pekkajau 17.05.2009 01:12:10 | |
---|
Pete V.: Missä sävellajissa ... Siitä keskeltä! |
Pete V. 17.05.2009 01:20:32 | |
---|
Talvella Lopella kyselin jotakuta innokasta laulutaiteilijaa kesään mennessä perehtymään Bingo, Bango, Bongoon, olisi nimittäin hauskasekobiisi vaikkapa n. klo 22, kymmenen *Jalun jälkeen ennenkuin ensimmäiset ovat joutuneet Nukku-Matin puolelle tai lähteneet ... |
Pete V. 17.05.2009 01:21:32 | |
---|
pekkajau: Siitä keskeltä! Ooo-koo ... |
vesku.ka 17.05.2009 11:47:51 | |
---|
Pete V.: Josko hoitaisin itseni Hel:stä Hml:aan haluamaasi aikaan, pääsisinkö kyytiin? Tottakai pääsee. Ihan tarkkaa aikataulua ei vielä pysty sanomaan, mutta oisko joskus yhden maissa? Otetaan tarkempaa koodia pikaviestillä. Mihinkäs aikaan sinne Lammille yleensä porukkaa on saapunut? Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9. |
vesku.ka: Tottakai pääsee. Ihan tarkkaa aikataulua ei vielä pysty sanomaan, mutta oisko joskus yhden maissa? Otetaan tarkempaa koodia pikaviestillä. Mihinkäs aikaan sinne Lammille yleensä porukkaa on saapunut? No me ollaan täältä suunnalta lähdetty yleensä joskus kymmenen maissa. Puolen päivän aikaan melkein ollaan jo oltu perillä. Sitten kamojen roudaus ja kasaus ja kahdelta tulokahvit ja sitten on pyörähtänyt humppa käyntiin. Siinä kerkee sitten noin viistoista tuntia soittaa ennen aamua ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 17.05.2009 13:46:22 | |
---|
laulaja: No me ollaan täältä suunnalta lähdetty yleensä joskus kymmenen maissa. Puolen päivän aikaan melkein ollaan jo oltu perillä. Sitten kamojen roudaus ja kasaus ja kahdelta tulokahvit ja sitten on pyörähtänyt humppa käyntiin. Siinä kerkee sitten noin viistoista tuntia soittaa ennen aamua ;o) Ootkos nytkin lähdössä ko aikaan? Mietin vaan, et jos sittenkin tunkisin itseni sun kyytiin, kun oot kuitenkin varma nakki *naur* Barska on ollut kovin hiljainen tällä kertaa, miten sun aikataulu ja kyytiläiset? -diu diu- |
manjaana 17.05.2009 13:47:55 | |
---|
vesku.ka: Tottakai pääsee. Ihan tarkkaa aikataulua ei vielä pysty sanomaan, mutta oisko joskus yhden maissa? Otetaan tarkempaa koodia pikaviestillä. Mihinkäs aikaan sinne Lammille yleensä porukkaa on saapunut? 12:00 siellä, kahdelta kahveet, mussiikkia ja joskus 16.00 ollut pitopöytä talolla :)) Jengiä on valunut paikalle ehtooseen asti :) -diu diu- |
Pete V. 17.05.2009 13:58:02 | |
---|
vesku.ka: Tottakai pääsee. Ihan tarkkaa aikataulua ei vielä pysty sanomaan, mutta oisko joskus yhden maissa? Otetaan tarkempaa koodia pikaviestillä. OK, kiitokset, tutkailen vielä Helsingistä lähtijöitä ja palailen, jos tilanne muuttuu ... mutta tällä puheella näin ja laitellaan pikaviestiä viim. muutamaa päivää ennen. |
Pete V. 17.05.2009 14:03:17 | |
---|
manjaana: 12:00 siellä, kahdelta kahveet, mussiikkia ja joskus 16.00 ollut pitopöytä talolla :)) Jengiä on valunut paikalle ehtooseen asti :) OK, tästähän se täsmentyi ... Siis, jo klo 16, syömään? OK, varataan tilaa vatsaan ... Ja, sitten joskus yölläkö eväät? No, miten aamukahvi ja mihin mennessä huoneiden luovutus ja poisroudaus? |
kuunsirppi 17.05.2009 14:05:49 | |
---|
manjaana: Ootkos nytkin lähdössä ko aikaan? Mietin vaan, et jos sittenkin tunkisin itseni sun kyytiin, kun oot kuitenkin varma nakki *naur* Barska on ollut kovin hiljainen tällä kertaa, miten sun aikataulu ja kyytiläiset? Kait mä tossa joskus pyrin lähtemään. Olis mukava olla siellä joskus puolenpäivän huituvilla, niin ehtis rauhassa majoittautua ja asettua. Pääset kyllä kyydillä, kunhan sovitaan vaan, tuutko tännepäin, vai minne Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 17.05.2009 14:08:19 | |
---|
Pete V.: OK, tästähän se täsmentyi ... Siis, jo klo 16, syömään? OK, varataan tilaa vatsaan ... Ja, sitten joskus yölläkö eväät? No, miten aamukahvi ja mihin mennessä huoneiden luovutus ja poisroudaus? Paikan emäntä laittaa aina tuolloin neljän huitteissa aivan erinomaisen pitopöydän. Oikeata kunnon ruokaa ja takuulla saa syödä riittävästi. Aamukaffee on kait pyritty juomaan joskus ysin maissa, tai jotkut jopa vähän ennenkin. Suurin osa kuitenkin vasta myöhemmin. En tiedä, onko tuolla mitään varsinaista huoneiden luovutusaikaa, mutta osa lähtee heti aamukahvin jälkeen ja osa illansuussa, kunhan selviää ajokuntoon. Eväitä on sitten syöty joskus puolenyön jälkeen siinä grillipaikalla... Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 17.05.2009 15:26:32 | |
---|
laulaja: Kait mä tossa joskus pyrin lähtemään. Olis mukava olla siellä joskus puolenpäivän huituvilla, niin ehtis rauhassa majoittautua ja asettua. Pääset kyllä kyydillä, kunhan sovitaan vaan, tuutko tännepäin, vai minne Vaikka jonnekkin, mihin helposti junalla pääsee ja mistä ajat ohi. Ei sun tänne Kehä ykkösel kannata ajella mun takia 8) Yritän pakkailla salaatin jotensakin kylmään.. -diu diu- |
manjaana 17.05.2009 15:28:20 | |
---|
laulaja: Paikan emäntä laittaa aina tuolloin neljän huitteissa aivan erinomaisen pitopöydän. Oikeata kunnon ruokaa ja takuulla saa syödä riittävästi. Aamukaffee on kait pyritty juomaan joskus ysin maissa, tai jotkut jopa vähän ennenkin. Suurin osa kuitenkin vasta myöhemmin. En tiedä, onko tuolla mitään varsinaista huoneiden luovutusaikaa, mutta osa lähtee heti aamukahvin jälkeen ja osa illansuussa, kunhan selviää ajokuntoon. Eväitä on sitten syöty joskus puolenyön jälkeen siinä grillipaikalla... Oon yleensä hoidellut sen jälkien siivoilun, jengi on hiljallensa roudinut. Ei ole ollut kiirusta koskaan sen takia notta pitäis luovuttaa kämppää tms. Rento paikka :) -diu diu- |
kuunsirppi 17.05.2009 16:43:00 | |
---|
manjaana: Vaikka jonnekkin, mihin helposti junalla pääsee ja mistä ajat ohi. Ei sun tänne Kehä ykkösel kannata ajella mun takia 8) Yritän pakkailla salaatin jotensakin kylmään.. Katotaan sitä paikkaa. Mulla ei oo oikein yhtään ees käsitystä, missä sä asut. Espoon keskustan ohi ainakin meen Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 17.05.2009 16:46:00 | |
---|
laulaja: Katotaan sitä paikkaa. Mulla ei oo oikein yhtään ees käsitystä, missä sä asut. Espoon keskustan ohi ainakin meen Luulen et meet kehä ykköstä motarille, eli ilmeisesti ajat tästä mun ohi, en ihan varma oo, mut jonkun kerran tullut Kirkkonummelta Paville ja tota ykköst me ainakin ajettiin.. -diu diu- |
mack the knife 17.05.2009 17:00:46 | |
---|
manjaana: Luulen et meet kehä ykköstä motarille, eli ilmeisesti ajat tästä mun ohi, en ihan varma oo, mut jonkun kerran tullut Kirkkonummelta Paville ja tota ykköst me ainakin ajettiin.. Mutta jos Kirkkonummelta lähtee Hämeenlinnan suuntaan, niin kolmosta silloin mennään. COVS n:o 1. |
Martso 17.05.2009 17:03:11 | |
---|
mack the knife: Mutta jos Kirkkonummelta lähtee Hämeenlinnan suuntaan, niin kolmosta silloin mennään. Näin on ja ihan varmasti. |
manjaana 17.05.2009 17:05:36 | |
---|
mack the knife: Mutta jos Kirkkonummelta lähtee Hämeenlinnan suuntaan, niin kolmosta silloin mennään. Niin se olikin sitten, muistin varmaan väärin( eikä mikään yllätys). -diu diu- |
manjaana 17.05.2009 18:00:35 | |
---|
laulaja: Katotaan sitä paikkaa. Mulla ei oo oikein yhtään ees käsitystä, missä sä asut. Espoon keskustan ohi ainakin meen Jos mä tuun Vantaankosken assalle, kattelin karttasivuilt, että ei tuu sulle lenksua siitä juuri ollenkaan. -diu diu- |
kuunsirppi 17.05.2009 20:00:57 | |
---|
manjaana: Jos mä tuun Vantaankosken assalle, kattelin karttasivuilt, että ei tuu sulle lenksua siitä juuri ollenkaan. Okei! Pääsetkö siihen yhdellä junalla? Mä tuun tosiaan Kehä III:ta, eli en aja sitä ykköstä. Vantaankoski on varmaan aika lähellä, tai siis on lähellä Tampereen tietä, mutta aseman sijaintia mä en tiedä. Löytyy kyllä, kun tietää osotteen ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |