Jarskimo 13.05.2009 19:54:47 (muokattu 13.05.2009 19:55:33) | |
---|
Nyt etsisn sellasta Sex Pistols tyylistä säröä? Mistäköhän pedaalista sais samantyylisen särön? Hot Headiä oon kokeillu, mutta siinä särö oli liian likaista (rouhea) ei oikein soveltunut. Olis hyvä jos maksais alle 70 euroo Punkkia tai ei mitään |
Jarskimo: Nyt etsisn sellasta Sex Pistols tyylistä säröä? Mistäköhän pedaalista sais samantyylisen särön? Hot Headiä oon kokeillu, mutta siinä särö oli liian likaista (rouhea) ei oikein soveltunut. Olis hyvä jos maksais alle 70 euroo Likainen ei ole synonyymi sanalle rouhea. |
JuSu 14.05.2009 09:40:38 | |
---|
Jarskimo: Nyt etsisn sellasta Sex Pistols tyylistä säröä? Mistäköhän pedaalista sais samantyylisen särön? Hot Headiä oon kokeillu, mutta siinä särö oli liian likaista (rouhea) ei oikein soveltunut. Olis hyvä jos maksais alle 70 euroo ProCo Rat? http://www.procosound.com/?page=viewcat&id=150 Mitäs sulle kuuluu? |
Hotlicks 14.05.2009 10:01:39 | |
---|
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
Teppo2 14.05.2009 10:26:31 | |
---|
Jarskimo: Nyt etsisn sellasta Sex Pistols tyylistä säröä? Mistäköhän pedaalista sais samantyylisen särön? Hot Headiä oon kokeillu, mutta siinä särö oli liian likaista (rouhea) ei oikein soveltunut. Olis hyvä jos maksais alle 70 euroo Osta jostain parilla kympillä Bossin DS-1. Big Muff ei ehkä ihan Sex Pistolisiin mielestäni oikein sovi. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Jarskimo 14.05.2009 18:45:55 | |
---|
Toi Big Muff ei ainakaan sovi tollaseen. Liian likainen Punkkia tai ei mitään |
epi2 14.05.2009 19:20:15 | |
---|
Jarskimo: Toi Big Muff ei ainakaan sovi tollaseen. Liian likainen Mitä sä tarkotat likasella? Tosta big muffista saa kyllä tosi monen laista saundia, armottamasta pörinästä, hyvin pehmeisiin ja laulaviin liideihin. Tosin big muff tuskin on sitä, mitä haet. |
Jarskimo 14.05.2009 19:21:58 | |
---|
Mitä sä tarkotat likasella? Liian pehmeä ääni tos Big Muffis Punkkia tai ei mitään |
Antti1 14.05.2009 19:24:25 | |
---|
Mä ehdotan kunnollista vahvaria, jos sä haluat piristystä soundipolitiikkaan. Noinniinku muutoin tuon tyylinen särösoundi irtoaa melkein enempi jostain od-palikasta ja vähän muroa vahvarista alla. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Jarskimo 14.05.2009 19:33:29 | |
---|
Eikös Steve Jones käyttäny jotai Fenderin vahvaria? Olisko ollu Twin Reverb.. Punkkia tai ei mitään |
koponen 14.05.2009 20:04:03 | |
---|
Jonesilla taisi olla todnäk juuri tuo Twin ja MXR Distortion+ siinä edessä. Veteli kyllä tosi pienellä säröllä. I'm endorsed by Marshall |
Traditional 14.05.2009 20:18:38 | |
---|
Jarskimo: Nyt etsisn sellasta Sex Pistols tyylistä säröä? Ai että tällaista tällä viikolla? Lueskelin eilisen IS:ää. Katsoin että mitä saatanaa, ripulihiihtäjä kuoli järven jäälle. Oli sittenkin riippuliitäjä. Petyin vähän. -Chieftain |
Jarskimo 14.05.2009 20:41:54 | |
---|
Jonesilla taisi olla todnäk juuri tuo Twin ja MXR Distortion+ siinä edessä. Veteli kyllä tosi pienellä säröllä. Cool Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Punkkia tai ei mitään |
Artist 14.05.2009 21:15:00 (muokattu 14.05.2009 21:21:09) | |
---|
Mä ehdotan kunnollista vahvaria, jos sä haluat piristystä soundipolitiikkaan. Pitää muistaa, että ko. yhtyeen tärkein soitin on mekaaninen äänensärkijä, jolla syntyy räkäinen, kätkättävä ääni. En kyllä tiedä mitä särkijää Jones käytti (tod. näk. mitä saatavilla oli/mitä oli nyysinyt), toisaalta se Twini menee särölle ihan ilmankin. Sinänsä tuo Twin + LP setuppihan taas lienee NYD vaikutteita, joiden leiristä tuo kitarakin on kotoisin kaiketi. "Space travels in my blood and there ain't nothing I can do about it" |
Antti1 14.05.2009 21:17:53 | |
---|
Artist: Pitää muistaa, että ko. yhtyeen tärkein soitin on mekaaninen äänensärkijä, jolla syntyy räkäinen, kätkättävä ääni. Steve Jones on tuolloin käyttänyt todennäköisesti mitä vaan saatavilla oli, tai mitä oli sattunut nyysimään. Tää ei ollut mun viestini pointti, vaan ihan yleisesti tämän kysyjän ongelmia ratkomaan. Hän kun hakee vähän väliä milloin mitäkin, joten ehkä olisi parempi fiksata se syy, eikä seurauksia. Tota nykyistä kamalistaa kun katsoo, niin kyllä niillä pitäis mun mielestä Pistolsit mennä sen verran, kuin niillä ylipäätään vedellään. Noinniinku ton bändin soundimaailmaan ja kamapolitiikan filosofisen puolen keskusteluun mä en ota osaa, kun en siitä tiedä yhtään mitään. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Artist 14.05.2009 21:20:28 (muokattu 14.05.2009 21:21:35) | |
---|
Antti1: Tää ei ollut mun viestini pointti, vaan ihan yleisesti tämän kysyjän ongelmia ratkomaan. Hän kun hakee vähän väliä milloin mitäkin, joten ehkä olisi parempi fiksata se syy, eikä seurauksia. Tota nykyistä kamalistaa kun katsoo, niin kyllä niillä pitäis mun mielestä Pistolsit mennä sen verran, kuin niillä ylipäätään vedellään. Noinniinku ton bändin soundimaailmaan ja kamapolitiikan filosofisen puolen keskusteluun mä en ota osaa, kun en siitä tiedä yhtään mitään. Juu, hyvä pointti ja toki tajusin sen, enkä ollut kiistämässä sitä oikeasti. :) Tuo mekaanisen äänensärkijän räkäinen kätkätys on vaan näitä juttuja, jotka liittyy Sex Pistolsiin eikä näin ollen voinut vastustaa kiusausta. "Space travels in my blood and there ain't nothing I can do about it" |
Ziggy Bubba 14.05.2009 21:23:49 | |
---|
Artist: Tuo mekaanisen äänensärkijän räkäinen kätkätys on vaan näitä juttuja, jotka liittyy Sex Pistolsiin eikä näin ollen voinut vastustaa kiusausta. Olikos tuo muuten joku kotimainen toimittaja kun noin tokaisi? |
Artist 14.05.2009 21:24:53 (muokattu 14.05.2009 21:26:13) | |
---|
sikki-six: Olikos tuo muuten joku kotimainen toimittaja kun noin tokaisi? Tuo oli suoraan muistaakseni lehtijutusta, jossa paheksuttiin Sex Pistolsia. "Space travels in my blood and there ain't nothing I can do about it" |
koponen 14.05.2009 21:41:12 | |
---|
Artist: Tuo oli suoraan muistaakseni lehtijutusta, jossa paheksuttiin Sex Pistolsia. Kyllä vain. Hesarissa vuonna -78 otsikolla "Parasta lapsille?" I'm endorsed by Marshall |
Jarskimo 15.05.2009 17:55:14 | |
---|
Tää ei ollut mun viestini pointti, vaan ihan yleisesti tämän kysyjän ongelmia ratkomaan. Hän kun hakee vähän väliä milloin mitäkin, joten ehkä olisi parempi fiksata se syy, eikä seurauksia. Tota nykyistä kamalistaa kun katsoo, niin kyllä niillä pitäis mun mielestä Pistolsit mennä sen verran, kuin niillä ylipäätään vedellään. Noinniinku ton bändin soundimaailmaan ja kamapolitiikan filosofisen puolen keskusteluun mä en ota osaa, kun en siitä tiedä yhtään mitään. Mä oisin voinu käyttää vähä omaa päätä. Ku vähän säädin nuppeja tosta Sunn Sr-25 vahvarista nii rupes tulee kunnon kätkättävää äänensärkijää :D Punkkia tai ei mitään |