Aihe: Joe Bonamassa Savoyhin!
1 2
Izer
16.02.2009 21:46:24
Johan pärähtää, kun Bonamassa heittää bluesrockit Suomessakin!

http://www.eventsclub.fi/event.asp?event=1017

Blues-rockin saralla kunnostautunut kitaravirtuoosi Joe Bonamassa konsertoi Suomessa ensimmäistä kertaa toukokuussa. 90-luvulla kitaran ihmelapsena tunnetuksi tullut Bonamassa esiintyy Helsingin uusitussa Savoy-teatterissa maanantaina 11. toukokuuta. Konsertin liput tulevat myyntiin maanantaina 23. helmikuuta Lippupalvelussa.

Ennakkoon saa tuolta Events-clubista.

44 euroa + mahd. toimituskulut
Ridin' with the wind!
Borlag
16.02.2009 22:40:20

Hmm pitkästä aikaa joku ketä ei vielä ole nähnyt. Tämän voisi tosiaan käydä katsomassa
apenaattori
16.02.2009 23:55:58
Must see. Tätä ollaan odotettu.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
DoThePop
17.02.2009 06:56:41
Jostain syystä Bonamassa ei oo studio levyillään hirveästi mua sytyttänyt.Live julkaisut on taas toiminut taas paljon paremmin.Kyllä varmaan jo niiden perusteella Bonamassa olisi nähtävä livenä.Aivan älyttömän paljon tulossa taas tänä vuonna erinomaisia bändejä keikalle suomeen.
National Rifle Association
RocknRoll
17.02.2009 09:57:50
Ohos, mukava kuulla.

Herran soittoa oon kuunnellut taustamusana jonninverran toisinaan. Ei mitää rakkaussuhdetta ole päässyt muodostumaan, mutta jos livenä potkisi paremmin. Voi olla että ostan lipun.
Socialite
17.02.2009 11:27:39
Jess!! Vihdoinkin jotain kunnon musaa livenä. Ehottomasti ostan piletin. Ja nyt lähtee Sloe Gin soimaan!
Patrik_88
17.02.2009 23:26:19
Blues-rockin saralla kunnostautunut kitaravirtuoosi Joe Bonamassa konsertoi Suomessa ensimmäistä kertaa toukokuussa.

Ihte kyllä olin kyseistä herraa järvenpään puistobluussiissa kahtomassa vuonna 2001, jos en vuotta nyt aivan väärin muista.
Kyläjoo
Izer
18.02.2009 14:33:31
Ihte kyllä olin kyseistä herraa järvenpään puistobluussiissa kahtomassa vuonna 2001, jos en vuotta nyt aivan väärin muista.

Pienellä googlauksella näyttää, että herra on tuolloin ollut paikalla. Millainen oli meininki? Aika paljon ehtinyt tapahtua tässä välissä.
Ridin' with the wind!
isap
18.02.2009 17:35:33 (muokattu 18.02.2009 17:37:48)
Ite olin Puistobluesissa Bonamassaa katsomassa . Monttu auki ihastelin Bonamassan kitarointia. Kitaristina täysi ässä , laulajana ei ihan vielä parasta mahdollista tasoa. Sen muistan että Bonan jälkeen seuraavan päivän Neil Youngin Hartwall-keikka ei tuntunut miltään. Itse suosittelisin levynä Bloodlinen ainokaista. Varsinkin biisit Storm ja The Good Luck You`re Having. Huh Huh! Joe tuolloin 17 vuotta?
mikkojii
23.02.2009 20:04:35
Jep tämä on must ja tiketit liivissä. On kyllä sen tason speluri että pakko on nähdä varsinkin kun tosiaan noi livetaltioinnit vielä hakkaa erinomaiset studiolevytkin mennen tullen. Biiseistä tietty montaa mutta ainakin Djangoa odotellessa jos vaikka kävis säkä.
Elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti jonka kuolleisuusprosentti on 100.
Runar
19.03.2009 14:16:09
Uutta levyä pukkaa; The Ballad Of John Henry

http://www.jbonamassa.com/guitargiveaway/buynow.php
Soloer
06.05.2009 00:37:17
Kovassa vedossa on Joe, varmasti nautittava keikka tiedossa Savoyssa. Itse kävin miestä katsomassa eilen illalla Royal Albert Hallissa ja oli loistava konsertti. RAH:n keikasta tulossa ilmeisesti DVD tulevaisuudessa, Claptonkin kävi vierailemassa yhden kappaleen ajan.
Joe_Bonamassa
10.05.2009 12:49:30
Myynnissä yksi lippu hyvälle paikalle maanantaiselle Joe Bonamassan keikalle Savoy-teatteriin.

Ota yhteyttä mailitse: bonamassa@wippies.com tai yksityisviestillä.

Lipun hinta 44 euroa. Nouto maanantaina Helsingistä sovitusti.
Vousku
12.05.2009 07:46:44

Vaikea saada kirjoitettua mitään, kun oli niin järjettömän kova keikka. Ideaali tila, ja äänentoisto hoidettu nappiin, ainakin kun itse olin taempana salia. Just oikea paikka tällaisen artistin esiintyä.
On se ihmemies, jumalauta mitä soittoa. Antoi kyllä palaa täysillä, ja akustisella jammailu oli leuat loksauttavaa. Ja se soundi..
Pari kaveria perui peräjälkeen, ja tarjosin sitten lippua kaverille(soittaa itse), joka ei ollut kuullutkaan JB:stä ennen, ja hän on nyt eilisen jälkeen myytyä miestä. Kaikenkaikkiaan vaikuttava keikka.

Jäi ristiriitaiset fiilikset, että tarttuisko kitaraan, vai möiskö kamat pois..
Kyllä todellakin kannatti lähteä.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
Jabe
12.05.2009 13:08:09

Hienosti soitti Joe. Maailmanluokan kitaristi, hulppea soundi. Mukava esiintyjä ja shoumies myöskin. Erityisbonus Tuomari Nurmio '79 -lookista.
Izer
12.05.2009 15:54:05
Huikeaa soittoa ja vaikutti varsin vilpittömältä mieheltä. Soundit olivat myös kohdillaan. Minusta parhaiten toimivat nuo hitaammat biisit, nopeammissa on jonkin verran semmosta tusinameininkiä omaan makuun. Yllättipä Bonamassa myös akustisen soitollaan, varsin taidokasta.

Harmikseni oli mennyt vain leikkaamaan tukkansa ja näytti muutenkin joltain kirjanpitäjältä. Noo, ei se niin vakavaa ole ;)
Ridin' with the wind!
qtm
19.05.2009 14:12:40
Hyvinhän se veteli, välillä ne pitkät soolot meni vaan vähän "masturboinniksi"...
futhermucker
21.05.2009 10:51:43
Helvetin hyvä keikka. Ite jäin odottaan niitä aavistuksen vanhempia keikkatimangeja kuten The River ja versio Are You Experiencedistä. Vähän slidea lisää ni ois ollu yhentoista keikka nelosestakymppiin -asteikolla. Nyt oli vaan 10-..
"Puuhaaminen yksinomaan voimistelun parissa tuottaa miehiä, jotka ovat rajumpia kuin heidän kuuluisi olla, kun taas yksinomainen musiikin harrastaminen tekee heistä liian pehmeitä." -Platon
svilo
21.05.2009 13:50:03 (muokattu 21.05.2009 13:51:18)
+ hyvä keikka ja hyvä *tone* ;)
+ ei ole niin läski enää
+ keikkapaikka ja volume

- akkarijamit ois voinu jättää pois
- ois saanut olla enemmän vanhoja biisejä
- muu bändi ei Joe:n tasoa
- liian pitkä keikka
- 2 kaulane Musari ;)

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)