Aihe: Rise Against
1 2 3 4 5 6 7
kingnothing
12.05.2009 18:06:37
Kre-per: RA kaapelitehtaalla lokakuussa! Nyt pitää vaan toivoa etteivät soita montaa biisiä uudelta levyltä. Sen sijaan Revolutionsin voisivat vaikka soittaa kokonaan, Siren Songilta sais soittaa muutaman biisin, Suffererilta haluisin kuulla Surviven. Voi pojat!

Jah, liput varattu!
www.myspace.com/janesawband
Bätmän
12.05.2009 21:40:55
kingnothing: Jah, liput varattu!

Peesaan.. Onhan tätä jo odotettukin!
Noizekill - Wasted 24/7
SolidLiquid
13.05.2009 01:42:12
Vihdoin Suomeen! Kävin helmikuussa RA:n keikalla Hampurissa kun eivät Suomeen asti sillä turneella tulleet, mutta nytpä pääsee näkemään toistamiseen. Ja kyllähän tuo livenä toimii vallan mainiosti!
Pedroz
13.05.2009 06:23:09

Oujea! Tätähän onkin jo odoteltu. Lipunmyynti näyttää alkavan Tiketissä vasta myöhemmin tänään, mistäs niitä on jo nyt saanut?
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
rocky0
14.05.2009 02:30:11
Perhana tässä puntaroin, että pitäiskö sitä lähtä katsastamaan. Hmmhmm...
ten
25.10.2009 22:51:32
Huom! Olet kirjoittamassa yli 164 päivää vanhaan ketjuun!

Huom! Huom! Huomasin tossa just, että mullahan oliskin vapaata, että jos jollain (tai kaverilla) jostain kumman syystä sattuu olemaan ylimääräistä lippua, niin pikaviestiä tulemaan. Pistäkää vaikka puhelinnumeroa viestiin, niin soittelen kun pääsen huomenna töistä!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Liver-Box
26.10.2009 14:09:27

Huomenna kaapelitehtaalla! Jei!
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
sticky fingers
26.10.2009 19:26:14
Liver-Box: Huomenna kaapelitehtaalla! Jei!

Oho! Tämmöinenkin. Onko lippuja vielä? Kaapelin nettisivut ei puhunu mitään. Jos aikaa on ja lippu järjestyy, niin vois tulla tsekkaamaan.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
ten
27.10.2009 01:01:25
sticky fingers: Oho! Tämmöinenkin. Onko lippuja vielä? Kaapelin nettisivut ei puhunu mitään. Jos aikaa on ja lippu järjestyy, niin vois tulla tsekkaamaan.

-sf

No Tiketistä sain ainakin "eioota". :
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Juk_Juk
27.10.2009 13:25:56
Tehkääs joku mulle palvelus ja ostakaa. Aika viime tipas päätin myydä, mut ei vaan kiinnosta yksin lähtee.. http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118634675
SiwamieS
27.10.2009 13:36:27
Ai ai, kohta lähtö parin päivän venkoilureissulle Tallinnaan. Tulee samalla raissaritkin tsekattua sitten huomenissa siellä :)
I wanna see movies of my dreams
ten
27.10.2009 15:37:55 (muokattu 27.10.2009 15:47:13)
E: Eiku en tarviikkaan enää lippua! Combat Rockissa oli vielä muutama! Kannattaa soitella sinne jos on tarvetta!
Makkiss
28.10.2009 20:06:57
Huhhu,aamulla tuli semmonen fiilis että vois lähteä tyttöystävän seuraksi,sitten irc-galleriaan kyttäämään,ja lippu 22e taskuun. Sitten kaapelille ja voi jumalauta mikä keikka! Iski niin perkeleesti että tänään lähti 2 levyä suoraan tilaukseen,parhautta!
Kre-per
28.10.2009 21:46:53
Kre-per: RA kaapelitehtaalla lokakuussa! Nyt pitää vaan toivoa etteivät soita montaa biisiä uudelta levyltä. Sen sijaan Revolutionsin voisivat vaikka soittaa kokonaan, Siren Songilta sais soittaa muutaman biisin, Suffererilta haluisin kuulla Surviven. Voi pojat!

Survive onneksi kuultiin, mutta liian vähäksi jäi mielestäni tarjonta vanhemmilta levyiltä. Alussa alkoi sanalla sanoen masentaa uusien biisien seuratessa edellistä, mutta kun Paper Wings kajahti ilmoille niin allekirjoittanutkin innostui. Täydellistä olis ollu jos black masks and gasoline olis ollu eka soitettu biisi. Yleisöä oli paljon laidasta laitaan, joten on ilmiselvää että mukaan mahtui myös muutama ninja ja muutama niskavoimistelija. Ninjat eivät niinkään haitanneet, mutta muutaman kerran luulen saaneeni nyrkistä takaraivoon loukattuani väärän hepun reviiriä, tai astuttuani tyypin varpaille.

Kaapelitehdas ei vaan kyllä paikkana oikein sytytä, mutta muuten oli menevä keikka. Toisaalta Rise Againstin olisin mennyt katsomaan vaikka jäähalliin.
Kjukka
29.10.2009 03:54:18

Meininkiä vähän masens se että tuli nähtyä edellisen keikan settilista, joka osottautu encoreita myöten täsmälleen samaks kaapelilla.

Vähä semmonen kylmähkö rutinoitunu ammattilaismeininki paisto läpi. Mut eipä siinä, helevetin kova show ja tosiaan jätkät ei paljoa mokaile.

Kaapeli kuten todettu keikkapaikkana melko paska, saundit menee väkisin muhjuks.
miscage
29.10.2009 10:59:19
Mul oli lippu näiden Tallinnan keikalle mut en mennyt.
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Kre-per
29.10.2009 11:10:44
Meininkiä vähän masens se että tuli nähtyä edellisen keikan settilista, joka osottautu encoreita myöten täsmälleen samaks kaapelilla.

No niinpä niin. Vähän tällästä haistelinkin.

Vähä semmonen kylmähkö rutinoitunu ammattilaismeininki paisto läpi. Mut eipä siinä, helevetin kova show ja tosiaan jätkät ei paljoa mokaile.

Eipä siellä lavalla kyllä kauheesti energiaa näkynyt, varsinkaan kun noita livevideoita tiirailee, mutta toisaalta ei haitannu koska itellä sitä riitti. Kuitenkin kaikki biisit ne veti kyllä tiukasti, tai ainakaan mikään ei pistänyt korvaan tai muuten pilannut fiilistä.
SiwamieS
29.10.2009 22:14:48 (muokattu 29.10.2009 22:39:21)
SiwamieS: Ai ai, kohta lähtö parin päivän venkoilureissulle Tallinnaan. Tulee samalla raissaritkin tsekattua sitten huomenissa siellä :)

Öhhöhöö. Hieno reissu oli kaikin puolin ja keikkakin varsin antoisa. Pienehköt miinukset tosin suht paskalle yleisölle (mikä helvetin punkkiyleisö semmonen on joka ei osaa edes muodostaa circle pittiä.. hohhoijaa).. Suomalaistakin jengiä tuntui olevan yllättävän paljon. Jepulis jee. Settilista näillä tosiaan tuntuu olevan (valitettavasti) ilmeisen vakio illasta toiseen, tosin Tallinnassa pudottivat useamman biisin pois keikan loppupuolelta.. ;V Epäilen syyksi Timin ongelmia äänensä kanssa, ei tuntunut oikein korkeammat laulut lähtevän, meni vähän vaikeeks. Mutta hyvä keikka muuten jee jee. Ja nyt on kassikaupalla viinaa, jumituskänni ja rahat loppu. 8)

E: Ja jonkunnäkönen miinus siitäkin että Revolutions Per Minutelta ei ole setissä kuin yksi biisi ;& Kyllä nyt parinkymmenen rallin keikalle pitäs niin hyvältä levyltä useampikin saada ujutettua, vaikka pääpaino ois kuinka uudessa matskussa. Hö.
I wanna see movies of my dreams
AVO
29.10.2009 23:42:09
loisto veto kaapelilla, mutta jäi oldskoolfanina kyrsii setlisti kyl niinku monia muita kaltaisiani... missä kaapin takanurkassa luurasivat unravelingin ja revolutionsit helmet kysyn minä!!!! noh kaikkee ei saatu, mut makiaa oli, Thumbs Up!!
"The Future is Unwritten"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)