Kyllä mä sanoisin että mä oon ehkä toiseksi paras muusikko. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
jape2 15.05.2009 00:22:18 | |
---|
Almost the second best musician in the world. Suomeksi: Sekunda jo eläessään! Tää on niin tätä. |
Mesa/Boogie 15.05.2009 00:24:12 | |
---|
Bolt Shooter: Mittapuu olkoon jokaisen oma. Kuinka moni uskaltaa olla rehellinen? Henk. koht. koen olevani keskenkasvuinen paarustelija, taidot riittävät humpan soittamiseen, mutta muuhunkin olisi halua, vaan ei tarpeeksi taitoa. Hieman ennenaikainen neljänkympin kriisi alkamassa kenties? Tai sitten satuit käymään viinakaapilla ennen illan treenisessiota. Mut aattele Tarmo miten huono itsetunto pitää olla, että tarvii selitellä useamman kerran setin aikana vielä 40 v:n uran jälkeen. Sehän ei oo juuri mistään kotoisin... Joo. Sain muuten konjakkipullon tänään oppilailta lahjaksi... |
walttoni 15.05.2009 00:28:51 | |
---|
En tiedä kuinka taitava, mutta melkein kaikkien solistien kanssa olen ollut lauteilla.mitkä avauksentekijän profiilissa oli. COVS2. |
jape2 15.05.2009 00:31:14 | |
---|
Toi avaaja on kyllä pirun hyvä kitaristi niinkuin toi mesakin. Mikä noita noita nuoria vaivaa kun ne täällä selittelee ja avautuu? Tää on niin tätä. |
baron 15.05.2009 00:31:37 | |
---|
Mesa/Boogie: Joo. Sain muuten konjakkipullon tänään oppilailta lahjaksi... Ai, mä vien vielä opeille konjakkipulloja! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Mesa/Boogie 15.05.2009 00:40:14 | |
---|
jape2: Toi avaaja on kyllä pirun hyvä kitaristi niinkuin toi mesakin. Mikä noita noita nuoria vaivaa kun ne täällä selittelee ja avautuu? Enhän mä avautunut. Mä vaan kuittailin kavereille. |
Mesa/Boogie 15.05.2009 00:48:11 | |
---|
baron: Ai, mä vien vielä opeille konjakkipulloja! Mukavaa, kun jotkut vielä jaksaa muistaa tänkin ammattikunnan edustajia (tai no mä kyllä lopetin opettajan hommat tänään). |
okabass 15.05.2009 00:56:08 | |
---|
Bolt Shooter: Mittapuu olkoon jokaisen oma. Kuinka moni uskaltaa olla rehellinen? Henk. koht. koen olevani keskenkasvuinen paarustelija, taidot riittävät humpan soittamiseen, mutta muuhunkin olisi halua, vaan ei tarpeeksi taitoa. Musiikin kolme Suurta M:mää ovat: Mozart, Mendelssohn ja Minä In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
leprechaun 15.05.2009 02:18:18 | |
---|
Bolt Shooter: Mittapuu olkoon jokaisen oma. Kuinka moni uskaltaa olla rehellinen? Henk. koht. koen olevani keskenkasvuinen paarustelija, taidot riittävät humpan soittamiseen, mutta muuhunkin olisi halua, vaan ei tarpeeksi taitoa. En oo viälä huanompaakaan tavannu mutten kehuskele sillä. Pyrkimys on tuottaa omituisia musiikkielämyksiä kuulijoille niin että muistavat, sopivasti varoen traumatisoimasta heitä liikaa. Hyvien muusikkojen kanssa on kliffa soittaa, etenkin jos löytyy kimppasoittoajatusta ja pyrkimystä omanlaiseensa soundiin josta ei löydy vertailupohjaa eikä kliseisyyttä. |
tarmo 15.05.2009 07:50:42 | |
---|
Mesa/Boogie: Mut aattele Tarmo miten huono itsetunto pitää olla, että tarvii selitellä useamman kerran setin aikana vielä 40 v:n uran jälkeen. Sehän ei oo juuri mistään kotoisin... Sain:) Eipä muuten juuri mistään kotoisin! Mut jos sillä saa sympatiaa ja hienon mersun, niin kait se on sitten oikea tapa toteuttaa itseään... Hommasin muutes just hetki sitten finnairilta suoran meno-paluun new yorkiin, joten nyt vaan klubeille masentumaan. Ei kyllä masenna, kun lippu irtos alle 400 eurolla. Vielä pari päivää sitten hinta oli yli 800 egee. Ihan sama. |
Mesa/Boogie 15.05.2009 08:26:09 | |
---|
Hommasin muutes just hetki sitten finnairilta suoran meno-paluun new yorkiin, joten nyt vaan klubeille masentumaan. Ei kyllä masenna, kun lippu irtos alle 400 eurolla. Vielä pari päivää sitten hinta oli yli 800 egee. Joo. Naamakirja osaskin jo kertoa ton. Mut hei. Mä ostin just Volvon. Tosin se makso 750€... |
jackbruce 15.05.2009 09:12:24 | |
---|
Muusikko? Mä olen soittaja enkä mikään muusikko. Ja vieläpä varsin huono soittaja. Siksipä tämä onkin harrastus ja leipä tienataan muualta :) |
JK 15.05.2009 09:29:28 | |
---|
jackbruce: Muusikko? Mä olen soittaja enkä mikään muusikko. Ja vieläpä varsin huono soittaja. Siksipä tämä onkin harrastus ja leipä tienataan muualta :) Sama juttu. Yksittäisenä soittajana en ole kummoinen, mutta nykyisen kokoonpanon kanssa kokonaisuus kuullostaa joskus jopa siedettävältä. Mulle riittää, että pystyn hoitamaan tonttini bändissä ja pystyn vetämään 5 setin keikkaohjelmiston ilman lappuja. Jää aikaa katsella sinne saliinkin... Saadaanko ruoka?? |
Pete V. 15.05.2009 15:34:06 | |
---|
tarmo: Hommasin muutes just hetki sitten finnairilta suoran meno-paluun new yorkiin, joten nyt vaan klubeille masentumaan. Niin, siis vainko kuunnellen, vaiko peräti mukana soittaen? Kysyy nimim. "kokemusta on". |
tarmo 16.05.2009 04:27:05 | |
---|
Pete V.: Niin, siis vainko kuunnellen, vaiko peräti mukana soittaen? Kysyy nimim. "kokemusta on". Tällä erää vain kuuntelemaan. Enkä meinaa masentua - oikeesti. Ihan sama. |
Timi 16.05.2009 11:00:26 | |
---|
Paikkansa täyttää! 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |
sutikomppi 16.05.2009 14:40:42 (muokattu 16.05.2009 14:43:39) | |
---|
Mä lähtisin Baronin ja meisselin kanssa samoille linjoille. Fast metal ja speed metal jää rummuilla soittamatta. muussa pysyn mukana. Nuoteistakin soitan rumpuja, mutta vain 40 pros biiseistä menee prima vistana. Laulaminen soittaessa ei tuota ongelmia. Äänissä laulaminen sen sijaan tuottaa. Minua parempia rumpaleita on mutta on myös huonompia. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
Ukko 16.05.2009 20:47:04 | |
---|
Alle kakskymppisenä luulin olevani kovakin tekijä. Sittemmin on aika/kokemus muuttanut käsitystäni aika paljon. Teini-ikäiset tiluttajat ovat tekniikaltaan parempia kuin minä. Toisaalta epäilen taittuisko heiltä Jätkän humppa hatusta vetäen. Eli se on se biisien osaaminen kaiken a ja o ellei sitten taitu prima vistana. COVS jäsen nro 6 |
pekkajau 16.05.2009 22:47:43 (muokattu 16.05.2009 22:48:06) | |
---|
Ukko: Alle kakskymppisenä luulin olevani kovakin tekijä. Sittemmin on aika/kokemus muuttanut käsitystäni aika paljon. Teini-ikäiset tiluttajat ovat tekniikaltaan parempia kuin minä. Toisaalta epäilen taittuisko heiltä Jätkän humppa hatusta vetäen. Eli se on se biisien osaaminen kaiken a ja o ellei sitten taitu prima vistana. Tässäpä se olennainen on hyvin tiivistettynä. Muutaman tämmöisen nuoren tiluttajan tunnen ja valitettavasti ainakin vielä niillä on todella suppea ja kliininen perspektiivi musiikkiin. Varmaan nuokin nuoret hirmutiluttelijat vielä kuuntelevat yksi päivä Junnun tekstejä sitten isompana ihan tippa linssissä pikku hiivoissaan ja tapailevat metsäkukkia kesämökkinsä laiturilla jollain kurtun rupuskalla. |