Aihe: Stiga jääkiekkopelit
1 2
Flow
15.05.2009 20:53:18
Hei, keskustelua Stiga jääkiekkopelien mahtavuudesta viikonloppuiltaisin ja siitä, että tietääkö kukaan luotettavaa nettikauppaa josta moisia saisi ostettua.
Itse huomasin tässä imuroidessani, että tuo vanha on jo niin hajonnut, että joutaa roskiin. Uutta siis tarvitaan. On nuo hienoja pelejä kaljapäissään:)
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
Thet
15.05.2009 21:33:44
Hienoja pelejä. Töissä pelaillaan 52-vuotiaan työkaverin kanssa ruokataukoisin yks matsi. :D Kiivaita pelejä ollu.
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
MadMatt
15.05.2009 21:54:33

Kannattaa vaihtaa kiekoksi joku muu kuin alkuperäinen lätty niin saa helpommin kunnon kohojakin ja ylämummo laulaa...
hapan
15.05.2009 22:00:16
Pistetäääs samalla pieni galluppi pystyyn. Seuraavista versioista parempi on se, jossa

a) maalivahti pääsee maalin taakse
b) laitahyökkääjä pääsee maalin taakse

Ja merkkiä perään...

a)
b) I
RocknRoll
15.05.2009 22:06:17 (muokattu 15.05.2009 22:13:08)
Mä ihastuin aikanaan siihen jossa pelaajat liikkui vapaasti kentällä magneettien avulla, tää perinteinen kiskoliike on kovin rajoittava.
Klassikko ehdottomasti, mutta mä puudun kovin heloposti tähän.

EDIT: Mulla oli aikanaa myös futismalli tälläsestä, sellainen ku frendeissä. Se on paljon asiallisempi, vaikka nyt kun miettii, niin ei paljoa yksinkertaisemmaksi taida peli mennä. Hitto, kolmessa rivissä äijiä per puoli kentällä ja niitä sitten pyöritellä :)
gasser
15.05.2009 22:09:02
MadMatt: Kannattaa vaihtaa kiekoksi joku muu kuin alkuperäinen lätty niin saa helpommin kunnon kohojakin ja ylämummo laulaa...

Ne abaut 15 milliset lasi- tai metallikuulat on ihan parhaita. Hyvä tatsi ja vauhtia piisaa. Vaatii vähän totuttelua, mutta pikku treenin jälkeen on n. 1900% hauskempaa kuin sillä limpulla kolistelu. Kannattaa kokeilla. (Kandee suojata lähistön särkyvät esineet, hallitsemattomat lämyt tulee helposti laidoista yli)
-?-
poppamies
15.05.2009 22:11:06

RocknRoll: Mä ihastuin aikanaan siihen jossa pelaajat liikkui vapaasti kentällä magneettien avulla, tää perinteinen kiskoliike on kovin rajoittava.
Klassikko ehdottomasti, mutta mä puudun kovin heloposti tähän.

Klassikoista puheen ollen. Mun eka jääkiekkopeli ei ollut muovinen vaan vanerinen ja äijät oli pelisiluetteja.
G strings are for strippers!
papitsu
15.05.2009 22:34:23
hapan: Pistetäääs samalla pieni galluppi pystyyn. Seuraavista versioista parempi on se, jossa

Ja merkkiä perään...

a)
b) II

Tosiaan, klassikkoa tavaraa. Ei tainnut enää muutossa tulla mukana pöytä - oli tosin ihan hirveässä kunnossa -, mutta aikoinaan tuli isoveljien ja serkkujen kanssa hakattua ihan hirveästi tuota. Loistava peli.
BACON IT!
Henkka370
15.05.2009 22:37:10
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus?
Hetfield
15.05.2009 22:37:41 (muokattu 15.05.2009 22:39:35)

hapan: Pistetäääs samalla pieni galluppi pystyyn. Seuraavista versioista parempi on se, jossa

a)
b) III

Vaihtoehto B syystä että se on ainut mitä olen pelannut, ja sellaisen lapsena myös omistin. Tai on se vieläkin tallessa.

Kyllä on viihdyttävä mättää tuota, vaikka varmaan ulkopuoliselle näyttää tyhmältä, kun on vain tietyt urat missä pelaajilla voi liikkua. Paljon iloa on piisannut noinkin yksinkertaisesta keksinnöstä.

E: Korjasin äänestyksen.
I quit the band... Now I just play with myself.
Mook
15.05.2009 22:40:24
Tämähän on niitä pelejä Afrikan tähden ohella, joiden parissa suomalaiset pojat/miehet ovat kasvaneet. Itsellä ei Stigan jääkiekkoa koskaan ollut, mutta monellakin kaverilla oli. Paras versio oli se, jossa maaliin menneen kiekon pystyi nostamaan pois painamalla pelin päädyssä olevaa nappia. Tarpeeksi kovaa kun nappia lämäytti, niin kiekko napsahti vastapelaajan otsaan. Haha, voi muistoja.

Hauskimmat hetket olivat erään Juhan luona, jonka versiossa maalivahti pääsi maalin taakse, eli äänestän a.

Olivat vaan herkkiä rikkoontumaan...
reverend
15.05.2009 22:40:46 (muokattu 15.05.2009 22:41:01)

Ja merkkiä perään...

a)
b) IIII

En edes tiennyt, että tuollain on olemassa jossa maalivahti pääsee maalin taakse, varmaankin on joku feikki.
Mook
15.05.2009 22:42:41
Pistän uuden postin ettei mene äänestys sekaisin. Eli siis a:

a) I
b) IIII
gasser
15.05.2009 22:47:58 (muokattu 15.05.2009 22:48:36)
Jaaniin, äänestys b, eli:

a) I
b) V

Mitkäs on teidän vahvuudet lajissa? Mulla toimii maalivahtipeli. Eräänkin kerran on kavereilta meinannu mennä hermo mun veskan kanssa. Sairaan nopee jätkä ja hyvä avaamaan. :)
-?-
FunMachine
15.05.2009 22:48:26 (muokattu 15.05.2009 22:50:13)
a) I
b) VI
Legendaarista. :)
Nyt alkoi hieman huolestuttaa kun en oikeasti muista onko peli vielä jossain varaston perukoilla tallella vai tulikohan se jopa myytyä pois... Joka tapauksessa ei ole vähään aikaan tullut pelattua.

Tosta pöytäjalkapallostakin muuten pidän kovasti, siinäpä kunnon nousukännipeli. Tai ainakin sitä on helpompi pelata pienessä maistissakin :D

E: piti päivittää tuo äänestys parikin kertaa, tätä viestiä kirjoittaessani oli ilmestynyt 5 vastausta lisää :P
MadMatt
15.05.2009 23:43:21

Mook: .... Paras versio oli se, jossa maaliin menneen kiekon pystyi nostamaan pois painamalla pelin päädyssä olevaa nappia. Tarpeeksi kovaa kun nappia lämäytti, niin kiekko napsahti vastapelaajan otsaan. Haha, voi muistoja

Syttyihän jossain versioissa muistaakseni uutena jopa maalituomarin valokin mutta tuskin montaa matsia kenelläkään toimivat...
gasser
16.05.2009 02:08:53
Flow: Niin ja onko kukaan nähnyt noita myytävänä jossain netti kaupassa?

http://www.hockeybusters.com/netpr. … ja+paranneltu+aina+vuodesta+1957%2E

Tuolta seittemäänkybään, joulun alla anttilasta viiteenkbn ja nettihuudoista randomkuntoisia halvemmalla. Kantsii kysyä myös naapurin penalta, sillä voi olla varastossa joku unohtunut kappale.
-?-
Ruutikallo
16.05.2009 08:10:34
MadMatt: Syttyihän jossain versioissa muistaakseni uutena jopa maalituomarin valokin mutta tuskin montaa matsia kenelläkään toimivat...

Tadaa, täältäpä sellainen löytyy.
Olisko 80-90luvun taitteesta ja juuri sellaisen jossa veskari pääsee maalin taakse.
Ihan parhautta!

On pentuna tullut taivutellut joidenkin pelaajien lapoja(kuin sillä olisi merkitystä).

Mutta annan ääneni vaihtehto A:lle.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com
Flow
16.05.2009 09:10:41
https://www.karkkainen.com/webapp/w … p;categoryId=20287&entryIdCsv=0

Tuolla ois 50 pintaan. Onko kukaan tuolta koskaan tilannut, että tietäis onko luotettava pulju vai ajelenko prismaan:)
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)