Aihe: Hughes & Kettner Attax 100
1
Guitarguy
13.05.2009 17:06:18
Oon täs ostamassa kesän kohdilla vahvistinta. Tämmöne sattu silmää: http://www.thomann.de/fi/hugheskettner_attax100.htm
Onko tää hyvä vahvistin esim. metalliin, rockkiin, bluessiin?
Kitarana mulla on epiphone explorer.
Icy-Sun
13.05.2009 18:00:07 (muokattu 13.05.2009 18:04:23)
Ihan järkeviä on HK:n trankut olleet mun mielestä. Tuohan on enemmän räimeosastolle suunniteltu, että tuo blues voi olla vähän kyseenalainen? Ja kallishan on trankuksi tuo ja torilta saat mm. Marshallin jcm 800 putkicombon (nytkin oli kai myynnissä) samalla rahalla, joka nyt on niin peruspalikka, että pitäisi irrota. Nuppiversiot ainakin murahtelevat. Sitten on nuo mnetin suosittelemat Engel thunderit sun muut, joilla tuo möykkäosasto luulisi ainakin taittuvan. Itsehän en ole kumpaakaan combona soittanut, mutta nuppina kyllä kuulostaa jees.
Josid
13.05.2009 19:13:20
H&K Edition tube on kyllä mainio peli tuossa hintaluokassa. Plussaa vielä tarvittaessa suhteellisen helppo biasoitavuus trimmereillä kun putkien vaihdon aika tulee.
Magic mushrooms
nannne
13.05.2009 19:26:32

oksatboys: Samaan hintaa saa H&K:n edition tuben, jota on täällä m.netissä kehuttu.
Mitä olen joskus kokeillut niin kelpo vahvarilta vaikutti.

E. http://www.thomann.de/fi/hugheskett … r_edition_tube_25th_anniversary.htm

Onko tuossa uudessa mallissa vain päätte putkilla?
-Cale
13.05.2009 21:41:56
Josid: H&K Edition tube on kyllä mainio peli tuossa hintaluokassa. Plussaa vielä tarvittaessa suhteellisen helppo biasoitavuus trimmereillä kun putkien vaihdon aika tulee.

Ei sitä tartte biasoida ollenkaan ;) Tai itse en ole ainakaan, ja hyvin on putket kestänyt ja saundaa hyvältä. Toivottavasti ovat tuohon uuteen malliin korjanneet ET:n lapsentaudin eli efektilenkin.
Josid
13.05.2009 22:01:59
Ei sitä tartte biasoida ollenkaan ;) Tai itse en ole ainakaan, ja hyvin on putket kestänyt ja saundaa hyvältä. Toivottavasti ovat tuohon uuteen malliin korjanneet ET:n lapsentaudin eli efektilenkin.

Minun tarvitsi sillä vahvistimessa oli ostaessani toiselle putkelle säädetty anodivirta ~17mA ja toiselle putkelle 35mA (Saundi oli kovemmilla äänentasoilla jokseenkin betonimyllyä vastaavaa kolinaa).

Onko tuossa uudessa mallissa vain päätte putkilla?

Päätteessä 2 x el84 ja etusessa 2 x 12ax7, eli putkilla sekä etunen että pääte.
Magic mushrooms
-Cale
13.05.2009 23:23:05
Josid: Minun tarvitsi sillä vahvistimessa oli ostaessani toiselle putkelle säädetty anodivirta ~17mA ja toiselle putkelle 35mA (Saundi oli kovemmilla äänentasoilla jokseenkin betonimyllyä vastaavaa kolinaa).

Joo no kyllähän minäkin biasit tsekkaisin jos osaisin, jos totta puhutaan :)
taskumatti
13.05.2009 23:37:36
Guitarguy: Oon täs ostamassa kesän kohdilla vahvistinta. Tämmöne sattu silmää: http://www.thomann.de/fi/hugheskettner_attax100.htm
Onko tää hyvä vahvistin esim. metalliin, rockkiin, bluessiin?
Kitarana mulla on epiphone explorer.

Meijän koululla on yks tuollane, enkä kyl oo ollenkaa tykänny. H&K trankuist mun mielest edition blue on ehdottomasti hintalaatusuhteeltaan parempi.
Hello musician. I want to play a game.
Antti1
13.05.2009 23:41:08
-Cale: Joo no kyllähän minäkin biasit tsekkaisin jos osaisin, jos totta puhutaan :)

Kannattaa opetella, tulee huomattavasti halvemmaksi ennenpitkää.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)