rintapek 16.05.2009 21:20:45 | |
---|
Humpparumpali: Ei onnistunu et kakkosen jälkimmäiselle tahille ois sen virvelin täräyttäny niin täräytin sit ekalle, menee se tässä jos hiljaa pöytään koputtelee niin kakkosen jälkimmäisellekkin mutta ei sitten tuolla rummuissa. Jatka sitä hiljakseen pöytään koputtelua tai reisille läpyttelyä. Reenistä kiinni, ei tos mitään mahdotonta ole, jos se meikäläiseltäkin onnistuu. One kind of music only - the good kind |
baron 16.05.2009 21:44:31 | |
---|
Humpparumpali: Ei onnistunu et kakkosen jälkimmäiselle tahille ois sen virvelin täräyttäny niin täräytin sit ekalle, menee se tässä jos hiljaa pöytään koputtelee niin kakkosen jälkimmäisellekkin mutta ei sitten tuolla rummuissa. Eli humppa on paremmin verissä kuin clavet? Kuubassa pikkulapsetkin tekee sen unissaan ja ilotytötkin tanssiessaan korostaa sen. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
baron: ilotytötkin tanssiessaan korostaa sen. Hmmm... Voi baron sinun kanssasi. Toi ny ei o hunppaa, eikä klavea, vaan vaakamamboa. Hyi sinua. One kind of music only - the good kind |
Komppia ikä kaikki 14.08.2009 00:31:20 | |
---|
baron: Täytyy myöntää että olin väärässä ja noinhan se on. Pitäisi kuunnella kunnolla ja hakata clavekapuloilla mukana ennen kuin mun taidoilla lähtee mitään väittämään. (Pianon montunokuviot sotki mua. Niissähän soitetaan ykkönen niille tahdeille, joissa clave-isku ei ole ykkösellä ja päinvastoin.) - Clave se on tässäkin... http://www.youtube.com/watch?v=Ln6b_nBM-V8 |
filli 13.09.2009 22:23:36 | |
---|
Tuo on aivan selkeä komppi-jos löytää YKKÖSEN......????? Hyvin lähellä twistiä pienen pieni kahdeksasosan ero virvelin iskulla. Voisi jopa sanoa "synkooppitwistiksi"-ei siis ..annevist...(lauantai ilta) |