Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 537 38 39 40 4160 61 62 63 64
Mirk0
06.05.2009 21:58:15
Hiusten leikkaamisen jälkeen tuli kommenttia eräältä ystävätytöltä että mun takahiukset näyttää varsin sienekkäiltä. :D
"We proved that aggressive music can be done without negative energy." -Lars Ulrich
Sistis
08.05.2009 14:31:22
Itse odottelin joskus reilu vuosi sitten bussia. Samalle pysäkille sattui tulemaan elämän kolhima herrasmies, joka siinä sitten ryhtyi kertoilemaan tarinaansa. Sikäli karua kuultavaa. En kuitenkaan aio sitä tässä sen enempiä kertoilla, koska se ei ole tämän ketjun pointti. Minä siinä kuuntelin kohteliaasti, ja vastailin silloin tällöin jotain "juu, jaa, aivan" -tyyppistä välikommenttia. Noh, bussi siinä tulikin sitten. Tämä herramies sitten totesi meikäläiselle: "Kiitos, kun jaksoit kuunnella. Harmi, kun ei tullut kannabista mukaan. Sä näytät sellaiselta, että sulle olisi maistunut"...

Enpä kyllä ole ikinä sekaantunut huumausaineisiin, mutta ehkä pukinparta ja pitkähkö takatukka antavat sellaisen vaikutelman. Noh, monet naurut tuosta kommentista on kyllä saanut.

Sellaisenkin tapauksen muistan yläasteajoilta, eli 15 vuoden takaa, missä suhteellisen päihtynyt spurgu oli osoittanut marketin pihalla naapuriluokkallani ollutta poikaa, ja huutanut kovaan ääneen ohikulkeville ihmisille: "Hähähähähäää! Ei helvetti! Kattokaa minkä näköinen letti! Ei tuollaista ole! Hähähähäää!"
Piru Kange: Pitkäsoitto nauhoitettu Inkfishillä Raken johdolla 03/09. Jatkon suhteen kabinettipeli käynnissä.
Benkao
09.05.2009 22:46:58 (muokattu 09.05.2009 22:47:21)
Aiemmin kun oli pitemmät hiukset tuli vittuilua letistä, nykysin lyhyemmällä tukalla olen ollut mm. spurgu, hoppari, fuittari, pummi, hevari sekä amis. Käytännössä aina kun ostaa jonkun värikkäämmän vaatteen, tulee kommenttia, että olenko "muuttumassa X ihmisryhmän edustajaksi". Lävistyksen hankittuani on tullut moneltakin ihmiseltä ja jopa naispuolisilta sellaisilta (muiltakin kuin mummolta) kommenttia, että "sopiipas tuo hyvin sulle".
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset
Manaatti
10.05.2009 01:40:06
"You are hip hop like an american" - kommentti töissä.
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. http://myspace.com/beatsbragsvariance
-Lassi-
10.05.2009 09:13:36
Hiljaa karvapää!
diibadaaba
Kasperi Tervonen
11.05.2009 14:40:23
Käytännössä aina kun ostaa jonkun värikkäämmän vaatteen, tulee kommenttia, että olenko "muuttumassa X ihmisryhmän edustajaksi".

Tää on kyllä surullisen yleistä. Ei sinäänsä liity topicciin, mutta toinen vähän vastaavanlainen ilmiö on se, että aina silloin tällöin kun erehtyy kehumaan jotain muuta kuin metallimusiikkia, niin joku neropatti heittää sen "EKSÄ OOKAAN ENÄÄ HEVARI?!?!" On se jännä ku pitäis lokeroitua johkiin yhteen ainoaan pukeutumis ja/tai musatyyliin, ettei ihmisten maailmankuva pääsisi järkkymään.

Jottei nyt ihan menis pelkäksi valittamiseksi ja off-topikiksi, niin yks kerta baarissa eräs humaltunut mieshenkilö tiedusteli notta "Ooksä karannu jostain Stratovariuksesta!?!" :D
"tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski
Charge
11.05.2009 16:07:05

kaverini äiti:

"'Kaunis tyttö mutta kävelee ja seisoo kuin jätkät! "

Mielestäni paras asia, minkä olen itsestäni kuullut!
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
Drumjamo
12.05.2009 18:13:03
Charge: kaverini äiti:

Mielestäni paras asia, minkä olen itsestäni kuullut!

Hoho, oon luullut sinuu kokoajan mieheksi.
Röh röh. Ja laukauksia.
Charge
13.05.2009 17:00:45

Hoho, oon luullut sinuu kokoajan mieheksi.

Tällä selittynee myös tuo kaverini äidin kommentti.

Pyytelen anteeksi offausta.
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
Kerpele
13.05.2009 18:25:51
Drumjamo: Hoho, oon luullut sinuu kokoajan mieheksi.

Jaah, se selittääkin kaiken, miss kovis onkin akkojen leffa! Eivaan, läppä, kyl se ykkönen oli "ihan ok peruskomedia".
Drumjamo
13.05.2009 19:15:44
Kerpele: Jaah, se selittääkin kaiken, miss kovis onkin akkojen leffa! Eivaan, läppä, kyl se ykkönen oli "ihan ok peruskomedia".

Hieno topic jota ei koskaan olisi pitäny lukottaa.
Röh röh. Ja laukauksia.
Charge
13.05.2009 20:59:26

No niinpä juuri! Mutta anteeksi, palatkaamme keskusteluun omasta ulkonäöstämme tulleista kommenteista, jotta tätäkin ketjua ei lukita.
Ja jotta ei ihan offiksi menisi, niin koulussa käytävällä kävelin peiliä vastapäätä. menin siitä peilistä ohi ja palasin vielä takaisinkin. Sitten menin kaverin tykö ja tuumin, että olenpas pelottavan näköinen! ;)
Sälski
15.05.2009 09:26:36

''Aa kato ku söpö'' Parilta kymmenvuotiaalta :D Meitti SAA!
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Charge
15.05.2009 15:34:55

"Onko tuo tyttö vai poika?"-kysymys on meikäläiselle välillä osoitettu. Johtuiskos siitä, että en juuri meikkiä naamaan laita ja vaatteet on huppariluokkaa.
Kerpele
16.05.2009 14:48:28
Muutama vuosi sitten kaupassa lapsi osoitti minua ja sanoi äidilleen "Äiti, millanen poika toi oikein on?". Äiti siinä hymyili minulle ja repi lastansa äkkiä kauemmas.

Kerran hain kaksivuotiaan siskoni päiväkodista, ja joku lapsi katsoi minuun ja rupesi itkemään. Pari muuta lasta jäivät tuijottamaan minua eivätkä vastailleet päiväkotitätien puheisiin, tuijottivat vain minua. No kiitti vitusti, kai mä oon niin ruma. :(
asna
16.05.2009 19:15:29
Charge: kaverini äiti:

Hah, minä olen myös kuullut samantapaisia kommentteja :D
Bimbo1
18.05.2009 19:41:50
Itse varmaankin liikuntaa harrastava mieshenkilö kysyi "oletko tanssija?" ja ressukka tais olla jopa tosissaan / tosi puutteessa.
Oops, I did it again.
Sodomy
19.05.2009 20:58:15
No tuli talvella maihareissa ja maastohousuissa oltua niin paras oli kun yks tyyppi tuli vaan heittämään "lepo ja saa poistua!" kun odotin kaveria sen pihassa. :D
Ja onhan sitä kaikkee hippiä ja vitun amista muutenkin lennellyt..
Åryts
21.05.2009 19:33:09

Bimbo1: Itse varmaankin liikuntaa harrastava mieshenkilö kysyi "oletko tanssija?" ja ressukka tais olla jopa tosissaan / tosi puutteessa.

Tästä tulikin mieleeni, että mulle on kerran baarissa tullut joku äijä sanomaan: "Sä oot varmaan joku urheilija."
En voi väittää, että olisin tuolloin näyttänyt erityisen urheilulliselta, joten kyse oli varmaan epätoivoisesta yrityksestä. Ehkäpä jopa.
"Luulin että bordelli ja panimo tarkoittaa samaa asiaa." -Tohtori Sykerö
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)