Aihe: Suomen Scott Splawn?
1 2
svilo
16.05.2009 10:47:35
*Tällä kertaa muuttui vanha pommi Marshall SLP 100w vm72 etupäästään ärhäkäksi 2203 tyyliseksi jyräksi. Muutos teki koneesta todella mukavan ja helppokäyttöisen, mutta tässä koneessa menee vaan jännitemuuntaja vaihtoon koska lämmetessään pitää sellaista sirinää että....

Kone on aikansa saatossa kokenut kovia joten *vintage* arvoa ei sillä ole kuin päätemuuntajassa.

Tulee vielä *deep* / *mood* vai mikäseoli takapaneeliin.*

http://www.vilo.net/gain_switch/olli_slp_mod.jpg

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
tommiot
16.05.2009 12:40:42
svilo: *Tällä kertaa muuttui vanha pommi Marshall SLP 100w vm72 etupäästään ärhäkäksi 2203 tyyliseksi jyräksi. Muutos teki koneesta todella mukavan ja helppokäyttöisen, mutta tässä koneessa menee vaan jännitemuuntaja vaihtoon koska lämmetessään pitää sellaista sirinää että....

Kone on aikansa saatossa kokenut kovia joten *vintage* arvoa ei sillä ole kuin päätemuuntajassa.

Tulee vielä *deep* / *mood* vai mikäseoli takapaneeliin.*

http://www.vilo.net/gain_switch/olli_slp_mod.jpg

/sv

Testaapa joskus Metron foorumilta löytyvää Rocca speciä, jos haluut ärhäkän etuasteen tehdä. Lähtee hemmetisti gainia, mut kevyempikin säröosasto toimii mun mielestä ihan hyvin. Mä jätin vielä tohon low gain inputin, joka ohittaa ensimmäisen putken. Ei tosta kyl oikein hyvää puhdasta saundii saa =) Ens viikolla tulee O'necticsin muuntaja, katotaan jos jyrisee vielä paremmin sit.
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
svilo
16.05.2009 13:27:06 (muokattu 16.05.2009 13:28:28)
Moridin: Testaapa joskus Metron foorumilta löytyvää Rocca speciä, jos haluut ärhäkän etuasteen tehdä. Lähtee hemmetisti gainia, mut kevyempikin säröosasto toimii mun mielestä ihan hyvin. Mä jätin vielä tohon low gain inputin, joka ohittaa ensimmäisen putken. Ei tosta kyl oikein hyvää puhdasta saundii saa =) Ens viikolla tulee O'necticsin muuntaja, katotaan jos jyrisee vielä paremmin sit.

Onectics...liian *hifiä* ;)

Noi Marstran:n raudat on kyl on parhautta, pesee mielestäni jopa Mercuryt (IMO)

Wallacessa on etunen 4:llä stagella, muuta orkkiksena oli liikaa, mutta sai siitä erittäin hyvän kun laitoin siihen 6 asentoisen gain switchin.

Rocca:ssa on liikaa gainia enivei...ei se gainin määrä vaan se laatu ;)

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
svilo
16.05.2009 14:40:07 (muokattu 16.05.2009 14:49:30)
H.Corruption: Muuntajanhan voisi yrittää lakata uudestaan. Kerran jouduin vaihtamaan SLP vm69 Marsuuni verkkomuuntajan palaneen tilalle. Samanlaista ei saanut mistään ja otin sitten 800-sarjalaisen muuntajan. Pienemmän anodijännitteen takia vahvistin ei soundannut enää samalta.

Tuosta kuvasta. Eikö switchin voi laittaa etulevyn tyhjiin reikiin? Ainakin kiertokytkin menee samoihin reikiin ilman poraa.

Laitoin jakit reikiin, mutta ne eivät ole käytössä, näyttää enempi *stock*, potikka taakse vaan, ei sitä ole tarkoitus koko ajan väännellä :D

/sv
Kontiak
16.05.2009 14:40:17
Sitten myynninedistämiseksi muutama klippi olisi plussaa?
svilo
16.05.2009 14:50:43
Kontiak: Sitten myynninedistämiseksi muutama klippi olisi plussaa?

Naah, tuo SL ei ole myynnissä, menee kaverille.

/sv
tommiot
16.05.2009 15:08:45
svilo: Onectics...liian *hifiä* ;)

Noi Marstran:n raudat on kyl on parhautta, pesee mielestäni jopa Mercuryt (IMO)

Wallacessa on etunen 4:llä stagella, muuta orkkiksena oli liikaa, mutta sai siitä erittäin hyvän kun laitoin siihen 6 asentoisen gain switchin.

Rocca:ssa on liikaa gainia enivei...ei se gainin määrä vaan se laatu ;)

/sv

Mulla on nyt Laney AOR:n muuntajat, ja oikeestaan tähän on tarkoituskin saada hifi päätesaundi. Liikaa gainiahan tossa on kyllä, mut onneks sitä saa säädettyä potikalla, ja mä oikeastaan tykkään kyllä tosta saundista todella paljon.
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)