Karvalakki 13.05.2009 08:47:27 | |
---|
Juu voiskos joku valaista minua Dean merkkisitä kitaroista |
HS 13.05.2009 09:17:02 | |
---|
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ...hyvin". |
Karvalakki: Juu voiskos joku valaista minua Dean merkkisitä kitaroista USA-mallit on ihan ok. Tosin itse herra Dean Zelinsky läks käveleen ko. putiikista kun niiden touhu meni naurettavaksi pelleilyksi. DBZ Guitars on Zelinskyn uusi firma. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
mika17 13.05.2009 14:33:10 | |
---|
bonecrusher: USA-mallit on ihan ok. Tosin itse herra Dean Zelinsky läks käveleen ko. putiikista kun niiden touhu meni naurettavaksi pelleilyksi. DBZ Guitars on Zelinskyn uusi firma. Useamman jenkki Deanin omistaneena voin sanoa että ovat loistavia kitaroita. Ei se miksikään pelleilyksi ole mennyt, USA custom shop meni vain parempaan suuntaan kun Mr. Dean sai potkut. Kitaroita tulee nopeampaan tahtiin ulos ja laatu on loistavaa. |
pekurides 13.05.2009 15:42:11 (muokattu 13.05.2009 15:45:17) | |
---|
mika17: Useamman jenkki Deanin omistaneena voin sanoa että ovat loistavia kitaroita. Ei se miksikään pelleilyksi ole mennyt, USA custom shop meni vain parempaan suuntaan kun Mr. Dean sai potkut. Kitaroita tulee nopeampaan tahtiin ulos ja laatu on loistavaa. Se on varmaan tuo nykyinen DEANin "agressiivinen" markkinointi ja varsinkin hiukan kyseenalainen Dimen nimen hyödyntäminen markkinoinnissa kuten sen uuden Blacktooth Vaffarin touhu ehkä saanut tekemään niitä kuuluisia johtopäätöksiä? joku bisnestietoinen ja "innovaatinen" Suunnittelu/markkinointipäällikkö varmaan ottanut ohjat käsiin:=) se oli kyllä aika oksettava tuo "approved by dimebags Wife"läppä sen Blacktoothin yhteydessä.... rahaa tahkotaan edelleen joka reiästä vaikka kunkku ollu jo haudassa ,mitä about 5Vuotta? ... ja kitaramallit lisääntyy joka vuosi.... edit. ainiin asian , Itse myös oman jenkki "ursulani" mikalta löysin ja pakko sanoa että soitettavuus ja mojo yhteenlaskettuna , varmaan yksi parhaimpia ellei paras mitä olen koskaan näpelöinyt! se on miesten työkalu ja poikien märkä päiväuni:=) Tunteella päin vittua. |
taskumatti 13.05.2009 19:28:58 | |
---|
pekurides: se on miesten työkalu ja poikien märkä päiväuni:=) Väärin! Tämä on miesten ja poikien märkä päiväuni http://muusikoiden.net/dyn/tori/320016.jpg Mutta joo hyviä työkaluja ovat. Itseäni vaan ärsyttää vähän liijankin tuhti kaula ja kalliimmissakin malleissa floikka on surkea lisenssiversio. Hello musician. I want to play a game. |