaan. Onhan se toki pääasia, että itse on työhönsä tyytyväinen.

Tässä on kyse eräästä todellisilla älynlahjoilla varustetusta yksiköstä, jonka mielipiteet ei vois juurikaan vähempää kiinnostaa. Olen monesti miettinyt, mikä olisi vastaanotto jos jokin iso nimi levyttäisi demobändin tekemät biisit. Siis samat biisit julkaisisikin nimekäs bändi.

MySpacessa oli hyvä kommentti: "Ei paskemman kuuloista heviä aikuisten miesten makuun. Ei pikkupojille tämä matsku!" Näin se on tuntunut menevän. Ikäloput diggaa ja junnut ei. Tiedä sitten miksi.
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
aivokuolio
16.05.2009 18:16:32
Manuel Pyrhullo: Toisesta korvasta sisään ja niin edelleen.

Sama homma.
Futurebre
16.05.2009 19:41:20

Voiha Okun metrilenkki. Musaiikki maistu.
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
RrRailo
16.05.2009 22:35:47 (muokattu 16.05.2009 22:36:24)

Mie tykkään, perskules.

Kaikki elementit kohillaan, niin kuin nyt vanhan koulun kuolossa pitääkin. Hiukan olin kaikessa melskeessä kuulevinani jopa vanhaa suosikkiani Gravea. Rumpusoundit on omaan makuun vähän turhan kliiniset mutta...pikkuasioita, sano.
Deathlegendary whippin'
Väinämöinen
17.05.2009 15:52:41
Kovaa räimettä, sanos! Mun korvaan tässä on paljon Cannibal Corpsen meininkiä.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Vicious
17.05.2009 16:27:17

Ekalla kuuntelukerralla kuulosti aivan maukkaalta, mutta ei saanu kunnon tarttumapintaa. Annanpa biiseille vielä aikaa.
+Tiukkaa soittoa
+Okun voksut palakittee
+Tunnelma
I Will kick your ass 'til your dick shoots shit
Ben_D
17.05.2009 17:37:47

Bream: Kai tää sitten on jotain adult-oriented death metallia.

Onko ylipäätään death metallia?

Eipä esim. Graven viimeisin tarjoo hirveesti tarttumapintaa tai hittibiisejä tai hittiriffejä, mutta silti se vaan on hyvä. Se vaan on yks iso pallo koko levy, joka kuulostaa hyvälle. Ei mulla varsinaisesti siltä levyltä ole ikinä jäänyt yhtään biisiä mieleen, mutta silti diggaan. Jos sekin on sitten sitä adult-oriented musiikkia?
luopio
17.05.2009 19:57:07
Ben_D: Tässä on kyse eräästä todellisilla älynlahjoilla varustetusta yksiköstä, jonka mielipiteet ei vois juurikaan vähempää kiinnostaa. Olen monesti miettinyt, mikä olisi vastaanotto jos jokin iso nimi levyttäisi demobändin tekemät biisit. Siis samat biisit julkaisisikin nimekäs bändi.

Niin tai toisinpäin eli joku iso bändi levyttäisi uudet biisinsä eri nimellä salaten täysin ketä homman takana on. Olen itsekin miettinyt samanmoisia joidenkin bändien kohdalla.
Itse musiikista sen verran, että meikälle kyllä uppoaa. Mukavaa groovea löytyy riffeistä mun korvaan eli ei mennä siihen ihan monotonisimmassa jyystössä. Saunditkin aika musiikkia palvelevat. Jos jotain, niin pientä koukuttavuutta ja persoonallisuutta ehkä kaipaisi. Toisaalta on se niinkin, että ei tästä mitään puutu tai ei ole semmoista mikä ei varsinaisesti toimisi. On vaan ne kuulijan ja tekijän näkemyserot.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Ben_D
17.05.2009 20:27:31

luopio: Niin tai toisinpäin eli joku iso bändi levyttäisi uudet biisinsä eri nimellä salaten täysin ketä homman takana on. Olen itsekin miettinyt samanmoisia joidenkin bändien kohdalla.
Itse musiikista sen verran, että meikälle kyllä uppoaa. Mukavaa groovea löytyy riffeistä mun korvaan eli ei mennä siihen ihan monotonisimmassa jyystössä. Saunditkin aika musiikkia palvelevat. Jos jotain, niin pientä koukuttavuutta ja persoonallisuutta ehkä kaipaisi. Toisaalta on se niinkin, että ei tästä mitään puutu tai ei ole semmoista mikä ei varsinaisesti toimisi. On vaan ne kuulijan ja tekijän näkemyserot.

Varmaan monesti jo pelkästään nimi lisää kuulijan innostusta bändiin, vaikka musiikki olisikin keskinkertaista...niin se vähän itselläkin menee noiden kovimpien suosikkien kanssa :) Jos joku nimettömämpi bändi tekisi vastaavat keskinkertaisuudet niin menisi - kuten tässä ketjussa aikaisemmin manittu - toisesta korvasta sisään jne.
Räkkipeli
18.05.2009 11:28:19 (muokattu 18.05.2009 11:29:10)
No voe helevetti, täähän toimii. Yllätti snadisti odotuksetkin!
Vokaalit nyt ei tietenkään mitään persoonallisinta antia ole, mutta eipä niiden tarviikkaan omasta mielestä tässä tapauksessa olla. Musa tuntuis olevan oikeen hieno kunnianosoitus old-schooli döödikselle. Wits is guud!

E: Plussa vielä hyvistä riffeistä, jotka tuntuu olevan tänäpäivänä ehkä vähän liian harvinainen mauste.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ben_D
19.05.2009 11:25:28

Räkkipeli: Musa tuntuis olevan oikeen hieno kunnianosoitus old-schooli döödikselle. Wits is guud!.

Sitähän se enemmän onkin kuin mitään pyörän uudelleenkeksimistä. Halu soittaa ko. musiikkia ja tehdä biisejä.
Leprosy
21.05.2009 16:55:53
Ben_D: Varmaan monesti jo pelkästään nimi lisää kuulijan innostusta bändiin, vaikka musiikki olisikin keskinkertaista...niin se vähän itselläkin menee noiden kovimpien suosikkien kanssa :) Jos joku nimettömämpi bändi tekisi vastaavat keskinkertaisuudet niin menisi - kuten tässä ketjussa aikaisemmin manittu - toisesta korvasta sisään jne.

Monasti ainakin noilla omilla kaikkien aikojen suosikeilla on joku tietty juttu minkä kuuleminen koukuttaa siinä määrin, että jopa keskinkertaisimmillaankin se vaan kuulostaa miellyttävältä. Esim. Schuldinerin Chuckilla ne perus Death-meloriffit missä soitetaan sahausta nuotista x ja perään joku yksinkertainen muutaman nuotin luritus, sitten sahausta nuotista y ja sama luritus perään ja samalla periaatteella toisto vielä pari kertaa (kai tollekin löytyy joku termi, ei voit tietää niin piti selittää noin). Ja Malevolent Creationin intensiteetti, Vio-lencella ne koukut sekä intensiteetti, Obituarylla SE groove ja ne koukut (ja John Tardyn ääni), Autopsyn saastaisuus ja sairaalloisuus sekä Bolt Throwerilla ja Driller Killerillä taas raskaus ja tunne siitä, että se musa yksinkertaisesti vaan tulee ja jäät sen alle (Bolt Throwerin ja panssarivaunun alle jäämisen vertauksen on varmaan kuullut kaikki) jne. Eli juuri ne asiat jotka kuullessasi tulee se tuttu mukava tunne ja saa aikaan sen idioottimaisen virneen että "Yeah!".

Sori Ben_D kun jatkoin off-topikkia ja vein sen seuraavalle tasolle, kävin kyllä kuuntelemassa biisitkin mutta ei oikein jäänyt mieleen mitään. Ei kai tällänen DM ole ihan meikän juttu, mutta keikalle pitää tulla jos joskus jotain performanssia meinaatte vetää.
Ben_D
21.05.2009 17:46:57 (muokattu 21.05.2009 17:48:01)

Leprosy: Monasti ainakin noilla omilla kaikkien aikojen suosikeilla on joku tietty juttu minkä kuuleminen koukuttaa siinä määrin, että jopa keskinkertaisimmillaankin se vaan kuulostaa miellyttävältä. Esim. Schuldinerin Chuckilla ne perus Death-meloriffit missä soitetaan sahausta nuotista x ja perään joku yksinkertainen muutaman nuotin luritus, sitten sahausta nuotista y ja sama luritus perään ja samalla periaatteella toisto vielä pari kertaa (kai tollekin löytyy joku termi, ei voit tietää niin piti selittää noin). Ja Malevolent Creationin intensiteetti, Vio-lencella ne koukut sekä intensiteetti, Obituarylla SE groove ja ne koukut (ja John Tardyn ääni), Autopsyn saastaisuus ja sairaalloisuus sekä Bolt Throwerilla ja Driller Killerillä taas raskaus ja tunne siitä, että se musa yksinkertaisesti vaan tulee ja jäät sen alle (Bolt Throwerin ja panssarivaunun alle jäämisen vertauksen on varmaan kuullut kaikki) jne. Eli juuri ne asiat jotka kuullessasi tulee se tuttu mukava tunne ja saa aikaan sen idioottimaisen virneen että "Yeah!".

Sori Ben_D kun jatkoin off-topikkia ja vein sen seuraavalle tasolle, kävin kyllä kuuntelemassa biisitkin mutta ei oikein jäänyt mieleen mitään. Ei kai tällänen DM ole ihan meikän juttu, mutta keikalle pitää tulla jos joskus jotain performanssia meinaatte vetää.

Mitä on "tällainen Death Metal"?

Oli kyllä esim. Obituaryn viimeisin melkoisen paska suoritus, vaikka huippulevyjä onkin bändi tehnyt. Olikohan se sitten jo alle keskitason materiaalia....
Leprosy
21.05.2009 20:48:42
Ben_D: Mitä on "tällainen Death Metal"?

Noh, tollasta mitä te soitatte tietty! Daa.

Ben_D: Oli kyllä esim. Obituaryn viimeisin melkoisen paska suoritus, vaikka huippulevyjä onkin bändi tehnyt. Olikohan se sitten jo alle keskitason materiaalia....

Jos viimeistä täyspitkää tarkoitat niin sitä en ole kuullutkaan.Voi olla, voi olla...
Ben_D
21.05.2009 20:59:54

Leprosy: Noh, tollasta mitä te soitatte tietty! Daa.

Mitä me soitetaan? :) Ei osaa ite sanoo kun on tehny.

Jos viimeistä täyspitkää tarkoitat niin sitä en ole kuullutkaan.Voi olla, voi olla...

Ei kannata tuhlata aikaa moiseen skeidaan....vanhat klassikot vie tätä levyä 100-0. Tulevan levyn klipit kuulostivat hyvältä.
Emplate
26.05.2009 18:43:51

Kolahtaahan tämä. Hemmetin tiukkoja riffejä ja tarttuvia biisejä. Kuten Ben_D itse sanoi, ei ole pyörää keksitty uudestaan, mutta kuinka monta kertaa sitä muka tarvitsisikaan keksiä? Pääasia, että biisit toimii!
Fintrollx
26.05.2009 22:38:21

Kyl on aika perkleen badass matskuu iski ku vasarapäähä tuli mieleen se kun kuulin ekaa kertaa Zombii (tai nykysin The Zombii)
Bobana
31.05.2009 00:27:37
Nonniin.
Nyt on aika palata asiaan niinkuin uhkailin.
Biisit ne paranee vaan kun kuuntelee. En osaa tehdä pesäeroa Clad in Terrorin ja The Halls Of Tormented Flesh:n välillä. Molemmat ON aivan saakelin kovia ralleja.

Toki on hieman purinaakin. Eli mielestäni skitat on hiukka liian taka-alalla. IMO.

Mutta sellasia tyyppejä en todellakaan tajua jotka sanovat että tää paska menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nämä Toyota Corolla-tyypit, jotka analysoivat tätä kylän ABC:aseman kahviossa pipo-pää-kavereidensa kanssa eivät näköjään tiedä dödiksestä hevon vittua. No, mutta se on heidän häviö.

Lisää tätä ja äkkiä! : D=
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)