Aihe: Led zeppelin
1 2 3 4 574 75 76 77 78131 132 133 134 135
rkellu
14.05.2009 22:41:34

PsychedelicWarlord:

Se on ehkä jonkun mielipide.Sullako niihin mielipiteisiin vaan olis oikeus? Sitäpaitsi et itsekään perustele omiasi muille - miksi muidenkaan pitäisi sulle?

ei miksikään. miksi sua kiinnostaa joku mun syväluotaava analyysi?
taikakameli
15.05.2009 17:28:44
rkellu: ei miksikään. miksi sua kiinnostaa joku mun syväluotaava analyysi?

Zeppelin on vakava asia :)
Ziggy Bubba
15.05.2009 17:40:08

Kylläpäs tämä How The West Was Won onkin mahtava setti, CD:istä siis kyse. Omaan korvaan melkeinpä kaikki biisit on esitetty komeammin kuin studiolevyillä - rennolla otteella vedettyä todella tiukkaa ja kuitenkin ärhäkkää menoa... Soundit on myös paremmat kuin Zepukan lätyillä missään.

Tuota melkein 20min Moby Dickiä ei kyllä jaksa millään kokonaan :P
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
rkellu
15.05.2009 17:52:12

Tortu: Zeppelin on vakava asia :)

aa, ymmärrän...
Jokapaikanapina
15.05.2009 18:37:29
sikki-six: Kylläpäs tämä How The West Was Won onkin mahtava setti, CD:istä siis kyse. Omaan korvaan melkeinpä kaikki biisit on esitetty komeammin kuin studiolevyillä - rennolla otteella vedettyä todella tiukkaa ja kuitenkin ärhäkkää menoa... Soundit on myös paremmat kuin Zepukan lätyillä missään.

Joo lainasin taannoin kirjastosta ja meni heti hankintalistalle.
Icy-Sun
15.05.2009 21:06:50
Soundit on myös paremmat kuin Zepukan lätyillä missään.

Tämä. Iso plussa levylle. Oikein ärjyy tuolla levyllä.

Hep! Oikein mielellään kuuntelen aina.
Johnny Buzz
15.05.2009 23:38:36

Aikas hienosti veti tän vuoden American Idol -kisaaja Adam Lambert Whole Lotta Loven: http://www.vimeo.com/4535405

Toki versio on lyhyt, mutta kyllä tosta kaiken oleellisen jo saa. Sanoisin, että ei kalpene Plantille tippaakaan.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Kailis
16.05.2009 05:03:46 (muokattu 16.05.2009 19:55:55)

Johnny Buzz: Aikas hienosti veti tän vuoden American Idol -kisaaja Adam Lambert Whole Lotta Loven: http://www.vimeo.com/4535405

Toki versio on lyhyt, mutta kyllä tosta kaiken oleellisen jo saa. Sanoisin, että ei kalpene Plantille tippaakaan.

Joo. Heleppoo matkii Alakuperästä. Not.

http://www.youtube.com/watch?v=PU-PoUwECjI

Oliskohan joku jutska enemmän ku summa jotain???

Sanoisin, että ei kalpene Plantille tippaakaan.

Ai ni. Seuraavaksi voi sanoo että rumpali ei jääny Bonzosta. Tai siis että mitään ei ole tehty livenä ikinä. Kaikki on toistettavissa ja jos on joku uuno joka ei tajua mistään vittu mitääm niim voi voi.
poppamies
16.05.2009 07:44:26 (muokattu 16.05.2009 07:50:29)

Kailis:
OOta, vielä hetki...
Oot alle 25 v. eiks je? Itse asiassa 25 on sun mielestä kuollut. Psakat, alle 31 ainaski =D

Ai ni. Seuraavaksi voi sanoo että rumpali ei jääny Bonzosta. Tai siis että mitään ei ole tehty livenä ikinä. Kaikki on toistettavissa ja jos on joku uuno joka ei tajua mistään vittu mitääm niim voi voi.

Pakko avautua vielä. Soitatsä mitään?

Pahinta on et soitat, etkä ees ihan pahaa kamaa. Joten; mikä hätänä?

Mikäs noin sinua vituttaa ? Olen aivan samaa mieltä Buzzin kanssa. Hieno veto Lambertilta. Plant on kova laulaja. Ei sitä kukaan kiistä. Lambert on myös kova. Ei sitäkään tarvitse kiistää vaikka laulaja onkin suhteellisen nuori. Niin oli Robert Plantkin vuonna -69 kun mulla kolahti heidän eka levy.
Silläkään ei ole mitään merkitystä oman mielipiteen kannalta soittaako mitään itse vai ei. Tai jos sinulle on niin aloitin rummilla -65 ja jatkoin bassolla 70-vaihteessa.
Ja niin! kun olen kriteerit taättänyt sinun silmissä niin sanon vielä kerran että Adam Lambert on kova laulaja. Robert Plantin veroinen.
P.S. Minä kirjoitin tämän selvin päin.
G strings are for strippers!
Musta Arkipyhä
16.05.2009 09:28:31
sikki-six: Kylläpäs tämä How The West Was Won onkin mahtava setti, CD:istä siis kyse. Omaan korvaan melkeinpä kaikki biisit on esitetty komeammin kuin studiolevyillä - rennolla otteella vedettyä todella tiukkaa ja kuitenkin ärhäkkää menoa... Soundit on myös paremmat kuin Zepukan lätyillä missään.

Täytyy kompata.Enpä olisi ennen tämän hankintaa uskonut ostavani kolmen cd:n pakettia jonka kuuntelen heti putkeen läpi.Ja soundit tosiaan uskomattoman hyvät.

Mieluummin tämä kuin The Song remains the same.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Umpihullu
16.05.2009 09:40:10
Johnny Buzz: Aikas hienosti veti tän vuoden American Idol -kisaaja Adam Lambert Whole Lotta Loven: http://www.vimeo.com/4535405

Aika tissiposkinen esitys tuo mielestäni on, toki noita uuuh! -ähkyilyjä ja muita vinkeitä tuossa mukana on, mutta sielua ei pätkän vertaa. Tytötkin vetävät komeammin. Tässä yksi sellainen.

http://www.youtube.com/watch?v=JCk6FWAltSg
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
sirdickyj
16.05.2009 13:45:13

pitää sanoa tännekin, että vaikka mun mielestä Plant on rasittava vinkuja, niin toi American Idol on yhtä rasittava tissiposkinen vinkuja. Tottakai on parempi laulaja kuin Plant, useimmat laulajat on, mutta tossa nyt ei ole siitä kyse.

Plant hoitaa ton orkkiksen 100-0, eikä sitä ole tarpeen ruveta matkimaan Plantin omilla (rasittavilla ja neurettavilla) meneereilla.

Jos toi Lambert olis yrittäny edes jotenkin vetää omiin nimiin, niin olis helposti ollu kovaa kamaa, tollaisenaan vaan pullamössö-tissiposki-kopio Äijästä.

Kaikki ei kuitenkaan ole kiinni pystyvyydestä. Plant pystyy aika vähään, mutta kun osuu, niin uppoaa kerralla. Siitä on kyse.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
Johnny Buzz
16.05.2009 18:21:41

Jos toi Lambert olis yrittäny edes jotenkin vetää omiin nimiin, niin olis helposti ollu kovaa kamaa, tollaisenaan vaan pullamössö-tissiposki-kopio Äijästä.

Oon kyllä eri mieltä tosta kopiomeiningistä. No, mielipiteensä kullakin.

Jos on epäilyjä siitä, että Lambert ei vedä juttuja omiin nimiin, niin tsekatkaa esim. tää: http://www.vimeo.com/4556303

Kyseessä siis versio Tears for Fearson Mad World biisistä. Toki ehkä tää on väärä ketju jatkaa tätä keskustelua.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Musta Arkipyhä
16.05.2009 20:44:20 (muokattu 16.05.2009 20:52:26)
sirdickyj: pitää sanoa tännekin, että vaikka mun mielestä Plant on rasittava vinkuja, niin toi American Idol on yhtä rasittava tissiposkinen vinkuja. Tottakai on parempi laulaja kuin Plant, useimmat laulajat on, mutta tossa nyt ei ole siitä kyse.

Eikä ole.Plant on parempi :-) Hyvinhän se vetää.Virheitä toki tulee - mutta niitähän tulee sunkin idoleilles - livenä siis.

Plant hoitaa ton orkkiksen 100-0, eikä sitä ole tarpeen ruveta matkimaan Plantin omilla (rasittavilla ja neurettavilla) meneereilla.

Niinhän se hoitaakin.Mutta ei ole naurettava vaan vakuuttava.

Kaikki ei kuitenkaan ole kiinni pystyvyydestä. Plant pystyy aika vähään, mutta kun osuu, niin uppoaa kerralla. Siitä on kyse.

Plant pystyy olemaan Zepin solisti.Se on paljon enemmän kuin monet muut joita olet täällä itse kehunut.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Stradlin
16.05.2009 21:14:52
Ihan hyvinhän toi Lambert veti, äänestä tuli mieleen Chris Cornell uransa alkupuolella. Ärsytti vaan ihan helvetisti kaverin ulkonäkö ja olemus. Hommais nyt ees vähän coolimman fledan tai jotain.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Tigerstedt
17.05.2009 03:09:13

Ärsytti vaan ihan helvetisti kaverin ulkonäkö ja olemus. Hommais nyt ees vähän coolimman fledan tai jotain.

Sama täällä. Laulu toimi aikalailla loistavasti, mutta tyyli kaipaisi kohennusta.
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
Ziggy Bubba
17.05.2009 03:15:06 (muokattu 17.05.2009 03:27:19)

PsychedelicWarlord: Täytyy kompata.Enpä olisi ennen tämän hankintaa uskonut ostavani kolmen cd:n pakettia jonka kuuntelen heti putkeen läpi.Ja soundit tosiaan uskomattoman hyvät.

Mieluummin tämä kuin The Song remains the same.

Just näin. Tuolla levyllä huomaa hienosti mistä nämä "modernin progeilun" isot nimet, kuten Tool, Mars Volta, Porcupine Pree ja Mastodon tosissaan ovat niitä vaikutteita imeneet - tuolla live-lätyllä Zepukka on samalla räyhäkäs, älykäs ja hienolla tavalla kokeileva.

(E: Porcupine Tree ei tosin ikinä ole löytänyt tuommosta rock-vaihdetta...)

E2: Zeppelinin faneille suosittelen tutustumaan Toolin No Quarter -coveriin, jos se on vielä tuntematon. Mahtava versiointi on tuo.

Hep! Oikein mielellään kuuntelen aina.

Njoo. Musta tuo Moby Dick taas soundaa tämän päivän "vaatimuksilla" aika vaatimattomalta tripletti-räpsytykseltä... Youtube on pullollaan parempia rumpusooloja. Toisaalta Bozzo on kyllä itelle rumpalina ihan ykkös-suossari, nuo miehen tuhdit biitit ovat vaan niin ylittämättömiä, ei voi mitään. Tänä päivänä miehen dynaaminen soundi onnistuttaisiin saletisti tappamaan ylettömällä kompressoinnilla tehokkaasti... Onneksi mies rumpaloi tuolloin.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
TimoSin
17.05.2009 04:51:51
Ihan hyvin se Idols - laulaja vetää Whole lotta loven, mutta jää silti valovuoden päähän alkuperäisen Kiimaisen pirun tulkinnasta. Nina Perssonkin on ihan suloinen, mutta ei onnistu voittamaan Planttua. Taitaa siinä videolla Plant ja Page - vanhat pelurit- katsella Ninan Perssoonaa pahat mielessä..Alkuperäisessä taitaa olla käytetty jotain takaperin kulkevia lauluraitoja, jotka saa lopputuloksen kuulostamaan suorastaan epätodelliselta..

Biisi on rockhistorian yksi parhaista vedoista - aivan käsittämättömän kova!

Ja vielä sanoituksista: esim. Whole lotta loven sanat eivät ole mitään saarnapolitiikkaa tms. Silti ne eivät pätkääkään typerät. Kiimainen piru siinä nyt vaan vonkuu ja uhoaa antavansa rakkautta.. laulufraasit on rytmitetty tätä bäkdoormännäilyä kuvaamaan uskomattoman hienosti..

Rock and roll!
TimoSin
17.05.2009 05:00:22
Tänä päivänä miehen dynaaminen soundi onnistuttaisiin saletisti tappamaan ylettömällä kompressoinnilla tehokkaasti... Onneksi mies rumpaloi tuolloin

Täsmälleen!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)