ÄM 15.05.2009 07:15:59 | |
---|
baron: Jos rumpalille se on rytmiongelma, niin kiipparistille niitten kahden glissandon lisäksi se lopun dimijuoksutus on pointsi ja täytyy osata oikea asteikko ennenkuin kehtaa yrittää väittää osaavansa sen. Onks se muuten sama/samahko liru, kun "I will survive":n alku? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
poppamies 15.05.2009 07:20:58 | |
---|
poppamies: Ride: kenties kupuun 1/8 osia Basari: 1 ja 3 Snare: 2 Tomi: 4:lle tuplaisku nimim. vanha runpali Piti oikein tsiteerata itteäni. Baron! tässä oli kyse siitä miten runpali soittaa tuon humpan. Ei mistään sateikoista eikä claveista eikä tähtitieteestä. Niinkuin sanottu virveli-isku kakkoselle cha-cha tyyppinen tupla tömistely tomille neloselle. Aivan peruskauraa. ei mitään lattarimeininkiä. TavallistaIrwin Goodmannia ja Juha Watt Vainiota. G strings are for strippers! |
KoskPaavo 15.05.2009 08:43:25 | |
---|
"Vallenata"- komppi sanoo J.Ketron täällä takana. " Studiosus perpetuus" |
Jäärä 15.05.2009 10:19:32 | |
---|
poppamies: Ride: kenties kupuun 1/8 osia Basari: 1 ja 3 Snare: 2 Tomi: 4:lle tuplaisku nimim. vanha runpali poppamies: Piti oikein tsiteerata itteäni. Baron! tässä oli kyse siitä miten runpali soittaa tuon humpan. Ei mistään sateikoista eikä claveista eikä tähtitieteestä. Niinkuin sanottu virveli-isku kakkoselle cha-cha tyyppinen tupla tömistely tomille neloselle. Aivan peruskauraa. ei mitään lattarimeininkiä. TavallistaIrwin Goodmannia ja Juha Watt Vainiota. Eihän se mene mitenkään noin.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Epämuusikko 15.05.2009 10:46:07 | |
---|
Arvasin että tässä käy näin! Mahtavaa! "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
jeppeq 15.05.2009 10:53:00 | |
---|
Jäärä: Eihän se mene mitenkään noin. Vaikken rumpali olekaan niin soittaisin/ajattelisin peruskompin jotenkin näin: Pedagoginen selvennys: ISOLLA KIRJOITETUT pitäisi soittaman, pienellä ei. Ajatusviivalla merkityt ovat eri iskuja, yhteenkirjoitetut yksi isku. Bassari: YKSI kak -SI (kakkosen jälkimmäinen kahdeksasosa) Ridekäsi: YK-SI KAK- (si ei soiteta) KOL - ME (nel-jä ei soiteta) Virppa: SI (kakkosen jälkimmäinen kahdeksasosa) Tom Jonekset: NEL-JÄ Mitenkähän tuo kommppi kulkisi? (ja karavaani haukkuisi..) Siinä olis vähän ilmaa, eli ei kaikkia iskuja kolisteltaisi päällekkäin... Painava, mutta kevytmielinen. |
isojussi 15.05.2009 10:55:24 (muokattu 15.05.2009 10:57:59) | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
walttoni 15.05.2009 10:55:59 | |
---|
Epämuusikko: Arvasin että tässä käy näin! Mahtavaa! Mä huusin Patela, ja hymyilin. COVS2. |
Epämuusikko 15.05.2009 11:20:47 | |
---|
walttoni: Mä huusin Patela, ja hymyilin. Calling you from Patlands World. "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
jape2 15.05.2009 12:16:06 | |
---|
jeppeq: Vaikken rumpali olekaan niin soittaisin/ajattelisin peruskompin jotenkin näin: Pedagoginen selvennys: ISOLLA KIRJOITETUT pitäisi soittaman, pienellä ei. Ajatusviivalla merkityt ovat eri iskuja, yhteenkirjoitetut yksi isku. Bassari: YKSI kak -SI (kakkosen jälkimmäinen kahdeksasosa) Ridekäsi: YK-SI KAK- (si ei soiteta) KOL - ME (nel-jä ei soiteta) Virppa: SI (kakkosen jälkimmäinen kahdeksasosa) Tom Jonekset: NEL-JÄ Mitenkähän tuo kommppi kulkisi? (ja karavaani haukkuisi..) Siinä olis vähän ilmaa, eli ei kaikkia iskuja kolisteltaisi päällekkäin... Eikö noi basari ja snare oo nyt päällekkäin sen lisäks et intro+ melodia rytmittyy kakkosen jälkimmäiselle kahdeksaosalle. Aika unis. meininki kun basson vielä vetää samaan. Tää on niin tätä. |
" Studiosus perpetuus" |
poppamies 15.05.2009 17:17:46 | |
---|
Jäärä: Eihän se mene mitenkään noin. Noh elä oo jäärä! kyllä se niin menee. Ainoa että tuo snare tietenkin menee kakkosen jälkimmäiselle 1/8:lle G strings are for strippers! |
ÄM 15.05.2009 17:20:14 | |
---|
Eiks se nyt mene siis näin, mitä joku jo laittoikin: Ride|xxxx xxxx| Tom|-------xx| Sn- |---x-----| Bd_ |X---X---| Eli snare ei tuu kakkoselle, vaan kakkosen "si"-tavulle. Ridellä varioidaan, kelloa käyttäen. Ja jos oikein halutaan kikkailla, niin jalalla haikkaan se 2/3-bossaclave (en oo ikinä vetäny, mutta meinaanpa seuraavalla kerralla kokeilla silleen). Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
poppamies 15.05.2009 17:25:02 | |
---|
ÄM: Eiks se nyt mene siis näin, mitä joku jo laittoikin: Ride|xxxx xxxx| Tom|-------xx| Sn- |---x-----| Bd_ |X---X---| Eli snare ei tuu kakkoselle, vaan kakkosen "si"-tavulle. Ridellä varioidaan, kelloa käyttäen. Ja jos oikein halutaan kikkailla, niin jalalla haikkaan se 2/3-bossaclave (en oo ikinä vetäny, mutta meinaanpa seuraavalla kerralla kokeilla silleen). Viisas mies! justhan minä sanoin että noin se menee... Mitvit tässä mitään kannata kuunnella jotain haitarinsoittajia ketä ei ymmärrä rmmutuksesta hevon paskaa. G strings are for strippers! |
KoskPaavo 15.05.2009 21:02:35 (muokattu 15.05.2009 21:03:33) | |
---|
En oo haitarinsoittaja, olen ammattiurallani perehtynyt yli 30 syntetisaattorin sielunelämään. Rumputusta olen myös tehnyt värkeille, ja kaikki on tykänneet. " Studiosus perpetuus" |
Epämuusikko 16.05.2009 00:49:43 (muokattu 16.05.2009 00:55:41) | |
---|
KoskPaavo: En oo haitarinsoittaja, olen ammattiurallani perehtynyt yli 30 syntetisaattorin sielunelämään. Rumputusta olen myös tehnyt värkeille, ja kaikki on tykänneet. Edit. eiku siis. Luin väärin. Mutta aika hyvä. Lisää vielä... "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
ÄM 16.05.2009 11:04:49 | |
---|
poppamies: Viisas mies! justhan minä sanoin että noin se menee... Mitvit tässä mitään kannata kuunnella jotain haitarinsoittajia ketä ei ymmärrä rmmutuksesta hevon paskaa. No katoppas, ehdit raapusteluni alta jo iskemään asiaa. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Humpparumpali 16.05.2009 20:14:21 | |
---|
Kylläpä on tullu pirusti tekstiä tähän aiheeseen ja meikäläinenkään ei ymmärrä puoliakaan mitä täälä höpistään :D Mitähän lie tuoki baroni höpissy tuossa yhessä vaiheessa?? :D ei ainakaan liittyny kyllä aiheeseen mitenkään jos minulta kysytään. Soittelin sitä tuossa yks päivä niin silleen että ihan biittiä eli kakkosen virveliin ja sitten tomiin pari kertaa nelosella. Ei onnistunu et kakkosen jälkimmäiselle tahille ois sen virvelin täräyttäny niin täräytin sit ekalle, menee se tässä jos hiljaa pöytään koputtelee niin kakkosen jälkimmäisellekkin mutta ei sitten tuolla rummuissa. |
Martso 16.05.2009 20:22:05 | |
---|
Mitähän lie tuoki baroni höpissy tuossa yhessä vaiheessa?? :D ei ainakaan liittyny kyllä aiheeseen mitenkään jos minulta kysytään. B on meitä kaikkia sen verta älykkäämpi, että jos ei mene perille, niin pittää mennä itteensä. Näin minä teen. B on gunu! |
Anonymous-jazz 16.05.2009 20:30:08 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |