markkuliini 14.05.2009 01:07:40 | |
---|
hansakemanelius: Voi olla. Kysele Markkuliinilta, se tietää paremmin tällaiset jutut....... Myöhäisillan fysiikanlait on ihan oma lukunsa, nääs... Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
Kailis 14.05.2009 16:31:38 | |
---|
Myöhäisilta : 01:07:40? Ainakin mulla =D Yö alkaa joskus neljän jälkeen. |
Kailis: Myöhäisilta : 01:07:40? Ainakin mulla =D Yö alkaa joskus neljän jälkeen. Oli puhe kapulan kimpoamisesta keikalla. Siita miten se posliinista kimpoaa ja demppaako karva kimpoamista. Kuvailin kyseisessa tapahtumassa vaikuttavaa voimaa/ilmiota myohais-illan fysiikanlaiksi. Ehka kantsis lukea enemman kuin edellinen poustaus... :) Ps:Sori, kun ei ole kaikki kirjaimet oikein. Olen Uunona Epsanjassa. Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
hansakemanelius 15.05.2009 00:04:12 | |
---|
markkuliini: Oli puhe kapulan kimpoamisesta keikalla. Siita miten se posliinista kimpoaa ja demppaako karva kimpoamista. Kuvailin kyseisessa tapahtumassa vaikuttavaa voimaa/ilmiota myohais-illan fysiikanlaiksi. Ehka kantsis lukea enemman kuin edellinen poustaus... :) Ps:Sori, kun ei ole kaikki kirjaimet oikein. Olen Uunona Epsanjassa. Uuno rumpalina. No onhan se ennenkin nähty. Miten siellä kimpoaa? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 15.05.2009 00:38:59 | |
---|
markkuliini: Oli puhe kapulan kimpoamisesta keikalla. Siita miten se posliinista kimpoaa ja demppaako karva kimpoamista. Kuvailin kyseisessa tapahtumassa vaikuttavaa voimaa/ilmiota myohais-illan fysiikanlaiksi. Ehka kantsis lukea enemman kuin edellinen poustaus... :) Ps:Sori, kun ei ole kaikki kirjaimet oikein. Olen Uunona Epsanjassa. Mä assosioin vapaasti. Hippi mikä hippi, armeija käymättä ja kaikkee. Mulla ei oo puheenjohtajia. |