Aihe: Johanna Tukiaiselle oma tv-sarja
1 2 3 4 5 6 7 835 36 37 38 39
kk80
14.05.2009 12:07:54 (muokattu 14.05.2009 12:08:21)
Simo78: Tuksun SRK! Vittu miten hyvä juttu. Se ois varmaan hyvä saarnaaja ja varmasti vetäis enemmän jengiä, kuin normi ev-lut kirkko. Joku muukin ois kännissä kuin kanttori:-D

Nytissä oli taannoin juttua Tuksun arjesta. Tukiainen kävi saarnaamassa jossain seurakunnassa ja vastaanotto oli jutun mukaan ihan neutraali. Sellainen käsitys jäi ettei ihan perus ev.lut saarnasta ollut kyse vaan joku toinen suuntautuminen. Korostivat kuulemman sitä että menestys, raha ja minkkiturkit ovat herran kannustepalkkioita hurskasta elämää harjoittaville opetuslapsille.

Kaipa tässäkin ilmiössä neiti itse tai joku taustavoimista tajuaa mikä myy. Skandaaleja skandaalien perään ja naama pysyy otsikoissa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tuskimpa tuo nettitv juttukaan olisi otsikoissa pidempään pysynyt jollei jotain repäisevää olisi keksitty...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
sub zero
14.05.2009 13:00:41
Korostivat kuulemman sitä että menestys, raha ja minkkiturkit ovat herran kannustepalkkioita hurskasta elämää harjoittaville opetuslapsille. Skandaaleja skandaalien perään ja naama pysyy otsikoissa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

johannan julkistetut vuositulothan oli vähemmän kun mitä saisin nostamalla toimeentulotukea ja asumislisää joka kuussa. eli tienaakse pimeenä vai mistäköhän on kyse. ei se varmaan paljo rahaa saa.
You think we're singing 'bout someone else but YOU're Plastic People.
Nuages
14.05.2009 13:11:41
sub zero: johannan julkistetut vuositulothan oli vähemmän kun mitä saisin nostamalla toimeentulotukea ja asumislisää joka kuussa. eli tienaakse pimeenä vai mistäköhän on kyse. ei se varmaan paljo rahaa saa.

Eikös Tuksu joskus maininnut jotain, että "Minulla on ollut miessuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti".
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Dr. Phil
14.05.2009 17:15:58
Galder: Eikös Tuksu joskus maininnut jotain, että "Minulla on ollut miessuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti".

Onko tietoa miten pääsen suhteeseen Tuksun kanssa ja voisin sponsoroida tätä ihanaa ihmistä taloudellisesti?
Alpha
14.05.2009 21:06:05
Dr. Phil: Onko tietoa miten pääsen suhteeseen Tuksun kanssa ja voisin sponsoroida tätä ihanaa ihmistä taloudellisesti?

0700-TUKSU?
JCM
14.05.2009 22:12:19

Alan painelemaan pikkuhiljaa varoituksia tähän ketjuun.

Ei saatana. Ei oo teidän syy, vaan Tuksun syy.
masterhat
14.05.2009 23:29:59
ton sinkun mä ostan, oikeestaan vois ostaa vaikka kolme kappaletta ihan kannatuksen vuoksi. tuksu rules ok!

Ymmärrän Ikeä koko ajan paremmin!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Qsine
15.05.2009 00:08:34

Varmaan nyt tulee foorumin herkkäjätkän tms. leima, mutta kyllä tuo seiskalinkki on oikeasti surullinen. Meiningissä rupeaa olemaan jo semmoista "elääköhän enää kauaa" -vivahdetta, jossa mahdollisten "syyllisten" etsinnästä kannattaisi ehkä hienotunteisuuden nimeen luopua. Karmeeta, miten yksinkertaisen ihmisen alamäestä tehdään tämmöinen friikkishow.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
masterhat
15.05.2009 00:11:32
Qsine: Varmaan nyt tulee foorumin herkkäjätkän tms. leima, mutta kyllä tuo seiskalinkki on oikeasti surullinen. Meiningissä rupeaa olemaan jo semmoista "elääköhän enää kauaa" -vivahdetta, jossa mahdollisten "syyllisten" etsinnästä kannattaisi ehkä hienotunteisuuden nimeen luopua. Karmeeta, miten yksinkertaisen ihmisen alamäestä tehdään tämmöinen friikkishow.

no nyt alko muakin ihan oikeasti koskettamaan, vaikka äsken juhlin vielä sitä, kuinka vitun typeriä ihmiset nyt vain pystyvät olemaan, ja kuinka roskamediat pönkittävät tietoisesti vielä näiden tyyppien tyhmyyttä ja huonoutta.

mä pysähdyn hetkeksi, ja sit mun silmät alkaa kostumaan, kun tajuan, et tuksu onkin ihan oikea ihminen, ja sen elämä onkin aika surullista.

Mut lohduttaudun ajatuksella, että se on niin tyhmä ja nauttii olostaa suomen ykkösbimbona, joten no harm
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Simo78
15.05.2009 09:49:26
masterhat: ton sinkun mä ostan, oikeestaan vois ostaa vaikka kolme kappaletta ihan kannatuksen vuoksi. tuksu rules ok!

Ymmärrän Ikeä koko ajan paremmin!

Joo mäkin oon alkanut tajuumaan, ettei sillä Ikellä ihan kaikki palaset ole kohdillaan:-D.

JCM: Alan painelemaan pikkuhiljaa varoituksia tähän ketjuun.

Ei saatana. Ei oo teidän syy, vaan Tuksun syy.

mä kyllä syytän tässä vaiheessa sitten kasarirockin liiallista kuuntelua:-D Ysäri! Ysäri! Hä hä hää
Jäärä
15.05.2009 13:17:55
Qsine: Varmaan nyt tulee foorumin herkkäjätkän tms. leima, mutta kyllä tuo seiskalinkki on oikeasti surullinen. Meiningissä rupeaa olemaan jo semmoista "elääköhän enää kauaa" -vivahdetta, jossa mahdollisten "syyllisten" etsinnästä kannattaisi ehkä hienotunteisuuden nimeen luopua. Karmeeta, miten yksinkertaisen ihmisen alamäestä tehdään tämmöinen friikkishow.

Koskahan joku noista lehdistä joutuu syytteeseen hyväksikäytöstä? Ei voi olla niin, että kuskataan edesvastuuttoman kämppä täyteen pirtua ja kameroita ja aletaan tekemään showta.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
kk80
15.05.2009 14:37:28

Roskamedia (ja sitä rahoittavat ihmiset)puhaltavat palkeilla liekkiä kovemmaksi mutta itse shown takana on Tukiainen itse. Täti on halunnut julkkikseksi hinnasta välittämättä ja nyt kun on noinkin hienon aseman saanut itselleen taisteltua niin siitä ei sitten hevillä luovutakkaan. Henkilö sen paremmin tuntematta veikkaisin että kyseessä on pyrkyri joka on jo aikaisemminkin soitellut tekemisistään eri juorulehtiin. Ike kohun jälkeen lehdetkin kiinnostuivat jutuista ja akka sai naamansa kansiin. Lehtiä voi syyttää kehnosta journalismista mutta ei mistään "pienen ihmisen hyväksikäytöstä". Ei Tuksulla saati Matilla ja Mervilläkään ole mitään salakuvaajien laumaa ovien takana väijymässä vaan toimittajille keitetetään pullakahvit ja siinä sivussa avaudutaan ja myydään omat skandaalit lehtiin. Tietoinen valinta.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
BMF
15.05.2009 16:09:06
No nyt on Tuksun hittibiisiä reherssaleista sitten kuunneltavaa.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a954 … ksun+hittibiisi+editoimaton+versio/
Jokapaikanapina
15.05.2009 18:55:35
Qsine
15.05.2009 19:04:25 (muokattu 16.05.2009 13:29:07)

Pyrkyreitä onhan noita. Kuitenkin oma sietokykyni ylittyy, kun tiirailun kohteeksi siirtyy ihmisen itsensä sijaan hänen vakavan mielenterveydellisen ongelmansa kehittyminen. Tukiaisella on menossa hemmetinmoinen henkinen rumputremolo, uskoisin crashin tulevan puolen vuoden sisällä. Ja kaikki vain seuraavat sivusta "typerää naista, joka ansaitsee sen"?

Melko kylmää, kaikesta huolimatta.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
oulukyllosa
16.05.2009 13:09:43

Qsine: Pyrkyreitä onhan noita. Kuitenkin oma sietokykyni ylittyy, kun tiirailun kohteeksi siirtyy ihmisen itsensä sijaan hänen vakavan mielenterveydellinen ongelmansa kehittyminen. Tukiaisella on menossa hemmetinmoinen henkinen rumputremolo, uskoisin crashin tulevan puolen vuoden sisällä. Ja kaikki vain seuraavat sivusta "typerää naista, joka ansaitsee sen"?

Melko kylmää, kaikesta huolimatta.

Sait plussan.

Ei tuolle Seiskan pätkälle oikein osaa nauraa.Tuli surullinen olo.Mikä perkele lie tullu ku näin reagoin.
www.myspace.com/allmancousins
Atomic Cafe
16.05.2009 15:17:21 (muokattu 17.05.2009 13:27:08)
Tämä taitaa kertoa aika paljon Tukiaisen syvimmästä olemuksesta:

Olen lääkärinkin mielestä parantunut todella nopeasti. Arvet saan hoidettua plastiikkakirurgilla. Aion ottaa samalla täytettä huuliini ja ehostaa itseäni. Kun olen tällainen julkisuudenhenkilö, ulkonäkö on tietysti tärkeää, Johanna sanoo.

Onhan se ihan hyvä asia että ihmiset ovat huolissaan Tukiaisen henkisestä hyvinvoinnista mutta en minä usko että tämä eroottinen tanssitaiteilija on mihinkään hajoamassa. Eiköhän tuo ole suunnilleen samanlainen ollut aina. Suuri yleisö sai tietää blondin uskomattomista seikkailuista vasta kun "koko kansan Tuksusta" tuli superjulkkis ulkoministerin tiedustellessa että: "Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?" . Osansa Kanervasta sai myös veikkaajat:http://www.mtv3.fi/uutiset/kanerva/ … tml/arkistot/kotimaa/2008/04/630449

Suomen keltainen lehdistö on eurooppalaistumassa ja tämänkaltainen ammattiryhmä pääsee helpommin esiin.
Nykyään ammattijulkkikseksi pääsee Suomessakin kohupaljastuksilla, aikaisemmin piti olla vähintään hyvin menestynyt mäkihyppääjä tai laulaja(eräässä tapauksessa molempia+eroottinen tanssija). Loppujen lopuksi tämäkin on vain ammatinvalintakysymys. Suuressa maailmassa eräs Paris Hilton tienaa yhdestä haastattelusta kaksi miljoonaa dollaria puhtaana käteen. Suomessa haastattelupalkkiot ovat pieniä mutta julkisuutta on helpompi hyödyntää muilla tavoilla koska kilpailua on vähemmän.

Vanhasen "ex. morsian" huutokauppaa itseään mainoslauseella:
- Oletko aina haaveillut olevasi yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä? http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1685952
Nöksö
17.05.2009 11:37:48
Jokapaikanapina: Tukiainen melkein kuoli!

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/879103?tukiainen_johanna

Siis mitä, eikö sen ruhjeet tulleetkaan catfightista sen siskon kanssa?
"Internetissä väittely on kuin paraolympialaisiin osallistuminen: vaikka voittaisit, olet silti vammainen". - Lennulta lainattu, ties kenen keksintöä, eiväthän tiiä mittään ku paralympialaisetki kirjotettu väärin
Burn
17.05.2009 12:04:38

Nöksö: Siis mitä, eikö sen ruhjeet tulleetkaan catfightista sen siskon kanssa?

Tuksullahan oli jotain sanaharkkaa jonkun toisen henkilön kanssa. Sitte sen sisko tais tulla väliin jonka jälkeen molemmat olivat jollain ihmeellisellä tavalla horjahtaneet ja ruvenneet kierimään jotain helvetin mäkeä alas. Ei tainnut Jeesus antaa siinä tilanteessa Johannalle voimia.
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)